تاریخ : یکشنبه, 16 مرداد , 1401 10 محرم 1444 Sunday, 7 August , 2022

اخبار داغ

عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان یکپارچگی در واحدهای حقوقی بانک سپه باید استحکام داشته باشد رشد 51 درصدی سوددهی بانک سینا هوای تهران در مرز آلودگی بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کشور صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بانک دی به تصویب رسید آغاز همکاری دو جانبه بانک آینده و شرکت امداد خودرو ایران پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط مدیریت شعب استان سمنان در صدر افزایش تعداد کاربران برای سومین ماه هوای پایتخت در آستانه آلودگی تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از 5500 میلیارد ریال گذشت مدیرعامل بانک مسکن در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس نشست هم‌افزایی مدیران عامل بانک‌های سپه، صادرات و سینا برگزار شد بانک توسعه تعاون کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی پیشتاز بوده است رتبه نخست مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها “BNPL” اعتبار سریع و ارزان بانک تجارت برای مشتریان چالاکی و سرعت ارائه خدمات، نقطه تمایز بانک کارآفرین معاون برنامه‌ریزی بانک سینا منصوب شد پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در بانک دی تعداد روزهای پاک و آلوده در تهران پیشگامی در کارآفرینی و حمایت از تولید و اقتصاد دانش‌بنیان

4

اجرای پلت فرم های جدید دیجیتالی در بانک ایران زمین

  • کد خبر : 1866
  • 25 مرداد 1400 - 10:19
اجرای پلت فرم های جدید دیجیتالی در بانک ایران زمین
از دیدگاه بسیاری از صاحب نظران فناوری و امور بانکی، بانکداری دیجیتال که امروزه به عنوان یک برند پیشرونده در میان شبکه بانکی داخلی نیز از آن نام برده می شود.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه،  استفاده از فناوری برای اطمینان از یکپارچگی ابتدا تا انتهای پردازش تراکنش‌ها یا عملیات بانکی،به عبارت دیگر عملیاتی که با درخواست مشتری آغاز می شود، حداکثر بهینه‌سازی در آن مورد دقت قرار گرفته و از یکسو برای مشتری در دسترس بودن، سودمندی و صرفه اقتصادی و از سوی دیگر برای بانک کاهش هزینه‌های عملیاتی، عاری از خطا و خدمات بهبود یافته را پدید خواهد آورد.

به عبارت دیگر گرچه عده ای بانک داری دیجیتال را بانکداری همراه یا بانکداری آنلاین تعریف می کنند اما باید دانست که همراه بودن و برخط بودن بانکداری دیجیتال تنها یک مزیت از مزایای بی شمار بانکداری دیجیتال است.

به عبارت بهتر باید گفت که روح حاکم و اصلی بانکداری دیجیتال، خواست طرف همراه بانک یعنی مشتری است.

در این نوع از بانک داری، مشتری به عنوان سهم ویژه و ارزش افزوده بانک تلقی شده و به جای آنکه ، بانک در موقعیت سنتی خود از بالا به او بنگرد، در کنار او نشسته با وی همراه شده و خواست های او را طبق نیازهایش براورده می سازد.

این بدیهی است که در بانکدرای دیجیتال به تعداد نوع مخاطب و مشتری، نیازهای مختلف و راهکارهای گوناگونی باید تعریف شود، تا به تناسب خواست های مشتری، خدمات سریع و به هنگام و مورد درخواست او به وی ارائه شود.

این نگاه به بانکداری برخلاف نوع نگاه قبلی به امور بانکداری اتفاقا یکسویه و یک جانبه به نفع یک طرف ماجرا نبوده و باصطلاح بازی دو سر برد برای مشتری و بانک خواهد بود و مزیت های فراوانی نیز علاوه بر آنکه برای مشتری می آفریند ، برای بانک نیز ایجاد خواهد نمود.

مردم نیز در روزگار جدید از شبکه بانکی، مزیت های قابل ارائه نسبت به سایر هم قطاران بانکی را می طلبند و از اینروست که استقبال آنان از رفتارهای جدید ، متفاوت و جذاب تر بوده است.

بانک ایران زمین با درک این واقعیت از حدود 5 سال گذشته تاکنون همت و توجه اصلی خود را به سمت دیجیتالیزه کردن کلیه خدمات بانکی متمرکز ساخته و اکنون در سال 1400 شاهد به ثمر نشستن این تلاش و همت در لایه های مختلف ارائه خدمات از سوی این بانک هستیم.

بی شک تغییر نگرش ها ،رویکردها و حرکت به سمت برخورداری از مزیت های نسبی رقابت در دنیای رقابت داخلی و بین المللی اقتصادی، می تواند قدرت اثرگذاری در شبکه بانکی را نیز برای بانک ایران زمین تحت تاثیر قرار دهد. که البته بدون تردید وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری، تمرکز آن بر نیازهای مشتری و داده‌محور بودن آن در بانک ایران زمین خواهد بود.

از اینرو است که براساس اعلام مدیران ارشد بانک ایران زمین، سال 1400 سال تولدی دیگر برای بانک ایران زمین در حوزه دیجیتالیسم بانکی معرفی شده و طی روزهای آتی خبرهای جذاب تری از رونمایی های جدید در اجرای این طرح بزرگ به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی