تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

4

۷۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در شهرستان ری توزیع می شود

  • کد خبر : 1317
  • 04 مرداد 1400 - 21:20
۷۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در شهرستان ری توزیع می شود
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: بیش از ۷۰ هزار پرس غذای نذری به مناسب دهه ولایت و عید غدیر در روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان ری توزیع می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه،حجت الاسلام علی کنگرلو در ستاد دهه ولایت و عید سعید غدیر شهرستان ری، اظهار داشت: مساجد، هیات مذهبی، آستان های مقدس امامزادگان واجب التعظیم، اداره اوقاف و خیرین از جمله بانیان این طرح هستند.

وی با اشاره به اینکه در احادیث مختلف اهل بیت(ع) توزیع اطعام و نذری در روز عید غدیر بسیار سفارش شده است، عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا بانیان تمامی ایستگاه ها صلواتی، هیات مذهبی و مساجد هزینه های خودشان را برای تهیه و توزیع این غذاهای صرف کرده اند.

کنگرلو اضافه کرد: اطعام فوق پس از پخت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی بسته بندی و در درب منازل افراد کم برخوردار در روستاها و مناطق حاشیه ای شهرستان ری توزیع می شود.

وی با بیان اینکه بسته های حمایتی نیز در ایام دهه ولایت در میان نیازمندان شهرستان ری توزیع می شود، افزود: توزیع بسته های معیشتی همراه با گوشت قربانی عید قربان همراه است که هم اکنون در شهرستان ری اجرا می شود.

دبیر ستاد دهه ولایت شهرستان ری ادامه داد: طرح تخفیف ” به عشق مولا” نیز با همکاری اصناف مختلف شهرستان در حال انجام است که در آن اصناف با نصب بنر و پرچم برسر در مغازه هایشان بخاطر دهه ولایت و عید غدیر تخفیفاتی را به مشتریانشان ارائه می دهند.

کنگرلو با اشاره به اینکه طرح ” نان علوی” نیز در روز عید غدیر در شهرستان ری انجام می شود، ابراز کرد: ۴۱۲ نانوایی بربری و سنگکی در این طرح مشارکت دارند که صبح روز عید غدیر به صورت رایگان نان در اختیار مردم قرار می دهند، در این طرح خیرین می توانند از یک تنور تا یک قرص نان نذر کنند و مشارکت نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال همانند سال گذشته امکان برگزاری جشن در فضاهای روبسته امکان پذیر نبود، ابراز کرد: گروه های مختلف تئاطر و مداحی در مناطق مختلف شهرستان ری پیدا می کنند و به اجرای برنامه های شاد مفرح در فضاهای باز می پردازند.

کنگرلو یادآور شد: همچنین امسال اجرای نمایش های طنز و بازخوانی واقعه غدیر در بسیاری از مساجد شهرستان ری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد.

وی در اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا سادات نمی توانند درب های منازل خود را برای ورود مردم باز نگهدارند از همین جهت می توانند نذورات خود را در طرح ” عیدی به عشق مولا” با شماره گیری ستاره ۴۰۳۰ ستاره ۹۹ مربع پرداخت نمایند تا این هزینه ها برای مادران و نوزدان نیازمند صرف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1317
  • منبع : ایرنا

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی