تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

4

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی منتشر کرد

  • کد خبر : 12432
  • 28 اردیبهشت 1401 - 21:30
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی منتشر کرد
علی عسکری در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی: فعالیت‌های گسترده و متنوع بزرگترین گروه پتروشیمی کشور، به پیکار ارتباطی حرفه‌ای، گسترده و هدفمند نیاز دارد

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه «برندسازی محصولات و تولیدات و تبیین مسئولیت اجتماعی، اهمیت داشتن روابط عمومی حرفه‌ای، بروز، کارآمد، چابک و پویا را مضاعف ساخته»، تصریح کرد: فعالیت‌های گسترده و متنوع گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس» به عنوان بزرگترین مجموعه پتروشیمی کشور، به پیکار ارتباطی حرفه‌ای، گسترده و هدفمند نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام دکتر علی عسکری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عصر دانایی، آگاهی و انفجار اطلاعات، موجب تغییرات اساسی در بنیان‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جوامع شده و علاوه بر تأثیر بر همه رفتارها و ساحات زندگی بشر، پیچیدگی روزافزون سازمانی را به دنبال داشته است شرایطی که نقش و اهمیت روابط عمومی در آن حیاتی است.

در دین مبین اسلام تأکیدات فراوانی بر اهمیت روابط عمومی و ارتباطات شده است؛ علاوه بر تأکید قرآن کریم و دعوت امت به برقراری رابطه اجتماعی، بر داشتن شکیبایی، ارزش‌هایی چون مردم داری و تکریم ارباب رجوع، محور سیره عملی و نظری پیامبر اعظم (ص) است. فرامین حکومتی وسیره عملی امام علی (ع) نیز گواه خوبی بر اهمیت بخشیدن به مباحث روابط عمومی است.

با توجه به اهمیت غیر قابل انکار روابط عمومی در دنیای امروز، «گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس» به عنوان بزرگترین مجموعه پتروشیمی کشور، دومین پتروشیمی خاورمیانه و سی و هفتمین شرکت از بین ۱۰۰ شرکت برتر دنیا، با قابلیت‌ها و مأموریت‌های چند وجهی و گسترده و داشتن رتبه اول در «شاخص‌های فروش، ارزش افزوده، ارزش بازار و شرکت برتر صادرات گرا»، یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در معادلات اقتصادی کشور است که فعالیت‌های گسترده و متنوع‌اش به پیکار ارتباطی حرفه ای، گسترده و هدفمند نیاز دارد.

در این شرایط، برندسازی محصولات و تولیدات، تبیین مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و بورسی زیر مجموعه (تأثیر بر سرنوشت ده‌ها میلیون نفر در بورس به صورت غیر مستقیم) و همچنین هدف‌گذاری تولید بیش از ۲۰ میلیون تن محصول و درآمد ۱۳/۵ میلیارد دلاری در سال ۱۴۰۱، بیش از پیش اهمیت داشتن روابط عمومی حرفه‌ای، بروز، کارآمد، چابک و پویا را مضاعف ساخته است.

به منظور هدفمند کردن برندسازی محصولات روابط عمومی گروه، موضوعات و اولویت‌های چون تعیین فرماندهی واحد در فرایند تولید، توزیع و انتشار اخبار و محصولات خبری، بازتعریف مأموریت‌های رسانه‌ای در دو بخش «خبررسانی» و «تولید محتوا»، ارتقای توان علمی و سطح دانش همکاران به منظور همخوانی و تطابق آموخته‌ها با تغییرات تکنولوژیکی، تعامل مناسب با رسانه‌های سراسری و محلی (Local) به منظور جریان‌سازی خبری در مناطق مختلف کشور، بازتعریف مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های تابعه و تبیین اهمیت و رسالت گروه با توجه به چند وجهی بودن آن از جمله ابعاد صنعتی، مالی و فنی بورس و … باید مدنظر قرار گیرد.

واحدهای روابط عمومی می‌توانند نقش مهم و تاثیرگذار و ماندگاری در فرایند توسعه جوامع ایفا کنند مشروط بر اینکه تحلیلگر و همه جانبه نگر باشند نه صرفاً توصیف‌گر.
روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران متعهد و متخصص این حوزه «به ویژه همکاران دلسوز، خبره و سخت‌کوش‌مان در مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس» و شرکت‌های تابعه، تبریک عرض می‌کنم و قدردان زحمات بی‌شائبه آن‌ها در انعکاس موفقیت‌های روزافزون گروه معظم خلیج فارس هستم.

امیدوارم که همچون همیشه، قلم، قدم و بیان شما در مسیر تبیین حقایق و واقعیت‌ها و انعکاس حرفه‌ای پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی باشد.

علی عسکری
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=12432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی