تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

3

دستبند پلیس بر دستان جاعل اسناد دولتی

  • کد خبر : 14301
  • 10 تیر 1401 - 16:59
دستبند پلیس بر دستان جاعل اسناد دولتی
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری جاعل اسناد دولتی، اسکناس و مدارک معتبر در فاز ۸ مسکن مهر پردیس خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه، سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی جامع از فعالیت فردی در زمینه جعل اسناد دولتی و اسکناس مطلع شده و بررسی موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران مخفیگاه این جاعل حرفه ای در فاز۸ پردیس را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی نوع فعالیت او را تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری جاعل در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه ودرحال جعل اسناد توضیح داد: در بازرسی از محل فعالیت متهم اقلام جعلی شامل، انواع تراول جعلی(۱۵۳عدد تراول ۵۰هزارتومانی جعلی ،چندین کارت خودرو،کارت ملی ،شناسنامه،برگ سبزخودرو جعلی، تعدادی اسناد و مدارک جعلی مختلف دیگربه همراه پرینتر رنگی وکیس رایانه  کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: متهم سابقه دار بوده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

عبدیان به شهروندان توصیه کرد:  در هنگام دریافت چک پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش بدهند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و اعتراف به ۵ فقره سرقت خبر داد و اظهار داشت: به دنبال مراجعه حضوری شخصی مبنی بر اینکه شب در خانه یکی از دوستان دعوت بوده و کارت بانکی خود را  به همراه رمز برای خرید به میزبان داده  و پس از آن  کارت بانکی را داخل خودرو گذاشته بود.

عبدیان ادامه داد: صاحبخانه طی شب اقدام به تخریب شیشه خودروی مهمان و برداشت ۹۰ میلیون تومان از کارت بانکی مهمان کرده و متواری شده بود.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱پردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: در نهایت تیم تجسس کلانتری ۱۱ پردیس ، با پیگیری های انجام شده سارق را شناسایی و در عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

عبدیان ادامه داد: متهم در ادامه تحقیقات پلیس به جرم خود وتعداد ۵ فقره سرقت محتویات ،تخریب شیشه خودرو و سرقت مشابه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=14301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی