تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

6

تجلیل همراه اول از مدال‌آوران کشتی در المپیک

  • کد خبر : 2011
  • 05 شهریور 1400 - 1:56
تجلیل همراه اول از مدال‌آوران کشتی در المپیک
همراه اول در مراسمی از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک تقدیر کرد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه ، صبح روز چهارشنبه سوم شهریورماه 1400، در مراسمی با حضور مدیرعامل همراه اول، از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو تقدیر شد.

در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو، محمدرضا گرایی قهرمان طلایی کشتی فرنگی، حسن یزدانی قهرمان نقره ای کشتی آزاد، امیرحسین زارع قهرمان برنزی کشتی آزاد و محمدهادی ساروی قهرمان برنزی کشتی فرنگی المپیک توکیو حضور داشتند، مدیرعامل همراه اول با اعطای لوح تقدیر و تندیس از رئیس فدراسیون، سرمربی کشتی آزاد و مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در المپیک توکیو تقدیر کرد.

در این مراسم مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه در سالیان اخیر این اپراتور از حوزه های مختلف حمایت کرده است، اظهار داشت: همراه اول حدود 102 میلیون سیم کارت دست مردم دارد که از جمعیت کشور بیشتر بوده و حدود 60 درصد سهم بازار از آن این اپراتور است.

اخوان با تاکید بر اینکه حمایت این اپراتور از ورزش کشتی تبلیغاتی نیست گفت: حمایت ما از کشتی در راستای مسؤولیت اجتماعی است.

وی افزود: پیش از این نیز در راستای مسؤولیت اجتماعی، شبکه دانش آموزی «شاد» را راه اندازی کردیم که تمامی بخش های آن به صورت رایگان تحویل وزارت آموزش و پرورش  شد. هم اکنون حدود 14 میلیون دانش آموز در کشور وجود دارد که حدود 12 میلیون آنها از «شاد» استفاده می کنند.

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه کشتی هسته ورزش کشور است، از ادامه حمایت این  اپراتور از این ورزش خبر و نوید داد که از برنامه های استعدادیابی در این ورزش نیز حمایت می کند.

رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های همراه اول از ورزش کشتی در دو سال اخیر اظهار داشت: وقتی فدراسیون را تحویل گرفتیم بدهی سنگین داشت و آقای اخوان مثل یک برادر در کنار فدراسیون قرار گرفت و رفیق روزهای بد ما بود.

وی افزود: در ابتدای کار این فدراسیون در رده بندی های جهانی وضعیت خوبی نداشتیم؛ ولی الان با حمایت های همراه اول جایگاه بهتری داریم؛ بطوری که در مسابقات اخیر جوانان جهان در رشته آزاد با 5 مدال طلا  قهرمان و در رشته فرنگی نایب قهرمان شدیم.

 آنچه دیگران می خوانند:

گفتنی است همراه اول در دو سال اخیر حامی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور بوده که این تیم ها موفقیت های بسیاری در مسابقات جهانی و آسیایی داشته اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی