تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

2

بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی به خسارت ها و شکایات بیمه ای

  • کد خبر : 11726
  • 31 فروردین 1401 - 14:39
بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی به خسارت ها و شکایات بیمه ای
هیات مدیره بیمه آسیا با رییس کل بیمه مرکزی، از کسب جایگاه شایسته بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی دقیق و سریع به خسارت ها و شکایات بیمه ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیات مدیره این شرکت، با دکتر بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست صمیمانه، مدیر عامل بیمه آسیا گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت ارائه نمود و پس از آن فضل اله معظمی رییس هیات مدیره شرکت نیز ضمن تاکید بر عملکرد مثبت بیمه آسیا درسال های اخیر، بر لزوم دقت در نحوه سیاست گذاری فروش بیمه های درمان در سطح صنعت بیمه تاکید نمود. در ادامه نشست، دو طرف بر تعامل سازنده صنعت بیمه در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه ها تاکید کردند.

در این دیدار همچنین، به منظور قدردانی و سپاس از مساعی ارزشمند مدیرعامل بیمه آسیا و کارکنان این شرکت در رسیدگی سریع و دقیق پروندهای خسارت، کاهش زمان فرآیند رسیدگی به شکایات بیمه ای و کسب جایگاه شایسته در زمینه شاخص های رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، لوح تقدیری از سوی مدیر کل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی توسط رئیس کل محترم بیمه مرکزی به مسعود بادین اهدا شد.

بنا بر این گزارش، در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است: “تلاش ها و پیگیری های مستمر جنابعالی و همکاران محترم بازرسی در زمینه بهبود عملکرد آن شرکت در اجرای کامل فصول چهارم و پنجم آئین نامه شماره 71 مصوب شورای عالی بیمه شایسته تقدیر است.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=11726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی