تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

2

رویکرد نطام اموزشی کشور باید در جهت پرورش نوآوری و کارآفرینی باشد

  • کد خبر : 16270
  • 23 مرداد 1401 - 12:54
رویکرد نطام اموزشی کشور باید در جهت پرورش  نوآوری و کارآفرینی باشد
عضو هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران با اشاره به روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: حمايت از توسعه كمي و كيفي تشكل هاي مردمی و ايجاد فرصت هاي بهتر براي فعاليت هاي آنان در فرايند توسعه كشور، از اهداف و برنامه هاي کانون است.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه، حسین ریاضی اصفهانی با بیان اینکه تشکل‌های صنفی با پیگیری و تلاش در رفع مشکلات مشترک به تقویت بخش خصوصی کمک می کند افزود: مجامع عمومی همچون کانون کارآفرینی استان تهران با بهره‌گیری از حضور کارشناسان و کارآفرینان و شرکت‌هایی از صنوف مختلف با انتقال تجربیات خود می‌توانند به رفع مشکلات کمک کرده و در رشد فعالیت های اقتصادی نوآورانه و کارآفرینی اثربخش باشند.

ریاضی با اشاره به نقش کارآفرینی و نوآوری در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در نظام آموزشی نحوه و چگونگی ارائه آموزش‌ها بایستی تدوین گردد. آموزش ها با محتوای کلیشه ای نمی‌تواند به پرورش استعداد ها در بروز نوآوری کمکی کند.

این کارافرین موفق یاداورشد: طرح محتوای آموزشی با برانگیختن حس کنجکاوی و جستجوی پاسخ برای بدست آوردن آموزش ها می‌تواند فرد را بسوی نوآوری و کارآفرینی ببرد و سبب شکوفایی در فعالیت‌های تحقیقاتی و اشتغال نوآورانه گردد.

وی با اشاره به تنگناها ، نیازها ، کمبودها ، رقابت و ارتباطات گروهی در حوزه کارآفرینی تصریح کرد : این چالش ها می تواند سبب کارآفرینی گردد و با بومی سازی تولید محصولات و خدمات به رفع تنگناها و نیازهای جامعه یاری رساند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=16270

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی