تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

5

چگونه مشمولان بصورت قانونی کسری خدمت بگیرند؟

  • کد خبر : 10878
  • 08 فروردین 1401 - 17:38
چگونه مشمولان بصورت قانونی کسری خدمت بگیرند؟
مشمولان می‌توانند با داشتن شرایط تعیین شده از کسری خدمت بهره ببرند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه،  تعداد قابل توجهی از مشمولان خدمت سربازی به دنبال دریافت کسری از خدمت مقدس سربازی هستند و به دنبال راه قانونی برای بهره‌مندی از این ظرفیت هستند.

مشمولانی که سابقه ایثارگری والدین آنان به حد نصاب معافیت از خدمت سربازی نمی‌رسد طبق ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ می‌توانند طبق شرایط و ضوابطی از کسر خدمت بهره‌مند شوند.

کسر خدمت سربازی برای ایثارگرانی است که حد نصاب معافیت یک فرزند را ندارند، لذا صدور کسری تنها برای یک فرزند قابل انجام است.

در صورتی که رزمنده‌ای در دو یا چند سازمان دارای سابقه جبهه و جانبازی است و جمع آن مدت به حد نصاب معافیت یک فرزند می‌رسد، باید هر یک از سازمان‌ها به طور مجزا مدت جبهه و جانبازی را به سازمان وظیفه عمومی منعکس کنند تا در این سازمان تجمیع شود.

در صورتی که جمع مدت جبهه و جانبازی به حد نصاب معافیت یک فرزند نرسیده و ایثارگر متقاضی بهره مندی از کسر خدمت برای فرزند خود باشد، باید هر یک از سازمان‌ها به طور مجزا برای فرزند وی کسری خدمت را صادر کنند.

به منظور مساعدت به خانواده‌هایی که فرزند ذکور دو قلو و یا چند قلو دارند در صورتی که همزمان به خدمت سربازی اعزام شوند، بنا به درخواست ایثارگر کسری خدمت قابل تقسیم بین آن‌ها است.

براساس ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ صدور کسر خدمت فرزندان غیر غایب ایثارگران به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی به مدت ۱۲ روز است.

خدمت کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی ۱۸ ماه، مناطق محروم و بد آب وهوا ۱۹ ماه و خدمت کارکنان وظیفه در مناطق عادی ۲۱ ماه است، همچنین به ازای هر فرزند به سربازان مشمول، ۳ ماه کسر خدمت شامل می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=10878

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی