تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

4

آموزش فارکس با استراتژی جامع معاملاتی فارکس

  • کد خبر : 12260
  • 23 اردیبهشت 1401 - 0:56
آموزش فارکس با استراتژی جامع معاملاتی فارکس
مراحل یادگیری فارکس به شکلی اصولی چیست و چطور می توان از استراتژی های معاملاتی موفقِ برترین تریدرها برای داشتن پرسودترین معاملات استفاده کرد؟ روش آموزش فارکس با استراتژی جامع معاملاتی فارکس چگونه است؟

افق سرمایه؛ این روزها آموزش فارکس و ورود به دنیای جذاب معامله گری، دغدغه افراد بسیاری شده است. دغدغه‌ای که با توجه به شرایط تورمی کشور، نیاز به درآمد دلاری را بیشتر از قبل کرده است. اما مراحل یادگیری فارکس به شکلی اصولی چیست و چطور می توان از استراتژی های معاملاتی موفقِ برترین تریدرها برای داشتن پرسودترین معاملات استفاده کرد؟ روش آموزش فارکس با استراتژی جامع معاملاتی فارکس چگونه است؟

استراتژی جامع معاملاتی فارکس چیست؟

اگر نمی دانید استراتژی جامع معاملاتی فارکس چیست و نحوه سود گرفتن از آن به چه طریق است با ما همراه باشید تا قدم قدم شما را با این مفهوم مهم در بازار فارکس یا جفت ارزها آشنا کنیم.

حتما زیاد شنیده اید که می گویند برای معامله کردن باید استراتژی داشته باشید. استفاده از استراتژی فارکس به شکل درست می تواند بهترین فرصت های معاملاتی را در هر دو جهت خرید و فروش نصیب شما کند.

اگر بخواهیم استراتژی معاملاتی فارکس را به زبان ساده توضیح دهیم باید بگوییم که با ترکیب مفیدی از مجموعه چندین اندیکاتور و مفاهیم اصلی در بازار فارکس همچون حمایت و مقاومت، امواج الیوت، پرایس اکشن و … می توان به استراتژی جامع معاملاتی فارکس دست یافت.

موضوع مهم دیگری که در آموزش فارکس معمولا نادیده گرفته می شود و می تواند مستقیما در ساخت استراتژی جامع معاملاتی فارکس به شما کمک کند، دانش اقتصادی و تحلیل فاندامنتال فارکس است. خیلی وقت ها برای این که بفهمیم روند اصلی بازار در چه سمتی است از تحلیل فاندامنتال کمک می گیریم. مثلا زمانی که سیاست های آمریکا منجر به تضعیف دلار می شوند، سراغ خرید جفت ارزهایی که ارز پایه آن ها دلار است نمی رویم.

بنابراین می توان گفت آشنایی با مفاهیم مهم اقتصاد کلان نقطه قوت معامله گران موفق در فارکس است. شما می توانید برای آموزش اقتصاد کلان به آدرس اینترنتی  https://amoozesh-boors.com/fa/fundamental-macro  مراجعه فرمائید.

 

روش ساخت استراتژی جامع معاملاتی فارکس چیست؟

در قدم اول برای ساخت استراتژی فارکس و ترکیب اندیکاتورها با یکدیگر باید بدانید که کاربرد هر اندیکاتور چیست و نقاط ضعف آن کجاست، نحوه درست کار کردن با اندیکاتور چگونه است و بهترین محلی که می توان اندیکاتور را در آن جا استفاده کرد کجاست؟

در قدم بعدی باید بتوانیم روند درست بازار را تشخیص دهیم. برای این کار می توانیم از ابزارها و مفاهیم مختلفی مثل پرایس اکشن، تئوری امواج میجر و اینترمدیت ها، امواج الیوت و یا حتی تحلیل فاندامنتال هم استفاده کنیم.

با ترکیب درست ابزارها و مفاهیم می توانیم به استراتژی جامع معاملاتی فارکس برسیم. هر چند در ابتدا ساخت این استراتژی ها سخت به نظر می رسند، ولی شما می توانید به تدریج و با استفاده از استراتژی‌های موفق از پیش ساخته شده و تست شده توسط افراد حرفه ای، کار معامله گری را شروع کنید.

در آموزش فارکس پیشرفته سایت آموزش بورس می توانید روش ساخت استراتژی های مختلف را یاد بگیرید و به تدریج استراتژی جامع معاملاتی را برای خود شخصی سازی کرده و بهترین استراتژی مناسب با شخصیت و سبک معاملاتی خود را ایجاد کنید. این دوره آموزش پیشرفته فارکس، شما را با انواع مختلفی از استراتژی ها از پرایس اکشن گرفته تا استراتژی مناسب اسکالپرها آشنا می کند و مهم تر از همه این که قادر خواهید بود استراتژی شخصی خودتان را نیز بسازید. استراتژی‌ای که می توانید با کمک اساتید و به شکلی عملی سودده بودن آن را تست کنید.

 

آیا برای موفق شدن در فارکس به دانش اقتصادی نیاز داریم؟

فارکس بازاری برای تبادل و معامله ارزهای رایج با یکدیگر است. ارزهایی که هر کدام متعلق به کشور خاصی هستند و شرایط اقتصادی متفاوتی دارند.

همان طور که برای خرید ماشین یا سکه یا سرمایه گذاری در هر کدام از بازارهای مالی داخلی، به دانش اقتصادی نیاز داریم تا بدانیم چه زمانی و در کدام بازار باید سرمایه گذاری کنیم، برای معامله گری در فارکس که بازاری بین المللی است به اطلاعات و دانش اقتصادی جامع تری نیاز داریم تا بتوانیم تحلیل های درستی از روندهای قیمتی در این بازار داشته باشیم.

سرمایه گذاری در هر بازاری به غیر از بازار فارکس هم به دانش اقتصاد کلان نیاز خواهد داشت. دانشی که به شما در پیش بینی روند اقتصادی در آینده کمک می کند.

باید بدانید که با سرمایه اندک هم در صورت داشتن دانش اقتصاد کلان می توانید بهترین تصمیم گیری برای سرمایه گذاری را با توجه به شرایط مختلف اقتصادی بگیرید تا همواره رشد سرمایه شما بیشتر از رشد تورم باشد.

آیا علم اقتصاد کلان فقط مختص تریدرهاست؟

در جواب باید گفت که خیر. داشتن دانش اقتصادی جامع می تواند به خیلی از افرادی که شغلی به جز معامله گری دارند نیز کمک فراوانی کند. مثلا دانشجویی را تصور کنید که پاره وقت کار می کند و درآمد اندکی دارد. اگر این دانشجو به مولفه های مهم اقتصادی تسلط داشته باشد می تواند تشخیص دهد که بهترین بازار برای سرمایه گذاری سرمایه اندک اش کدام است و مهم تر از همه این که دقیقا چه زمانی باید وارد بازار شود و چه زمانی بایستی از آن خارج شود. چنین فردی می تواند نسبت به فرد دیگری با همان میزان درآمد زندگی بهتری داشته باشد.

با یاد گرفتن علم اقتصاد می توانید یک بار برای همیشه خود را به این سلاح قوی مجهز کرده و جلوتر از تورم حرکت کنید.

حالا کارمندی را تصور کنید که فرصت معامله گری در فارکس را ندارد و می خواهد با سرمایه خود در یکی از بازارهای مالی سرمایه گذاری کند. اگر این فرد دانش اقتصادی نداشته باشد مدام درگیر حرف های دوست و آشناست که هر کدام بازارهای مختلفی برای سرمایه گذاری را پیشنهاد می کنند و نمی داند که آیا سرمایه گذاری در طلا به او سود بیشتری می دهد یا اگر سرمایه اش را صرف خرید دلار کند بهتر است.

بنابراین می توان گفت فرقی نمی کند که معامله گر باشید یا کارمند، دانشجو باشید یا مغازه دار. برای جلو زدن از تورم و رشد سرمایه تان در طول زمان باید با مفاهیم اقتصاد کلان آشنایی داشته باشید تا بتوانید زندگی بهتری هم در زمان حال و هم در آینده داشته باشید.

آموزش فارکس با استراتژی جامع معاملاتی فارکس موضوعی است که خیلی از دوره های آموزشی در ایران آن را نادیده می گیرند. با داشتن یک استراتژی جامع معاملاتی می توانید در بازار فارکس سودهای خوبی به دست بیاورید البته به شرطی که به روان شناسی شخصی خود مسلط بوده و قوانین مدیریت سرمایه را رعایت کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=12260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی