تاریخ : چهارشنبه, 19 بهمن , 1401 18 رجب 1444 Wednesday, 8 February , 2023

اخبار داغ

افتتاح شرکت تعاونی بهامین فرابر پارس با حمایت بانک توسعه تعاون در استان مرکزی طرح ویژه بانک سپه برای وصول مطالبات غیرجاری مشتریان سومین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد اهدای کمک‌های غیرنقدی بانک اقتصادنوین به هموطنان زلزله‌زده خوی عرضه ارز با نرخ بازار متشکل ارزی در صرافی ملل دوست روزهای سخت هوای پایتخت بالاخره پاک شد ثبت نام در طرح های ‌فروش شرکت سایپا از طریق بانک پارسیان با حساب وکالتی محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد موسسه اعتباری ملل در دی ماه ۳۴۸ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد فراهم شدن امکان ارائه خدمت حساب‌های وکالتی به «شرکت‌های سایپا و پارس خودرو» اولین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد کمک‌های بانک پارسیان برای هم‌وطنان زلزله‌زده‌ی خوی ارسال شد سازماندهی سازمان های تابعه وزارت تعاون در شهرستان خوی در اولویت قرار گیرد اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ساعت کار شعب بجنورد و بیرجند پیام تشکر ریاست محترم هیات مدیره موسسه اعتباری ملل بر اساس اعلام اطلاعات صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری 63 درصدی “وپاسار” در 9 ماهه سال جاری تعداد روزهای “پاک” پایتخت در ۱۴۰۱ به عدد ۳ رسید آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک سرمایه (سهامی عام) جابجایی شعبه میدان آزادی بانک اقتصادنوین در اصفهان بانک پاسارگاد تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران را کسب کرد

3

شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم به بیمه گذاران را فراهم کنند

  • کد خبر : 1827
  • 23 مرداد 1400 - 23:44
شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم  به بیمه گذاران  را فراهم کنند
مفید امینی، معاون نظارت بیمه مرکزی طی بخشنامه ای شرکتهای بیمه را ملزم به ایجاد سازوکارهای لازم برای ارائه خدمات صدور و خسارت به بیمه گذاران در ایام تعطیل شده از سوی ستاد کرونا کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،  امینی در این بخشنامه مطرح کرد: با عنایت ‌به اعلام رسمی تعطیلی ادارات و اصناف براساس تصمیمات متخذه ستاد ملّی مبارزه با کرونا از تاریخ 1400/05/25 لغایت 1400/05/30، مقتضی است؛ ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین‌شده از طرف ستاد مزبور، تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات ضروری در زمینه صدور بیمه‌نامه و ارزیابی خسارت (به ویژه در رشته‌های بیمه درمان و شخص ثالث) برای بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران گرامی فراهم شود.

همچنین، با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری، لازم است؛ تا حد امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام پذیرفته و شرکت‌های بیمه تمام توان فنّی و کارشناسی خود را در این راستا به‌کارگیرند، به‌نحوی‌که خللی در ارائه خدمات بیمه‌ای به هموطنان عزیز ایجاد نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی