تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

2

سواد دیجیتال کاربران بانک ایران زمین موجب ارائه خدمات مطلوب می شود

  • کد خبر : 20380
  • 30 آبان 1401 - 18:15
سواد دیجیتال کاربران بانک ایران زمین موجب ارائه خدمات مطلوب می شود
به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، در این همایش فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین؛ بانکداری دیجیتال را ارائه سرویس و خدمات به کسب و کارهای دیجیتال که در سوپر اپلیکیشن های مختلف فعال هستند معنا کرد و گفت: بانک ایران زمین از سال 96 در این عرصه قدم گذاشت و در حال حاضر با تلاش مستمر و مجدانه همکاران در حوزه بانکداری دیجیتال توانسته است به نتایج قابل توجهی برسد.

اینالوئی ایجاد تجربه مطلوب ارائه سرویس های دیجیتال به مشتریان را از اولویت های بانک بیان کرد و افزود: تجهیز شعب، افزایش سرعت ارتباطات و ایجاد مرکز داده های بانک از اقدامات موثر در مسیر ارائه خدمات با کیفیت در حوزه بانکداری دیجیتال بوده است و بر همین اساس خدمات مورد نیاز مشتری شناسایی، طراحی و در اختیار آن قرار می گیرد.

وی لازمه ارائه خدمات دیجیتال مطلوب را داشتن سواد دیجیتال کاربران دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال به جای تولید محصول، سرویس تولید می شود و این سرویس ها در اختیار سازمان ها یا همان فین تک ها قرار می گیرد تا بتوانند از این طریق به مشتریان خود خدمات رسانی کنند.

معاون فناوری اطلاعات عامل پیشرفت بانک ایران زمین را حضور کارشناسان و متخصصان حرفه ای و مجرب در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: همکاران ما در شرکت های سابین تجارت آریا، مرکز نوآوری ایران زمین، آرمان وفاداری آریا و پدیسار انفورماتیک و چند شرکت دیگر در قالب هلدینگ جامپ، در زمینه های پرداخت دیجیتال، زیرساخت های فنی بانکداری دیجیتال، باشگاه مشتریان، پشتیبانی سخت افزار و مرکز تماس بانک ایران زمین فعالیت دارند و چرخه بانکداری دیجیتال بانک را پشتیبانی می کنند.

در ادامه همایش اصغر باباپور مدیر امور بانکداری دیجیتال بانک موفق را بانکی دانست که سرویس های خاص ارائه می دهد و گفت: بانک ایران زمین با ایجاد زیرساخت های متفاوت در زمینه بانکداری دیجیتال بستری امن را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا بتوانند از طریق آن سرویس های متفاوت و خاص را با توجه به درخواست و نیاز خود دریافت کنند.

باباپور بر تسلط همکاران به ارائه سرویس ها تاکید کرد و افزود: گام اول در ارائه خدمات با کیفیت، معرفی دقیق و کامل خدمات به مشتریان است و این موضوع مستلزم تسلط کامل همکاران به سرویس ها و خدمات و همچنین اشراف کامل به دستورالعمل های بانک است.

در این همایش محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها تعصب کارکنان به بانک ایران زمین را یک ویژگی با ارزش بیان کرد و گفت: وجود ظرفیت ها و پتانسیل های فوق العاده نیروی انسانی در بانک که دلسوزانه برای رسیدن به اهداف تعیین شده زحمت می کشند، باعث شده است که بانک امروز در جایگاه و موقعیت مطلوبی در بین رقبا قرار گیرد.

حسینی کناروئی بر همکاری شعب با هلدینگ جامپ تاکید کرد و افزود: با ابزارها و زیرساخت هایی که در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است، تحقق و دستیابی به اهداف تعیین شده به آسانی انجام خواهد شد. در ادامه این همایش نمایندگان هلدینگ جامپ متعلق به بانک ایران زمین در خصوص خدمات شرکت های این هلدینگ نکاتی را بیان کردند.

در همایش بانکداری دیجیتال فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، اصغر باباپور مدیر امور بانکداری دیجیتال، محمود ساوسی رئیس اداره کارت و شبکه

پرداخت، محمد امین محمد زمانی رئیس اداره داده کاوی و هوش تجاری، رسول اسدی مدیر شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، روسا و معاونین شعب این استان ها و نمایندگان شرکت های هلدینگ جامپ حضور داشتند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی