تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

4

لازمه بهره برداری مناسب از پروژه های زیرساختی فرودگاهی مستلزم است

  • کد خبر : 18074
  • 29 شهریور 1401 - 19:59
لازمه بهره برداری مناسب از پروژه های زیرساختی فرودگاهی مستلزم است
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در دیدار با امام جمعه این منطقه با توجه به پروژه های توسعه ای فرودگاه بر لزوم اهمیت توسعه همه جانبه زیرساخت های عمرانی به ویژه در حوزه زیرساخت های شهری کیش و گردشگری تاکید کرد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، عزت اله محمدی امروز سه شنبه 29 شهریور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش با نوید این اقدام مهم و ارزشمند که هیچ طرح عمرانی نیمه تمامِ رها شده نداریم، گفت: توسعه همه جانبه لازمه توسعه و پیشرفت جزیره کیش است و این مهم باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: با تحقق این مهم در حوزه مختلف می توانیم اقدامات تاثیر گذاری برای ایجاد فضاهای ایده آل برای عموم ساکنان کیش و گردشگران انجام دهیم.

عزت اله محمدی توسعه “پارکینگ هواپیما، باندپروازی و تامین سوخت مورد نیاز فرودگاهی” را بر مبنای توسعه پایانه مسافری فرودگاه کیش برشمرد.

محمدی با بیان این که باند فرودگاه بین االمللی کیش دارای چند شاخصه مهم است افزود: این باند از نظر مشخصات فنی شامل، طول و عرض باند، تجهیزات مورد نیاز نصب شده در باند، جز نخستین باندهای استاندارد کشور است.

به گفته محمدی این باند از قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای تا رده ایرباس ۳۸۰ برخوردار است.

وی در رابطه با نصب سیستم روشنایی این باند که متفاوت با روشنایی فرودگاه های دیگر در سطح کشور است، گفت: با خریداری تجهیزاتی که در مرحله نصب است، این تجهیزات کمک شایان توجهی در هنگام فرود هواپیما و تامین ایمنی پرواز خواهد داشت.

عزت الله محمدی ظرفیت دپو سوخت هواپیماه را در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و بیان داشت: این ظرفیت به ۴ و نیم میلیون لیتر خواهد رسید که حدود 50 روز سوخت ترافیک فعلی را تامین می کند.

محمدی از دریافت مجوز “آسمان باز” در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با دریافت این مجوز در مرحله نخست سوخت رسانی به هواپیماهای باری و عبوری می توانیم بخشی از بازار شرکت هایی که در فرودگاه های همجوار برای سوخت گیری “نشست و برخاست” دارند به خود اختصاص دهیم.

وی افزود، بندر چارک و بندر صیادی وبندر تجاری فعلی تحت مدیریت و راهبری این شرکت است .

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، افزود: در حوزه امنیتی بندر دوربین های مدار بسته تعبیه و در حال نصب است که تمام خدمات بنادر تحت خدمات پایش دوربین های مدار بسته قرار می گیرند.

به گفته وی گام بعدی در هوشمند سازی خدمات بندری است و در تمام بخش ها سیستم “نوبت دهی خودرو، فروش بلیت شناورها، پرداخت ها و دریافت ها در حوزه مالی و انباری” اقدامات موثری آغاز شده که قبل از 22 بهمن بخش عمده ای از این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی بیان داشت: نخستین بار طرح جامع بنادر به مرحله تصویب رسیده است به طوری که هر توسعه در بنادر براساس طرح جامع انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکردهای فرهنگی در اجرای طرح ها، گفت: اجرای هر پروژه ای مستلزم داشتن پیوست فرهنگی است و این موضوع مهم در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است در این دیدار برخی از معاونان و مدیران بخش های مختلف شرکت حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=18074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی