تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

6

مشخصات 3 برند معتبر دستگاه تصفیه آب در ایران

  • کد خبر : 15658
  • 05 مرداد 1401 - 20:43
مشخصات 3 برند معتبر دستگاه تصفیه آب در ایران
سیستم های بسیاری برای تصفیه آب آشامیدنی در بازار ایران عرضه و به فروش میرسند با این وجود انواع دستگاه تصفیه آب با هر سیستمی توانایی لازم برای استاندارد سازی آب آشامیدنی برای سلامت بدن انسان را ندارند

افق سرمایه؛ حذف ذرات مضرات شامیدنی لوله کشی شهری نیاز به یک تصفیه آب قوی دارد که توانایی تصفیه املاح بسیار ریز را داشته باشد. سیستم های بسیاری برای تصفیه آب آشامیدنی در بازار ایران عرضه و به فروش میرسند با این وجود انواع دستگاه تصفیه آب با هر سیستمی توانایی لازم برای استاندارد سازی آب آشامیدنی برای سلامت بدن انسان را ندارند.

امروزه در دنیا بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System شناخته شده که میتواند تا ابعاد 0,0001 میکرون آب را تصفیه نموده و املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و دیگر موادی که به سطح ایمنی بدن انسان صدمه وارد میکنند را حذف کند و موجب کاهش سختی آب آشامیدنی شود.

کاهش سختی آب آشامیدنی مزایای بسیاری برای افزایش سلامت بدن انسان دارد و بسیاری از بیماری های ناشی از آب آلوده با استفاده و خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی جلوگیری خواهد شد. شرکت تصفیه آسا مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نمایندگی فروش برند مینروا Minerva تایوان است که پرفروش ترین برند بازار ایران شناخته شده و آب آشامیدنی را کاملا مطابق با استانداردهای جهانی بهداشت تصفیه مینماید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

مهد تولید و عرضه دستگاه آب تصفیه کن خانگی در دنیا، کشور تایوان بوده و قطعات و فیلترهای تصفیه آب تایوانی از کیفیت درجه یک و استاندارد بهره میگیرند. انواع دستگاه آب تصفیه کن اصل تایوان که در بازار ایران به فروش میرسند و از سیستم اسمز معکوس بهره میبرند دارای پمپ قوی و مخزن ذخیره تحت فشار میباشند که از مزایای وجود مخزن میتوان به در اختیار داشتن آب تصفیه شده حتی در زمان قطعی برق و آب اشاره نمود و تصفیه آسا با عرضه برند مینروا در مدل های 6 مرحله ای معدنی ساز، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی، 8 مرحله ای اکسیژن ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار ( مناسب آب چاه خانگی ) بهترین گزینه های مناسب منزل شما طبق نیاز و بودجه مد نظر شما در اختیارتان قرار میدهد

بهترین مارک های برند تصفیه آب

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا میتوان به مارک مینروا Minerva اشاره نمود که یک دستگاه تصفیه آب اورجینال با قیمت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش ارزنده میباشد. مینروا از جهت کیفیت قطعات و عملکرد بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران شناخته شده است که نمایندگی انحصاری تصفیه آسا به عرضه این محصولات به همراه گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش میپردازد. تصفیه آب مینروا در چهار مدل اصل تایوان عرضه میشود و بهترین دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر، تصفیه آب اکسیژن ساز 8 مرحله ای مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS است که کاملا آب آشامیدنی شهری را تا مرحله چهارم تصفیه نموده و در مراحل 5 تا 8 نیز املاح معدنی و سطح PH آب را تنظیم مینماید.

“مینروا، در میان برندهای موجود در بازار ایران برندی خوش آوازه و بسیار مورد اعتماد است که علاوه بر اینکه دستگاه‌های بسیار باکیفیت برای فروش به شما ارائه می‌دهد، خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز برای مشتریان و خریداران خود دارد. تمام محصولاتی که مینروا ارائه می‌دهد، از دستگاه و اجزای داخل آن، از خود این برند می‌باشد و همین موضوع عملکرد دستگاه را بسیار عالی می‌کند و در واقع دستگاهی با اجزای یکپارچه خریداری می‌کنید”

برند مینروا

همانطور که اشاره کردیم یکی از بهترین تصفیه آب های خانگی در ایران، برند مینروا تایوان است. این دستگاه با دارا بودن هشت مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس آب آشامیدنی را با سختی زیر عدد 100 که مورد تایید استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality میباشد در اختیار شما قرار میدهد. فیلترهای سه گانه دستگاه مینروا به نام های پلی پروپیلن، کربن اکتیو گرانول و کربن بلاک میباشند و املاح درشت و بزرگتر از پنج میکرون، شن و ماسه و گل و لای، کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب آشامیدنی حذف مینمایند.

فیلتر ممبران انواع آب تصفیه کن مینروا تایوان، مارک فیلمتک آمریکایی تحت لیسانس میباشد که از هولوگرام رنگی و 13 لایه ریزبافت بهره میبرد تا در تشخیص اصلی بودن فیلتر دستگاه برای شما راحت باشد. ممبران اسمز معکوس قلب اصلی آب شیرین کن خانگی محسوب میگردد و توانایی حذف تمام املاح مضر آب تا 0,0001 میکرون را داراست. از جمله املاح بسیار مضری که توسط ممبران حذف و به پساب فاضلاب هدایت میشود میتوان به نیترات و فلوراید اشاره نمود. نیترات باعث کاهش اکسیژن خون در بدن انسان میشود و فلوراید نیز یک ماده ضد عفونی کننده سرطانزاست که کمترین ضرر آن پوکی دندان ها میباشد.

فیلتر پست کربن خطی بو، طعم و رنگ آب تصفیه شده را شیرین میکند و فیلتر مینرال معدنی ساز نیز املاح مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را در آب تصفیه شده حفظ میکند. فیلتر هفتم یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی است که با افزایش سطح ph آب از مضرات آب نوشیدنی اسیدی جلوگیری کرده و خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی نیز برای بدن انسان دارد. فیلتر هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن آب آشامیدنی تصفیه شده ضمن این که بدن انسان را هیدراته نگه میدارد، باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی را نیز حذف میکند.

بدون شک اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارید، مارک مینروا میتواند بهترین گزینه برای مصارف خانگی به شمار آید. همچنین شرکت معتبر تصفیه آسا با ارائه خدمات نصب و ارسال رایگان و امکان خرید قسطی دستگاه تصفیه آب، تهیه یک آب تصفیه کن زیرسینکی را نیز برای شما عزیزان سهل و آسان نموده است که میتوانید برای مشاوره و دریافت راهنمای خرید تصفیه آب با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

برند سی سی کا

دستگاه های برند cck نیز از مارک های معروف بازار ایران میباشند هر چند از نظر کیفیت قابل مقایسه با مینروا نیستند با این حال سالهای زیادی است که در ایران دستگاه های زیر سینکی اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون با برند سی سی کی، فعالیت نموده و در صورت خرید از یک مرکز معتبر یک مارک خوب محسوب میگردند.

برند سافت واتر

سافت واتر یا Soft Water به معنی آب سخت بوده و برند سافت واتر در ایران از مدل های 3 مرحله ای بدون برق و پمپ و مخزن با سیستم اولترافیلتراسیون و مدل های 5 مرحله ای تا 10 مرحله ای اسمز معکوس پمپ و مخزن دار عرضه میگردند. سافت واتر یک دستگاه مونتاژ ایران قطعات چینی تایوانی محسوب میشود و به نسبت ارزان قیمت بودن آن میتوان به عنوان یک دستگاه مناسب و متوسط از آن یاد نمود.

قیمت و راهنمای خرید تصفیه آب خانگی

همانطور که مستحضر هستید قیمت تصفیه آب تایوانی به نسبت دستگاه های ایرانی یا چینی کمی بیشتر بوده که تنها دلیل آن کیفیت درجه یک قطعات و فیلترهای آب است. بدون شک برای تهیه یک دستگاه تصفیه آب اورجینال نیاز به یک راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی خواهید داشت تا نکات مهم در خرید تصفیه آب را به شما عزیزان یادآوری کرده و گزینه مناسب و استاندارد مورد نیاز شما را معرفی نماید.

قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا با توجه به جشنواره های فروش ویژه شرکت تصفیه آسا بسیار مقرون به صرفه میباشند و رنج قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس پمپ و مخزن دار که قطعات اصل تایوان در آن به کار رفته باشند نیز بین 3 میلیون و نیم الی پنج میلیون تومان است. یکی از نکات بسیار مهم قبل از خرید توجه به خدمات پس از فروش دستگاه میباشد. برای مثال شرکت تصفیه آسا تعویض فیلتر تصفیه آب شما را در زمان های مقرر و به همراه سرویس های دوره ای به شما اطلاع رسانی میکند تا کیفیت آب خروجی تصفیه شده دستگاه خریداری شده کاهش پیدا نکند و نیز عمر مفید دستگاه نیز با سرویس های منظم افزایش خواهد یافت.

بهترین مرکز خرید آب تصفیه کن

شرکت تصفیه آسا معتبرترین مرکز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان در ایران میباشد و سابقه طولانی در زمینه عرضه، فروش و خدمات پس از فروش انواع آب تصفیه کن های خانگی در سراسر ایران دارد. از مزایای خرید از شرکت تصفیه آسا میتوان به متخصص بودن کادر مشاورین و تکنسین های فنی این شرکت اشاره نمود. ضمن این که دستگاه های تصفیه آب شرکت تصفیه آسا در تهران، کرج، اصفهان، اسلامشهر، پردیس، رودهن، دماوند، لواسان، شهریار، اندیشه، گرمدره، گوهردشت، شهر قدس، ملارد، ماهدشت، پاکدشت، قیام دشت، کهریزک، کردان و سایر نقاط حومه تهران و کرج دارای خدمات نصب و ارسال میباشند.

همچنین انواع دستگاه های مارک مینروا تایوان در شرکت تصفیه آسا شامل گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات هستند. پاسخگویی مشاورین فروش تصفیه آسا به صورت 24 ساعته هفت روز هفته بوده و میتوانید برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا و خرید از این مجموعه با شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=15658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی