تاریخ : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

4

ساخت آزادراهی در شرق پایتخت

  • کد خبر : 17767
  • 22 شهریور 1401 - 17:52
ساخت آزادراهی در شرق پایتخت
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ساخت یک آزادراه در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، عباس شعبانی با بیان اینکه وزارت راه در نظر دارد تا کمربندی جنوبی شهر تهران را به بزرگراه شهید شوشتری متصل کند، گفت: به همین دلیل این بزرگراه با استانداردهای آزادراه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل رینگ بزرگراهی و کمربندی شهر تهران مطابق طرح جامع و تفصیلی شهر تهران افزود: یکی از مزیت‌های طرح جامع و تفصیلی شهر تهران تکمیل رینگ بزرگراهی در تهران است به عنوان مثال در شرق تهران رینگ کمربندی وجود ندارد و بزرگراه بسیج که یک بزرگراه داخل شهری است تبدیل به رینگ کمربندی اطراف تهران شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه این بزرگراه کشش بار ترافیکی که از جاده دماوند، ساوه و یا از بزرگراه قم می‌خواهند به مسیر شمال بروند را ندارد؛ ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد تا بزرگراهی به موازات بسیج در شرق اتوبان بسیج کشیده شود.

وی بیان کرد: در ابتدا به این بزرگراه محور کمکی اتوبان بسیج می‌گفتند. بعد به بزرگراه شهید شوشتری تبدیل شد. در سال‌های اولیه نیز کمی از کارهای اجرایی آن انجام شد. ۵ کیلومتر از این بزرگراه که از اتوبان نجفی رستگار شروع می‌شود با در نظر گرفتن این بزرگراه ساخته شده است.

شعبانی با بیان اینکه بزرگراه شهید شوشتری ۱۶.۵ کیلومتر است، یادآور شد: ساخت این اتوبان در دو قسمت انجام می‌شود. قسمت اول به طول ۹.۵ کیلومتر است که با بلوار هجرت در شرق تهران تقاطع دارد. قطعه دوم از هجرت شروع شده و با بزرگراه شهید سلیمانی و یاسینی تقاطع دارد.

وی با اشاره به اینکه با ساخت این بزرگراه اگر خودرویی بخواهد به سمت شمال شرق و شمال کشور برود دیگر به محور بسیج وارد نمی‌شود، تاکید کرد: همچنین مقرر شده تا از محور بسیج دیگر کامیونی وارد نشود و باید از محور کمکی بسیج یا همان بزرگراه شهید شوشتری تردد کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه با ساخت بزرگراه شهید شوشتری بزرگراه بسیج به یک بزرگراه درون شهری تبدیل می‌شود، گفت: همچنین این بزرگراه از حالت کمربندی خارج می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه وزارت راه در طراحی که انجام داده در نظر دارد تا کمربندی جنوبی تهران را به بزرگراه شهید شوشتری اتصال دهد، بر همین اساس بزرگراه شهید شوشتری به یک آزاد راه تبدیل می‌شود و در طراحی‌های جدید این مجموعه از استانداردهای آزادراه استفاده شده است.

عباس شعبانی ادامه داد: با توجه به تغییر این بزرگراه به آزاد راه در نتیجه بزرگ‌تر شدن ابعاد این طرح در همان پوسته‌ای که تحت تملک شهرداری تهران در آمده است، انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزادراه شهید شوشتری به طول ۱۶.۵ کیلومتر ساخته می‌شود، بیان کرد: این آزادراه در قسمتی که به سرخه حصار می‌رسد، از زیر این مجموعه راه خود را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=17767

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی