تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

1

محمدعلی محترم به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان معرفی شد

  • کد خبر : 18200
  • 04 مهر 1401 - 17:59
محمدعلی محترم به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان معرفی شد
با حضور رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ، محمدعلی محترم به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان معرفی و از زحمات آقای عالی محمودی تقدیرشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب استان اصفهان و در حضور روسای شعب استان اظهار داشت : درحال حاضر بانک توسعه تعاون در کشور و دربین مردم و دستگاههای دولتی به خوبی شناخته شده و در میان پنج بانک تراز اول در خصوص اعطای تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی محسوب می‌شود .

وی افزود: این موفقیت مرهون تلاش و زحمات همکاران در کلیه شعب در سراسر کشور است و این پیشرفت و موفقیت باعث شد که نگاه دولت و مسئولین به بانک بیشتر از گذشته شود و این جایگاه و رضایتمندی باعث شد که تکالیف و تعهدات و توجه بیشتری به سمت بانک باشد و خوشبختانه بانک توانسته در طی چند ساله اخیر پاسخ مثبتی به این اعتماد داشته باشد .

فتاحی افزود : شعب در سراسر کشور در بخش اجرایی فعالیت دارند و سیاست ها و برنامه های بانک در شعب قابلیت اجرا دارندو چنانچه برنامه ها و سیاست ها در سطح شعب به خوبی اجرایی گردد، نتایج مثبت و دستاوردها قابل دستیبابی خواهد بود.

وی در همین راستا تصریح کرد : عملکرد مناسب شعب در استان ها موجب گردید توقعات و انتظارات استانداران از بانک توسعه تعاون بیشتر شود و همین موضوع باعث جلب اعتماد و رضایتمندی و در نظر گرفته شدن بانک به عنوان نقش عاملیت در طرح ها و برنامه ها به ویژه تسهیلات تکلیفی و… شده است.

این مقام بانکی تاکید کرد: ضروری است شعب در شش ماهه دوم توجه و اهتمام ویژه نسبت به جذب و افزایش منابع داشته باشند و این اتفاق مهم با همفکری و تعامل محقق خواهد شد .

وی در ادامه تصریح کرد: سیاست و برنامه های بانک در دو بخش بیشتر مد نظر سرپرست بانک بوده است: بخش اول مسائل انگیزشی و اهمیت‌دهی به سرمایه انسانی و بخش دوم اثربخشی و کارآمدی سیاست های اعتباری بانک بوده است که با ایجاد تغییرات و بازنگری ها مطابق پیشنهادهای همکاران و در چارچوب های قانونی، این سیاست‌ها واجد تطابق بیشتری با نیاز مشتریان و متقاضیان و دارای سهولت بیشتری برای بکارگیری توسط همکاران گردیده است.

صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب در این جلسه با تمجید عملکرد مدیر پیشین استان اصفهان گفت: انتظار می‌رود همکاران استان اصفهان با مدیر جدید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند، موفقیت و پیشرفت با همفکری و خرد جمعی محقق خواهد شد

محمدعلی محترم سرپرست جدید مدیریت شعب استان اصفهان با تشکر از حسن اعتماد سرپرست و اعضای هیات مدیره اظهار داشت: اصفهان یک استان بزرگ و دارای مزیت‌های فراوان اقتصادی است، لذا جهت دستیابی به اهداف سازمانی نیاز است تلاش و هم‌افزایی با همکاران داشته باشیم.

وی در همین راستا افزود: استفاده از توان جمعی، برنامه ریزی و خرد جمعی حفظ ارتقاء نیروی انسانی، انجام کار تیمی، حفظ رویه مشتری مداری، جذب منابع و تقویت ارتباط و تعامل با نهادها و دستگاههای دولتی از برنامه های پیش رو می‌باشد.

سرپرست جدید مدیریت شعب استان اصفهان اظهار داشت: رویکرد مهم در انتصابات، عملکرد و توانایی افراد است و این معیار انتصابات فراتر از نام‌ها و نشان‌ها و بر اساس صلاحیت و شایستگی فرد می باشد

محترم در ادامه سه عنصر اصلی عقلانیت، معنویت و شجاعت را به عنوان سه ویژگی فردی در موفقیت همکاران و سازمان مهم برشمرد و گفت: در صورت هم راستا شدن سه عنصر فوق شاهد اتفاقات خوب و مثبت در استان خواهیم بود.

وی در پایان از زحمات عالی محمودی مدیر پیشین استان تقدیر نمود و افزود: ان شاءالله با همکاری و همدلی و همفکری در سطح استان شاهد پیشرفت و ارتقاء و جایگاه نام بانک در استان اصفهان باشیم.
درپایان رئیس هیات مدیره به اتفاق هیات همراه از شعبه مرکزی اصفهان بازدید نمودند و عملکرد شعبه در کلیه شاخصها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=18200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی