تاریخ : پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

2

تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت اصول حاکمیت شرکتی

  • کد خبر : 18028
  • 28 شهریور 1401 - 18:30
تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت اصول حاکمیت شرکتی
در نشست هم اندیشی حوزه نظارت و بازرسی بانک دی با مدیرعامل بر لزوم رعایت اصول حاکمیت شرکتی تاکید شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، در ابتدای این نشست، مسئولان حوزه نظارت و بازرسی بانک گزارشی از میزان بازرسی های انجام شده از واحدهای مختلف، میزان شکایات واصل شده به بخش های مربوطه در بانک و نیز اقدامات انجام شده به منظور بهبود فرایندها و عملکردها ارائه کردند.

در ادامه، مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که پیاده سازی اصول حاکمیت شرکتی می تواند بسیاری از چالش های پیش روی بانک را برطرف کند، گفت: دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی در این زمینه، با دقت رعایت خواهد شد.

علیرضا قیطاسی با بیان این که افزایش میزان آشنایی کارکنان به قوانین و مقررات، در گروی افزایش کمیت و کیفیت دوره های آموزشی است، اظهار کرد: این روند می تواند کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و حتی شرایط مالی بانک را نیز بهبود بخشد.

وی همچنین بر لزوم انجام بازرسی‌های دوره ای و اجمالی از همه واحدها و شعب بانک طی یک برنامه‌ریزی مدون تاکید و خاطرنشان کرد: بازرسی می تواند نقاط قوت و ضعف بانک را به خوبی نمایان کرده و مسیری روشن پیش روی مدیران بانک بگذارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=18028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی