تاریخ : سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

اخبار داغ

تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، درراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت گسترده بانک پاسارگاد از انجمن اتیسم ایران پیاده‌سازی «سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل)» در برنامک ویپاد صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی انحلال ۳ موسسه اعتباری کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید

1

تحقق برنامه افزایش ظرفیت تامین قطعات تارا

  • کد خبر : 17455
  • 16 شهریور 1401 - 12:43
تحقق برنامه افزایش ظرفیت تامین قطعات تارا
پروژه ارزیابی ظرفیت تولید قطعات خودرو تارا در راستای شناخت ظرفیت نهایی و افزایش حداکثری تولید قطعات این محصول، در نیمه نخست امسال توسط شرکت ساپکو برنامه‌ریزی و محقق شد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، برای نخستین ‌بار در پروژه‌های تکوین محصول ایران‌خودرو، ارزیابی ظرفیت تولید قطعات تارا با هدف تشخیص ظرفیت نهایی تولید و افزایش حداکثری ظرفیت تولید، در نیمه نخست امسال توسط شرکت ساپکو تدوین و اجرایی شد.

در این پروژه، ارزیابی ظرفیت‌سنجی قطعه سازندگان، شناسایی قطعات حائز ریسک، آموزش سازندگان و طراحی مدل ظرفیت‌سنجی (PCAT) با ۳۰۰ نفر ساعت آموزش کارشناسان ساپکو و زنجیره تامین به اجرا رسیده است.

برپایه این گزارش، با همت کارشناسان ساپکو و زنجیره تامین و شناسایی قطعات حائز ریسک ظرفیت تولید، ۱۲۰قطعه ریسکی در ۳۲ سازنده شناسایی شد که پیش‌بینی می‌شود تاثیر بسزایی در برنامه‌ریزی افزایش جریان تولید قطعات تارا خواهد داشت.

شایان ذکر است، در ارزیابی درصدی ظرفیت تولید قطعه توسط سازندگان، ۱۶درصد ظرفیت نهایی به قطعات با ریسک بالا، پنج درصد به قطعات با ریسک متوسط و ۷۹ درصد باقی‌مانده به قطعات بدون ریسک خودروی تارا ، اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=17455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی