تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402

9

معرفی اولین طرح تامین‌مالی جمعی در پلتفرم هم‌آفرین

  • کد خبر : 1574
  • 12 مرداد 1400 - 20:58
معرفی اولین طرح تامین‌مالی جمعی در پلتفرم هم‌آفرین
شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک، در راستای مدیریت ثروت سرمایه های مردمی و تامین مالی طرح های شرکت های خصوصی سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین را با مجوز از شرکت فرابورس ایران ایجاد نموده است. در سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین سرمایه گذاران می توانند سرمایه گذاری موفق و مطمئنی داشته باشند.

به گزارش سرویس بورس و اوراق بهادار افق سرمایه،  از این رو جلسه ای در خصوص  معرفی طرح جدید سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین در فرابورس با عنوان نشست خبری یک دیدار، یک عرضه برگزار شد.

مهدی فرازمند، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک در نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» در خصوص معرفی پلتفرم تامین مالی جمعی «هم آفرین»گفت: تامین‌مالی جمعی؛ مقدمات سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی را فراهم کرده است و در بازارهای بین‌المللی ادبیات دیرینه‌ای دارد.

وی افزود: از آنجا که ابزار گواهی شراکت در پلتفرم تامین‌مالی جمعی جزو اوراق بهادار شناسایی شده، معاف از مالیات است.

مدیرعامل فاینتک درباره سایر ویژگی‌های تامین مالی جمعی گفت: کسب سود بالا و ریسک کم از دیگر ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی است که پلتفرم تامین مالی جمعی معرفی می‌کند.

فرازمند بیان کرد: شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک پلتفرم تامین مالی جمعی هم‌آفرین را راه‌اندازی کرده است. همچنین ویژگی‌ها و طرحی که قرار است برای آن مبالغ سرمایه‌گذاری جمع‌آوری شود در سایت https://hamafarin.ir/ قابل مشاهده است.

این مدیر باسابقه بازارسرمایه تصریح کرد: مشارکت در تولید 4 داروی دانش‌بنیان از نوع مکمل برای یک شرکت، طرحی است که سکوی هم‌آفرین برای آن از اشخاص حقیقی و حقوقی مبالغ سرمایه‌گذاری جمع‌آوری می‌کند. همچنین در این طرح اشخاص حقوقی سقفی برای سرمایه‌گذاری ندارند و اشخاص حقیقی تا سقف 69 میلیون تومان در این طرح می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین در این سرمایه‌گذاری سود به صورت 70 به 30 به نفع سرمایه‌گذار است؛ به نحوی که در دوره 12 ماهه به هر میزان که سود حاصل شد، 70 درصد آن در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و 30 درصد به شرکت تولیدی.

فرازمند اظهار داشت: بدین ترتیب بین 30 تا 36 درصد بازدهی سالانه برای سرمایه‌گذاران این طرح متصور هستیم که حداقل سود 30درصد توسط خود متقاضی برای سرمایه گذاران تضمین شده است. همچنین پرداخت سود این طرح هر 3 ماه یکبار انجام می شود. سرمایه گذاران محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه این طرح در  سایت هم آفرین مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی