تاریخ : چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

2

دریافت دو استاندارد جدید در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

  • کد خبر : 17988
  • 28 شهریور 1401 - 12:05
دریافت دو استاندارد جدید در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس از دریافت دو استاندارد ISO500001 و ISO100004 خبر داد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، «حسن خلج طهرانی» ضمن اعلام خبر دریافت گواهینامه‌ی استاندارد بین‌المللی مدیریت مصرف انرژی موسوم به ISO500001 در این منطقه عظیم اقتصادی، گفت: این استاندارد با هدف توانمندسازی سازمان‌ها برای بهبود عملکرد مدیریت مصرف انرژی ایجاد شده است و اجرای این استاندارد بین‌المللی سبب افزایش بهره‌وری، مدیریت مصرف بهینه انرژی و بهبود شاخص‌های زیست‌محیطی در صنایع خواهد شد.

وی افزود: ممیزی این استاندارد از سوی شرکت گواهی دهنده‌ی بین‌المللی SGS صورت گرفته است و این نشان‌دهنده‌ی بهبود شاخص‌های این حوزه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس است.

خلج طهرانی دریافت گواهی استاندارد ارتقا رضایت مشتریان موسوم به استاندارد ISO100004 را نیز یکی دیگر از دستاوردهای اخیر این شرکت عنوان کرد و گفت: در راستای ارتقا عملکرد در حوزه مشتری مداری با همکاری تمامی کارکنان و همچنین استقرار تیمی علمی متشکل از دانشگاهیان ضمن اخذ و جاری‌سازی این استاندارد توانستیم گامی روبه‌جلو در راستای افزایش اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران و تسهیل سرمایه پذیری منطقه برداریم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اضافه کرد: اخذ این استاندارد در سازمان این پیام را به مشتریان القا می‌کند که خواسته‌ها و نیازهای ایشان برای سازمان اهمیت دارد و سازمان در برآورده کردن این خواسته‌ها اهتمام خواهد داشت.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس پیش‌تر استاندارد ISO10002 را که مرتبط با رسیدگی به شکایات مشتریان است نیز کسب کرده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=17988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی