تاریخ : پنج شنبه, 13 اردیبهشت , 1403 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

8

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در رویداد هفته هوش مصنوعی

  • کد خبر : 1640
  • 14 مرداد 1400 - 14:54
مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در رویداد هفته هوش مصنوعی
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با مشارکت در رویداد هفته هوش مصنوعی، ضمن ارائه نیازهای اپراتوری، اقدام به شناسایی شرکت‌های توانمند در این حوزه کرد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با رویداد هفته هوش مصنوعی، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حضور در بخش «شناسایی شرکت های توانمند در حوزه هوش مصنوعی» که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، نیازهای فناورانه خود را در حوزه هوش مصنوعی اعلام و معرفی کرد.

همراه اول با پنج عنوان نیاز در حوزه هوش مصنوعی شامل چت بات صوتی فارسی، چت بات متنی برای مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی و نگهداری هوشمند شبکه سلولی، تشخیص و جلوگیری از ریزش مشتری در اپراتور و تشخیص ناهنجاری ها در اپراتور تلفن همراه در این رویداد شرکت کرد و ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فعال این حوزه را مورد شناسایی قرار داد.

در این رویداد محمدعلی اخایی، سرپرست معاونت دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه به معرفی این مرکز و ارائه نیازهای اپراتور و اولویت های حوزه هوش مصنوعی آن پرداخت.

گفتنی است، در مجموع ۱۳۳ شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی در این رویداد شرکت کردند که پس از برگزاری جلسات مشترک با شرکت های متقاضی فناوری، زمینه های همکاری مشترک بین شرکت ها در راستای نیازمندی هایشان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی