تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

6

راهنمای استعلام تعداد سیم کارت

  • کد خبر : 15455
  • 03 مرداد 1401 - 1:14
راهنمای استعلام تعداد سیم کارت
از روش‌های استعلام سیم کارت، مراجعه به آدرس الکترونیکی https://mobilecount.cra.ir است که نتیجه استعلام از طریق پیامک با عنوان cra.ir به دست متقاضی می‌رسد

افق سرمایه؛ یکی از روش‌های استعلام سیم کارت، استفاده از سازمان تنظیم و مقرارت به آدرس https://mobilecount.cra.ir است که نتیجه استعلام از طریق پیامک با عنوان cra.ir به دست متقاضی می‌. این سامانه میتواند تعداد خط سیم کارت که به نام فرد است را اعلام کند. اما برای آگاهی از شماره، نیازمند نصب نرم افزار‌های مانند همراه من و ایرانسل من است. همچنین روش دیگر استعلام مالکیت سیم کارت ارسال کدملی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۰ است که تعداد خطوط تحت مالکیت از تمام اپراتور‌های فعال را اعلام می‌کند.

استعلام تعداد سیمکارت های ثبت شده با کد ملی

سالیان زیادی است که مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر نه تنها از خطوط ثابت بلکه از رسیم کارت ها هم استفاده می کنند، هنگام خرید این سیم کارت ها همواره باید مدرک شناسایی از خود در اختیار مرکز فروش سیم‌کارت قرار بدهید تا در سیستم شماره با مشخصات به خصوص کد ملی شما ثبت گردد.

زمانی که شما می خواهید مطلع شوید که چند سیم کارت به نام خود دارید همواره روش های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد که برای انجام هر روش باید کد ملی خود را وارد نمایید، استعلام تعداد سیمکارت ثبت شده با کد ملی در حال حاضر برای همه افراد امکان پذیر می باشد تا بتواند از تعداد سیم کارت های خود مطلع شوند و در صورت نیاز هر مورد را که در دسترس ندارند مسدود نمایند. شما می توانید برای دریافت وام سیم کارت به سایت بنینا سیم مراجعه نمایید.

استعلام سیم کارت بسیار مهم و لازم می باشد تا از کد ملی شما سوء استفاده شود، لازم به ذکر است که شما می توانید با چند شیوه که در ادامه توضیح خواهیم داد استعلام دریافت کنید، حتی می تواند به مراکز فروش سیم کارت ها یا همان نمایندگی آنها مراجعه نمایید و با ارائه کارت ملی و یا کد ملی استعلام بگیرید که چند سیم کارت به نام شما می‌باشد.

باید بدانید که فراهم شدن استعلام گرفتن تعداد سیمکارت های ثبت شده با کد ملی  باعث شده تا دیگر افراد سود جو نتوانند با نام دیگران خطوط را تهیه کنند، از این رو امروزه برای خرید سیم‌کارت از نمونه های مختلف همواره باید به سن قانونی رسید و همچنین باید کارت ملی خود را به همراه داشت تا خط با شماره ملی شما ثبت شود و در زمان استعلام هم بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

در ایران خطوط همراه اول و ایرانسل و رایتل همواره قابل مصرف می باشد که دو نمونه اول اصولا در مدل های اعتباری و دائمی تولید می شوند و در اختیار افراد قرار می گیرند، برای استعلام هر کدام باید کدی مخصوص را وارد نمود تا به شماره دقیق سیم‌کارت هم دسترسی پیدا کرد. کد های دستوری و شماره های اعلام شده برای استعلام زیر نظر مخابرات هستند و بدون هیچ گونه خطایی به راحتی هر تعداد سیمکارت که به نام شما و با کد ملی شما ثبت شده است را در اختیار شما قرار می دهد.

کد دستوری استعلام سیمکارت

کد دستوری استعلام سیم کارت از طریق شماره‌های ۳۰۰۰۱۵۰ و ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ امکان پذیر میباشد.به طور کلی مشترکین ایرانسل می توانند با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من، نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند و یا از کد دستوری #۸۰* استفاده کنند. ومشترکین همراه اول می توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من، نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند. و مشترکین رایتل جهت استعلام سیم کارت می توانند کد دستوری #۲۱۱* را شماره گیری نمایند.

چگونه مالکیت سیمکارت را استعلام بگیریم ؟

همان گونه که در بالا هم اشاره کردیم در ایران سیم کارت ها از نمونه های همراه اول و ایرانسل هستند که در دو نوع اعتباری و دائمی تولید می گردند و شما می توانید مالکیت سیم‌کارت ها را با روش های مختلفی استعلام بگیرید، هر فرد تنها می تواند سبک کارت هایی که مختص به خود او می باشد را استعلام مالکیت بگیرد و در غیر این صورت هیچ سیستمی اجازه دریافت مالکیت سیم‌کارت ها را ندارد. در صورتی که شما کد ملی خود را به شماره های گفته شده در بالا ارسال نمایید و سیمکارتی به نام و کد ملی شما ثبت شده باشد همواره برای شنا جواب استعلام به سرعت خواهد آمد که چه تعداد سیم کارت ایرانسل و چه تعداد سیم کارت همراه اول در مالکیت دارید. همان گونه که گفتیم مراجعه به نمایندگی سیم‌کارت ها می تواند به شما کمک کند که به راحتی مالکین سیم‌کارت را استعلام بگیرید.خرید سیم کارت با بهترین قیمت ها .

بدانید برای افرادی مزاحم تلفنی دارند و می خواهند از مالکیت سیم‌کارت مطلع شوند تنها مراجعه به پلیس فتا امکان پذیر می باشد تا براساس شماره استعلام دقیق را دریافت کنند و سپس به فرد مزاحم دسترسی پیدا نمایند و شما تنها به شماره های تحت مالکیت خود می توانید دسترسی پیدا کنید.

با در اختیار داشتن کد ملی می توان به آسانی استعلام سیم کارت های خود را دریافت کرد، البته با مراجعه کردن به سایت mobilecount.cra.ir هم می توان استعلام سیم‌کارت های خود را دریافت کرد، البته در برنامه ایرانسل من قابلیت استعلام سیم‌کارت های ایرانسل وجود دارد و با وارد کردن کد ملی می توان به مالکیت سیم کارت های خود دسترسی پیدا نمود و برای خطوط همراه اول هم می توان از طریق سایت معرفی شده و هم از طریق برنامه همراه اول به راحتی استعلام دریافت کرد.

بسیاری از افراد در گذشته سیم کارت هایی داشته اند که در دسترس آنها نیستند و با استعلام گرفتن می توان به تمام این خطوط قدیمی و جدید دسترسی پیدا کرد و در صورت نیاز هر خطی که غیر قابل مصرف است را از دسترس خود خارج کرد تا شبکه ام را به فرد دیگری با شماره ملی دیگری واگذار نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=15455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی