تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

4

چه نوع کالاهایی را از کشور چین وارد نماییم؟

  • کد خبر : 12140
  • 18 اردیبهشت 1401 - 1:17
چه نوع کالاهایی را از کشور چین وارد نماییم؟
شما باید بدانید که چه کالایی در چه زمانی و چگونه باید وارد کشور بکنید و سود زیادی از این راه به دست آورید.

افق سرمایه؛ چین یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولید کننده انواع کالا در جهان است که همه ساله بیشترین حجم صادرات کالا از این کشور انجام می‌گیرد. اگر شما می‌خواهید کالایی از آنجا به ایران وارد کنید باید بدانید که چگونه می‌توانید با کمترین سرمایه کالا از چین وارد کنید، شما باید بدانید که چه کالایی در چه زمانی و چگونه باید وارد کشور بکنید و سود زیادی از این راه به دست آورید.

ما در مجموعه وانیکس به شما آموزش می‌دهیم که ورود کالا از چین را با سرمایه کم و سود عالی انجام دهید. اگر خواستار خرید کالا از چین هستید ما به شما یاد می‌دهیم که این کار را به آسانی انجام دهید. شرکت ما با تجربیات و تخصص فراوان و پرسنل مجرب می‌تواند این کار را به‌خوبی انجام دهد.

اگر دوست دارید که کالاهای مورد نیازتان را به صورت عمده و تکی از چین وارد کنید و سرمایه زیادی نیز ندارید باید دقت زیادی کنید.

باید بدانید که چه نوع کالایی را وارد کنید و ریسک تجارت را در این زمینه باید بپذیرید. ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بدون ضرر انواع محصولات را از کشور چین به داخل کشور وارد نمایید. می‌توانیم با مشاوره دقیق و قدرتمند به شما این نوید را بدهیم که با حداقل سرمایه برای واردات از چین نیز اقدام کنید.

معمولاً خرید کالا از کشور چین با کمترین سرمایه نیز ریسک‌های خودش را دارد، در این موارد فرد با سرمایه بسیار پایین شروع می‌کند و با کوچک‌ترین شکست قطعاً دیگر قادر به ادامه فعالیت نخواهد بود. حتی اگر سود چندانی نکند باعث دلسردی و ترک این شغل خواهد شد؛ بنابراین باید دقت کنید که در این زمینه تحقیقات فراوانی انجام دهید و در این زمینه می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

چه نوع کالاهایی را از کشور چین وارد نماییم؟

اگر شما جدیداً این کار را شروع کردید و تجربه زیادی در زمینه واردات و تجارت با چین ندارید. سرمایه فراوانی نیز در این زمینه در اختیار ندارید و یا اصلاً اهل ریسک‌کردن نیستید، باید قبل از هر کاری و تصمیمی با متخصصان ما مشورت نمایید تا بعداً دچار ضرر نشوید.

ما با تجربیات فراوان و تخصص‌های لازم به شما کمک می‌کنیم تا انواع محصولات و کالاهای پرتقاضا در ایران را وارد نمایید. به شما آموزش می‌دهیم تا صادرات، ترخیص کالا و تمامی امور بازرگانی را از صفر یاد بگیرید.

چگونه از چین کالا وارد کنیم؟

همان‌طور که مستحضر هستید مشاغل بازرگانی و صادرات و واردات کالاها از کشورهای دیگر، جزء کارهای پر ریسک محسوب می‌شوند، اصلاً نباید تمامی سرمایه‌تان را در این راه خرج کنید. حتی اگر می‌دانید که همه محصولات شما در ایران به فروش می‌رود و به این کار مصمم هستید، باید حداقل بیست درصد از سرمایه خود را در این زمینه حفظ نمایید.

برای اینکه کارتان را شروع بکنید می‌توانید از سرمایه کم انجام دهید و صرفه‌جویی‌های لازم را در این زمینه به عمل‌آورید و اصلاً نیازی به کارهای پر زرق و برق و اقداماتی که بیشتر تو چشم افراد است، نخواهد بود. کمی جسارت و تجربه و پشتکار می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

کمترین سرمایه و پول لازم برای ورود کالا به کشور را نمی‌توان به طور دقیق بیان کرد و در این زمینه مقدار موجودی شما بستگی به نوع کالا، حجم و مقدار آنها و روش‌های حمل‌ونقل و … بستگی دارد.

بی‌گدار به آب نزنید و به فکر سود و منفعت فراوان یک‌شبه نباشید، ریسک عجله‌ای در این زمینه اصلاً مناسب نیست. سعی کنید از مبالغ حداقلی شروع کنید و کمی تجربیاتتان را افزایش دادید، سپس مبالغ سنگین‌تر در این زمینه قرار دهید.

برترین کالاها برای واردات از چین

شما امکان خرید هر کالایی که در داخل ایران مجاز است را دارا هستید، سعی کنید کالاهایی را بخرید که در آن تخصص لازم را به دست آورده‌اید. در آن زمینه مهارت فروش دارید، حتی می‌توانید از محصولاتی که تاجران دیگر در آنها خریدوفروش انجام می‌دهند ایده بگیرید.

چگونه کالا را با کمترین سرمایه وارد کشور ایران کنیم؟

واردات محصولات از چین بسیار تخصصی و گاهی مشکل است، حتماً باید از یک تیم قدرتمند بازرگانی در این زمینه کمک بگیرید تا تجارتتان را با ریسک پایین انجام دهد.

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید کالاها را از کشورهای دیگر نظیر چین وارد کشور کنید، می‌توانید با مشاورین و متخصصین گروه وانیکس تماس بگیرید و میزان سرمایه‌تان را برای وارد نمودن کالا بیان کنید تا مشاوران بتوانند کمک زیادی بکنند.

واردات از چین بدون گمرک

معمولاً شما برای وارد نمودن هر کالایی از کشورهای مختلف دنیا، باید از گمرک و بنادر تجاری آنها را عبور دهید. در این سازمان‌ها بررسی‌های لازم بر روی کالاهای شما انجام می‌گیرد تا اگر مشکلی در زمینه عدم تطابق با فاکتور و قوانین وجود داشت، جلوی ورود آنها گرفته شود.

معمولاً اگر یک کالای خارجی از گمرک آن کشور عبور نکند، مهر تأیید بر روی آن خورده نمی‌شود و به‌عنوان کالای قاچاق حساب می‌شود و شما متخلف حساب خواهید شد و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرید. پس در 90 درصد مواقع واردات از چین بدون گمرک امکان‌پذیر نخواهد بود.

البته در این زمینه یک سری استثناهایی وجود دارد که هیچ چیزی در دنیا غیر قابل امکان نیست و واردات از چین هم گاهی بدون گمرک می‌تواند اتفاق بیفتد، همان‌طور که می‌دانید برخی از کالاهای بهداشتی نظیر ماسک که در زمان کرونا بسیار لازم و ضروری بوده است، ماسک و دستکش را دولت به دلیل کمبود در داخل ایران، از کشورهایی نظیر چین تأمین نموده است که شرایط ورود آن بدون گمرک میسر بوده است که البته این کالاها جزو استثنا هستند و گاهی مواقع اتفاق می‌افتد.

واردات کالا

واردات کالا زمانی که یک محصولی از کشوری خاص از طریق گمرک وارد کشور دیگر می‌شود و دراین‌بین فروشنده و خریدار ارز تبادل می‌کنند، گفته می‌شود. واردات قوانین خاص خودش را دارد و در این زمینه کالاها را می‌توانید به سه دسته تقسیم‌بندی کنید که شامل کالای مجاز، مشروط و کالاهای ممنوعه است.

شما نمی‌توانید کالاهایی که خلاف قوانین کشور هستند را وارد ایران کنید. معمولاً کالاهایی که وارد کشور می‌شوند در زمان ترخیص کالا با ارزیاب گمرک مشخصات و داخل کانتینرها بررسی خواهد شد و باید به‌درستی اصالت آن محصول ثبت گردد. ارزش کالا و استانداردهای لازم به آن تعلق می‌گیرد و به‌صورت مهروموم به انبار ارسال می‌شود.

همچنین به شخص حقوقی و حقیقی که کالاها را وارد کشور می‌کند، وارد کننده گفته می‌شود. این اشخاص می‌توانند ورود کالاها را با استفاده از مجوزهای لازم انجام دهند.

باید حتماً در زمان ورود کالا تمام قوانین بازرگانی کشور خود و کشور دیگری که خرید محصول در آن انجام شده را رعایت نمایند. شخص واردکننده باید کارت بازرگانی در اختیار داشته باشد.

کشورهایی نظیر چین از دیرباز یکی از قوی‌ترین شرکای تجاری ایران محسوب شده‌اند و اکثر کالاهای موردنیاز از این کشور تأمین می‌شود.

مخصوصاً بعد از تحریم‌های کمرشکن آمریکا، چین به‌عنوان منابع اصلی تهیه و توزیع کالا در ایران به‌حساب می‌آید. امروزه واردات کالا از چین بسیار زیاد انجام می‌شود.

این کشور یکی از پیشرفته‌ترین‌ها در این زمینه است که به دلیل دستمزد پایین کارگر و تکنولوژی‌های فراوان توانسته اکالاهای باکیفیت درجه اول تا درجه پایین‌تر را تولید کند. اگر هر سؤالی در زمینه واردات کالا با کمترین سرمایه از چین داشتید می‌توانید از متخصصان وانیکس بپرسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=12140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی