تاریخ : پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

1

سازمان تأمین‌اجتماعی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است

  • کد خبر : 17943
  • 27 شهریور 1401 - 12:56
سازمان تأمین‌اجتماعی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات، با اعلام پیوستن سازمان تامین‌اجتماعی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، این سازمان را یکی از سازمان‌هایی معرفی کرد خیلی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، وزیر ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات در صفحه خود در فضای مجازی در این زمینه نوشت: خوشبختانه یکی از دستگاه‌هایی که در دولت سیزدهم و در جریان شکل‌گیری دولت هوشمند، خیلی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد، سازمان تأمین‌اجتماعی بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این سازمان با اتصال و اشتراک بانک‌های اطلاعاتی خود در پنجره ملی، تا الان قادر به ارائه ۴۲ خدمت برخط به میلیون‌ها بیمه‌شده است که در گذشته مجبور بودند با صرف وقت، هزینه و انرژی قابل توجهی، خود را برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز تأمین‌اجتماعی برسانند.

زارع‌پور تأکید کرد: امروز میلیون‌ها هموطن برای خدماتی چون دریافت سابقه خدمات بیمه، محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی، خدمات سلامت، پرونده الکترونیک، دریافت تأییدیه از مراجع پزشکی، درخواست کمیسیون پزشکی، هدیه ازدواج و نسخه الکترونیکی دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز تامین‌اجتماعی در شهر و روستا را ندارند و در هر ساعت از شبانه‌روز و در زمان بسیار کوتاهی، می‌توانند این خدمات را به‌صورت کاملاً رایگان دریافت کنند.

لازم به ذکر است در حال حاضر سازمان تأمین‌اجتماعی در سامانه خدمات الکترونیک و غیرحضوری خود که از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز در دسترس است، قادر به ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به 45 میلیون بیمه‌شده، کارفرما، بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش این سازمان است.

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری و پرداخت حق بیمه، انعقاد قرارداد بیمه مشاغل آزاد از جمله بیمه زنان خانه‌دار و و بیمه دانشجویان و پرداخت حق بیمه، مشاهده حکم و فیش حقوقی بازنشستگان، درخواست هدیه ازدواج، درخواست کمک هزینه وسایل کمک پزشکی، ارسال لیست حق بیمه و پرداخت آن از سوی کارفرمایان، درخواست احتساب سوابق ایام سربازی به عنوان سابقه بیمه‌پردازی و پرداخت حق بیمه مقرر و … از جمله خدماتی است که در حال حاضر بیمه‌‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان برای دریافت این خدمات هیچ نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=17943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی