تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

9

فعالیت میادین بر کنترل قیمت‌ها اثر می‌گذارد

  • کد خبر : 2004
  • 05 شهریور 1400 - 0:51
فعالیت میادین بر کنترل قیمت‌ها اثر می‌گذارد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بیان کرد: فعالیت میادین با عرضه انواع محصولاتی که قیمت آنها به مراتب از سطح شهر پایین‌تر است، بر کاهش و کنترل قیمت‌ها نیز اثرگذار است.

به گزارش سرویس بازار  افق سرمایه،سیدسعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه صدها کارمند و هزاران کارگر شاغل در این سازمان و میادین تحت پوشش آن، تمام توان خود را به کار گرفتند که تا جای ممکن در معیشت مردم و سفره خانواده‌ها گشایش به وجود آید، اظهار داشت: حتی یک ساعت غفلت در فعالیت میادین میوه و تره‌بار و خدمات‌رسانی به شهروندان را نیز جایز نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه میادین میوه و تره‌بار در روزهای جمعه و سایر ایام تعطیل و حتی تعطیلات کرونایی با تمام ظرفیت فعالیت می‌کنند، افزود: فعالیت میادین با عرضه انواع محصولاتی که قیمت آنها به مراتب از سطح شهر پایین‌تر است، بر کاهش و کنترل قیمت‌ها نیز اثرگذار است، چنانچه حتی یک ساعت وقفه در خدمات‌رسانی این مراکز بر قیمت‌های سطح شهر تأثیر می‌گذارد.

راد با بیان اینکه مردم هنگام خرید از میادین میوه و تره‌بار، تغییر در قدرت خرید و امکان تهیه محصولات به مراتب بیشتر در مقایسه با سطح شهر را در سبد خرید خود احساس می‌کنند، تصریح کرد: دغدغه مردم را دغدغه خود می‌دانیم و با حساسیت نسبت به انجام مسئولیت خطیری که بر عهده داریم، اقدام می‌کنیم تا نه تنها در معیشت خانواده‌ها که در اقتصاد شهر نیز مفید و مؤثر باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در منظومه گسترده و متنوع خدمات مدیریت شهری به شهروندان، میادین میوه و تره‌بار در خدمت‌رسانی به مردم و پاسخگویی به نیازهای شهروندان از اهمیت و جایگاه منحصر به فردی برخوردارند، خاطرنشان کرد: قدرت خرید شهروندان هنگام مراجعه به میادین به مراتب بالاتر می‌رود و محصولات بیشتری در سبد خرید آنها قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ در حال حاضر قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار ۳۷ و نیم درصد، سبزیجات و صیفی‌جات ۳۲ و نیم درصد و مواد پروتئینی ۱۹ درصد، ارزان‌تر از میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است و به عبارتی، با پول خرید ۵ کیلوگرم انواع میوه در سطح شهر، خرید ۸ کیلوگرم انواع میوه در میادین، با پول خرید ۲ کیلوگرم سبزی و صیفی در سطح شهر، خرید ۳ کیلوگرم سبزی و صیفی در میادین و با پول خرید ۴ کیلوگرم مواد پروتئینی در سطح شهر، خرید ۵ کیلوگرم محصولات پروتئینی در میادین، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی