تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

4

تعویض الکتروگیربکس های نوار نقاله K۲-۳ دانه بندی واحد دو کک

  • کد خبر : 18284
  • 10 مهر 1401 - 12:54
تعویض الکتروگیربکس های نوار نقاله K۲-۳ دانه بندی واحد دو کک
دو مجموعه الکتروگیربکس نوار نقاله K۲-۳ دانه بندی واحد دو کک در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی با موفقیت تعویض شد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، محمد قاسمی مهندس ارشد تولید کک در این رابطه، گفت: کارگاه دانه بندی کک ، حدود ۸۰۰ تن کک (کک وارداتی و تولیدی باطری) را در هر شیفت، پس از جدا کردن کک ریز دانه (۲۰-۰)، درشت دانه (+۸۰) و کک متالورژی (mm ۲۰-۸۰) توسط مسیر مستقیم یا غیر مستقیم (بونکر) به کوره بلند تحویل می دهد.

وی افزود: دانه بندی واحد ۲ کک با ۸ عدد نوار نقاله، ۴ عدد سرند و گذرگاه های مربوطه که نوار K۲-۳ گلوگاه بسیار مهم این کارگاه است، وظیفه حمل تمامی کک تولیدی و وارداتی را بر عهده دارد.

جواد نور محمدی مهندس ارشد کارگاه دانه بندی کک گفت: به دلیل طراحی ضعیف در لنت و الکتروگیربکس (با ضریب اطمینان ۱/۱) برای این نوار به صورت مستمر عیوبی همچون باز شدن سر دو بند، پارگی در لنت، فرسایش شدید در اجزای گیربکس و… را شاهد بودیم و به دلیل عدم وجود مسیر جایگزین برای این نوار، در صورت بروز حادثه و توقف این نوار، ارسال کک قطع و کوره بلند شماره ۳ متوقف می شد ضمن این که تعمیرات غیر برنامه ای بر روی این نوار از دیگر چالش های موجود بود.

وی افزود: طی جلساتی تصمیم گیری شد ضخامت بلت از ۱۰ میلیمتر به ۱۶ میلیمتر و توان الکتروگیربکس از ۳۰ به ۴۵ کیلووات افزایش یابد. با تامین تجهیزات مورد نیاز و طراحی های لازم، ۲۹ شهریورماه همزمان با توقف کوره بلند شماره ۳ ، دو عدد الکتروگیربکس جدید در مدت ۴ شیفت کاری با موفقیت تعویض شدند.

نورمحمدی، تأکید کرد: علاوه بر کارکنان مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی، مدیریت های نت مکانیک، نت راه و ساختمان، تولید و توزیع برق و شرکت توسعه صنعت لنجان در اجرای این پروژه مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=18284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی