تاریخ : چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

2

پلمب ۲ انبار بزرگ احتکار مواد غیرمجاز

  • کد خبر : 17708
  • 21 شهریور 1401 - 19:34
پلمب ۲ انبار بزرگ احتکار مواد غیرمجاز
۲ انبار زیرزمینی با بیش ۱۳۰ تُن مواد غیرمجاز از جمله اتصالات و فلنچ‌های شرکت نفت و گاز و هم‌چنین اسانس‌های خوراکی و فاسد احتکارشده، کشف شد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه، گشت مشترک تیم نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری یک انبار زیر زمینی دپوی غیرمجاز فلنچ ها و اتصالات شرکت نفت را در خیابان شهید مدنی محله شور آباد کشف کرد.

براساس این گزارش، شامگاه یکشنبه در یک باربری و بدون پروانه کسب مجوز، بیش از ۱۰۰ تُن اتصالات و فلنچ های شرکت نفت و گاز کشف و به دستور قاضی حسن بیگی رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران این مواد توقیف و سوله مورد نظر پلمپ شد.

همچنین در این گشت مشترک یک انبار زیرزمینی دپوی غیرمجاز اسانس های خوراکی و فاسد در خیابان شهید مدنی شور آباد شهرستان ری که از این محل در پوشش باربری استفاده می شد نیز کشف و پلمب شد.

براساس اعلام اتاق اصناف شهرستان ری، از این انبار بیش از ۳۰ تُن اسانس های خوراکی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد و ماموران انتظامی نیز به دستور قاضی حسن بیگی این محموله توقیف و سوله مورد نظر را پلمپ کردند.

پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک هزار تن مواد اولیه پتروشیمی عرضه خارج از شبکه در انباری در محدوده کهریزک این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مواد اولیه پتروشیمی در یک انبار کالا در حوالی کهریزک، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیاتی حفاظت اطلاعات این فرماندهی و کلانتری کهریزک قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که کالاهای دپو شده وارداتی خارج از شبکه توزیع در این مکان جمع آوری شده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=17708

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی