تاریخ : سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

اخبار داغ

مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403

2

روابط عمومی کانون و مبدا همه تحولات بیمه سرمد است

  • کد خبر : 12463
  • 29 اردیبهشت 1401 - 22:32
روابط عمومی کانون و مبدا همه تحولات بیمه سرمد است
مديرعامل بیمه سرمد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي، با حضور در اداره‌کل روابط عمومي و امور بین‌الملل این شرکت ضمن بازدید از روند فعالیتها، با کارکنان این اداره‌کل ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، یعقوب رشنوادی، در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکت‌ها و سازمان‌ها گفت: امروز نقش روابط عمومی در سازمان‌های پیشرو برجسته است. حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات با فکر انسان‌ها سر و کار دارد و مدیریت افکار عمومی کار بسیار پیچیده‌ای است.

وی با تاکید بر اینکه تصویری که از یک برند در ذهن افراد جامعه شکل می‌گیرد، اهمیت زیادی دارد و گاهی می‌تواند از واقعیت هم مهمتر باشد، افزود: تصویر و تصور از یک برند را روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه می‌سازد و به همین دلیل، در شرکت بیمه سرمد تاکید ویژه‌ای بر جدی گرفتن حوزه روابط عمومی داریم.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد: روابط عمومی، مبدا و کانون همه تحولات در بیمه سرمد است و باید پیشران حوزه‌های دیگر در شرکت باشد و تلاش مدیران ارشد نیز این است که بتوانند راه را برای تاثیرگذاری بیشتر حوزه روابط عمومی هموار کنند.

رشنوادی افزود: خواسته من از همکاران روابط عمومی این است که در کار رسانه‌ای و تبلیغات، به جای تمرکز بر افراد، بر روی برند شرکت بیمه سرمد تمرکز کنند و تصویری مناسب از برند بیمه سرمد و خدمات شرکت در اذهان عمومی ایجاد کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با دکتر ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: جلسه صمیمانه، امیدبخش و کم‌نظیری با دکتر ایمانی داشتم که نگاه مدیریت جدید بانک صادرات ایران به بیمه سرمد، نویدبخش اتفاقات مهم و اساسی در سال ۱۴۰۱ در سرمد است و نوع نگاه حمایتی ایشان، مسئولیت ما را در شرکت سنگین‌تر می‌کند.

مدیرعامل بیمه سرمد اضافه کرد: با توجه به انتظارات شکل گرفته نسبت به شرکت، باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایت سهامداران داشته باشیم و به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۱ جامه عمل بپوشانیم و پاسخ مناسبی به حمایت‌های سهامداران خود بدهیم.

رشنوادی با اشاره به تغییرات مثبتی که در ماه‌های اخیر در بیمه سرمد اتفاق افتاده است، گفت: روزهای خوبی را برای شرکت پیش‌بینی می‌کنم. با توجه به اینکه سال ۱۴۰۱ نقطه عطف فعالیت‌های بیمه سرمد است، این سال می‌تواند آغاز یک دهه پرفروغ برای بیمه سرمد باشد و این مهم می‌تواند با راهبری روابط عمومی و با تکیه بر تخصص تک‌تک همکاران این بخش محقق شود و شرکت به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور دست یابد.

در پایان این دیدار رشنوادی با اهدای لوح تقدیر از کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سرمد قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=12463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی