تاریخ : جمعه, 29 تیر , 1403 13 محرم 1446 Friday, 19 July , 2024

اخبار داغ

تغییر نرخ سود بین بانکی فرجام دلارزدایی با حکمرانی ریال / نسخه مشترک ایران و روسیه فراگیر می‌ شود؟ گام جدی دولت برای دلارزدایی تامین ۱۹.۹ میلیارد دلار ارز مورد نیاز واردات تقدیر از عملکرد گروه مالی در مجمع عمومی عادی سالیانه فروش ارز اربعین در بیش از 180 شعبه منتخب بانک سپه + لیست شعب «ایما تجارت»، اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت رونمایی شد بانک پارسیان عضو متولی زیست‌بوم ریال دیجیتال/ توسعه محصولات مدرن بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال بانک پارسیان در عزای سید و سالار شهیدان به سوگ نشست رونق کسب و کار با طرح الماس موسسه اعتباری ملل پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری برگزاری اولین مسابقه بانکی کورن هول بانوان کشور در بانک پاسارگاد بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه‌ای را به مشتریان خود واگذار کرد رشد ۱۴.۱ درصدی معاملات مسکن در خرداد امسال نسبت به سال گذشته نرخ رشد پایه پولی ۲۱.۱ درصد شد/ کاهش ۵.۳ درصدی رشد نقدینگی سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری تخفیف‌های بیمه‌ای، هدیه وکالتی کردن حساب در بانک تجارت مهر تائید سهامداران بر عملکرد بانک سامان در سال 1402 نقش موثر بانک سپه در ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به ۹ هزار سرباز وظیفه واجد شرایط ثبت‌نام آسان و سریع خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک پارسیان

5

شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم به بیمه گذاران را فراهم کنند

  • کد خبر : 1827
  • 23 مرداد 1400 - 23:44
شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم  به بیمه گذاران  را فراهم کنند
مفید امینی، معاون نظارت بیمه مرکزی طی بخشنامه ای شرکتهای بیمه را ملزم به ایجاد سازوکارهای لازم برای ارائه خدمات صدور و خسارت به بیمه گذاران در ایام تعطیل شده از سوی ستاد کرونا کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،  امینی در این بخشنامه مطرح کرد: با عنایت ‌به اعلام رسمی تعطیلی ادارات و اصناف براساس تصمیمات متخذه ستاد ملّی مبارزه با کرونا از تاریخ 1400/05/25 لغایت 1400/05/30، مقتضی است؛ ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین‌شده از طرف ستاد مزبور، تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات ضروری در زمینه صدور بیمه‌نامه و ارزیابی خسارت (به ویژه در رشته‌های بیمه درمان و شخص ثالث) برای بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران گرامی فراهم شود.

همچنین، با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری، لازم است؛ تا حد امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام پذیرفته و شرکت‌های بیمه تمام توان فنّی و کارشناسی خود را در این راستا به‌کارگیرند، به‌نحوی‌که خللی در ارائه خدمات بیمه‌ای به هموطنان عزیز ایجاد نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی