تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

4

خرید و فروش سولانا از صرافی ایرانیکارت

  • کد خبر : 19159
  • 03 آبان 1401 - 23:38
خرید و فروش سولانا از صرافی ایرانیکارت
سولانا بزرگ‌ترین نقاط ضعف غول‌های ارز دیجیتال را شناسایی کرده و آن‌ها را پوشش داده است

افق سرمایه؛ کاردانو آمده تا تمام ضعف‌های بیت کوین و اتریوم را پوشش داده و رقیب خطرناکی برای این دو رمز ارز محبوب دیجیتالی شود. در صفحه رسمی وبسایت سولانا این شبکه «قدرتمند برای توسعه‌دهندگان، سریع برای همه» توصیف شده و آمده که ضعف مدت زمان بالای تایید تراکنش بیت کوین و کارمزد زیاد اتریوم را رفع کرده و نیاز کاربران و ارائه‌دهندگان خدمات را به خوبی مرتفع سازد.

“Solana” یا “SOLUSD” با نماد “SOL”  ارز دیجیتال اصلی بلاک چین سولانا بوده و به دلیل غیرمتمرکز و لایه باز بودن دارای سرعت و امنیت مورد نیاز کاربران است.

رفته رفته انتظار استفاده کنندگان از خدمات شبکه‌های بلاک چین بالا رفته و این بسترها باید توان پاسخگویی به نیاز کاربران را داشته باشند. سولانا بزرگ‌ترین نقاط ضعف غول‌های ارز دیجیتال را شناسایی کرده و آن‌ها را پوشش داده است. در صورت علاقه به بررسی جامع و کامل ارز دیجیتال سولانا تا انتهای این مقاله با مطلب گردآوری شده از سوی وبلاگ صرافی ایرانی کارت همراه باشید.

ارز دیجیتال سولانا چیست؟

«آناتولی یاکوونکو» (Anatoly Yakovenko) و «گرگ فیتزجرالد»  (Greg Fitzgerald) در سال 2017 پروژه‌ای قدرتمند را آغاز کرده و در سال 2020 توانستند بستر لازم برای عرضه سولانا را در اختیار عموم مردم قرار دهند. این رمز ارز در مدت زمان کمتر از دو سال توانست با پوشش ضعف‌های اصلی بیت کوین (مدت زمان بالای پردازش هر تراکنش) و اتریوم (کارمزد بی‌رحمانه هر تراکنش) به جمع 10 ارز دیجیتال برتر دنیا برسد. پس از همه‌گیری خرید و فروش بایننس کوین در سال 2019 نوبت به قدرت‌نمایی سولانا در سال 2020 میلادی بود و نگاه بسیاری از شرکت‌ها و کاربران را به خود معطوف نمود.

این رمز ارز از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته بستر لازم برای پیشرفت دیگر ارزهای دیجیتالی و خدمات مورد نیاز ارائه‌دهنگان خدمات مختلف را تامین نماید. به کارگیری همزمان دو الگوریتم Pos (Proof of stake) و POH (Proof of History) موجب افزایش سرعت پردازش تراکنش شده و بدین‌ ترتیب هزینه کارمزد دریافتی از کاربران به نسبت رقیب اصلی‌اش یعنی اتریوم به شدت کاهش یافته است.

پشتوانه مالی و سرمایه کل بازار در ابتدای فعالیت سولانا موجب حضور آن در بین 10 ارز دیجیتال برتر کریپتو شده و پس از آن از بین این جمع قدرتمند خارج نشده است. کاربران ایرانی نیز می‌توانند برای خرید سولانا از ایرانیکارت صرافی معتبر وطنی بهره برده و کارمزد پلتفرم صرافی آنلاین را مهمان ایرانی کارت باشند. البته خرید و فروش این ارز دیجیتال در دیگر صرافی ها مانند Binance.com ، Trust ، kucoin.com نیز امکان پذیر است.

آینده ارز دیجیتال سولانا چگونه خواهد بود؟

روند بازارهای معاملاتی روز به روز در حال افزایش بوده و نسل اول و دوم ارزهای دیجیتالی اعتمادسازی مناسبی برای پیشرفت رمز ارزهای جدید مهیا نموده‌اند. حال نوبت به پرچم‌داران جدید این حوزه رسیده تا نواقص موجود در زمینه سرعت پردازش اطلاعات، افزایش سرعت مقیاس پذیری، بهبود امنیت و کاهش کارمزدهای آزار دهنده را رفع کرده و مخاطبین جدید را وارد این عرصه نمایند. رمز ارز سولانا علاوه بر دارا بودن موضوعات مطرح شده از پشتوانه مالی مناسب برای تحقق اهداف خود نیز برخوردار بوده و بلاک چین اختصاصی آن نیز موجب پیشرفت سریع‌تر آن خواهد شد.

موارد مطرح شده در کنار قرارداد هوشمند تجاری طراحی شده برای کسب و کارها و فعالیت‌های روزانه کاربران مورد توجه شرکت‌ها و افراد عادی قرار گرفته و آن‌ها با بهره‌گیری از این خصوصیات سعی در رفع نیازهای خود دارند. در حال حاضر صدها شرکت و هزاران کاربران فعال به طور همزمان از سولانا استفاده کرده وکوچک‌ترین فشاری به بستر آن تحمیل نشده است. به طور قطع با بهبود وضعیت روند بازار شاهد حضور شرکت‌های جدید و کاربران نسل آینده به این پلتفرم خواهیم بود. خدمات ممتاز در کنار دریافت هزینه معقول و کم از سیاست‌های مشتری مدارانه سولانا و تیم مدیریت آن بوده و آینده روشنی برای آن تصور می‌شود.

خرید و فروش سولانا بدون کارمزد در صرافی معتبر ایرانیکارت

حتما شما هم پس از مطالعه این مقاله مشتاق به بررسی قیمت لحظه‌ای، ارزش خرید و ورود به محلی معتبر جهت خرید سولانا شده‌اید. بهترین انتخاب در بین صرافی‌های آنلاین کشور جهت تهیه انواع رمز ارز به ویژه ارز دیجیتال سولانا، صرافی ایرانی کارت است. ایرانی کارت به مانند شرکت سولانا سیاست‌های خاص ارائه خدمات به مشتریان را در پیش گرفته و کارمزد پلتفرم را از کاربران خود دریافت نخواهد کرد. سرعت خرید، انتقال و امنیت بالا در انجام تراکنش‌ها از مهم‌ترین مزایای ایرانی کارت بوده و روزانه در حال افزایش تعداد اعضاء این سایت صرافی آنلاین هستیم.

با انتخاب سولانا از پرداخت کارمزد گزاف شبکه بلاک چین فرار کرده و در کمترین زمان ممکن تراکنش شما ثبت خواهد شد. از طرفی با انتخاب هوشمندانه صرافی ایرانی کارت امکان ذخیره هر چه بیشتری سرمایه اصلی برای کاربر به وجود آمده و با درصد پرداختی کارمزد پلتفرم صرافی قادر به خرید مقادیر بیشتری از رمز ارز سولانا خواهید بود. با افزایش دفعات خرید یا حجم بالای معاملات به اهمیت کارمزدهای پرداخت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بیشتر واقف خواهید شد و در بازه زمانی یک ساله به شراکت بسترهای ارائه دهنده خدمات رمز ارز در سود و سرمایه اصلی کاربران پی خواهید برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=19159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی