تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

3

محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید

  • کد خبر : 20382
  • 30 آبان 1401 - 18:20
محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید
جلسه بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها، در سه ماهه دوم سال با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مشاورین مدیرعامل، مدیران ادارات و روسای مناطق و حوزه ها، در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، مدیرعامل موسسه ضمن بیان حدیثی از امام صادق(ع) در خصوص کسب دانش وتفکر در انجام هر اقدام گفت: بهره دین خرد و بهترین ذخیره، حسنات و کارهای نیک است، انجام این گونه کارها برای آینده و عاقبت بخیری مهم می باشد.

آقای جوادی در خصوص ایجاد یک شغل پایدار تصریح کرد: در اسلام، ثواب وام دادن، بیشتر از صدقه است. بنابراین سعی کنید روند اعطای تسهیلات را به سمت واحدهای تولیدی و کارآفرینی هدایت کنید، تا مردم بتوانند در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای خود دغدغه ای نداشته باشند.

مدیر عامل موسسه در ادامه بیان داشت: عملکرد حوزه ها و شعب در سه ماهه دوم خوب بوده است،ولی تاپایان سال زمان مناسبی داریم.پس ضروریست با سختکوشی و جدیت،برنامه ها و اهداف تعیین شده تا پایان سال را محقق نمایید.

ایشان با اشاره به رقابت در بین بانکها گفت: همه بانکها، سرمایه های کشورعزیزمان هستند و ضمن احترام به تمامی بانک ها، با آنها رقابت سالم داریم و برای الگو شدن موسسه در جذب منابع و تخصیص منابع و کسب رتبه های برتر در سیستم بانکی می بایست تکریم به ارباب رجوع که ولی نعمت ما هستند، خدمات بانکی را در اسرع وقت و سریع ارائه نمایید و برای آنها مشاوری مطمئن باشید.

ایشان اضافه کرد:در راستای تقویت اعتماد و تعامل با مشتریان، کوشا باشید و نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار داشته باشید.مردم به دنبال کرامت، احترام و برخورد خوب می باشند لذا محیط شعبه را محیطی صمیمی، مفرح و برای مشتریان خاطره انگیز کنید.

مدیر عامل، ضمن تاکید بر آموزش کارکنان بیان داشت: دنیای کنونی دنیای انفجار اطلاعات است و این امر مسئولیت مدیریت آموزش را سنگین تر می کند و برای برنامه ریزی مدون در همه اموراعم از بانکداری، بازاریابی،تکریم ارباب رجوع اقدام کنید و سطح دانش همکاران را ارتقا دهید.

در ادامه جلسه آقای مروجی، ضمن تاکید بر جذب منابع گفت:جذب منابع، توان تسهیلات دهی به مشتریان را افزایش می‌دهد. در این خصوص همکاران تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

قائم مقام موسسه بیان داشت: در ارائه تسهیلات، بهداشت اعتباری را رعایت نمایید و قانون را مد نظر قرار دهید تا تسهیلات ارائه شده به مطالبات نیانجامد.

آقای حیدر زاده، عضو هیئت مدیره موسسه نیز در این جلسه، ضمن تاکید بر رعایت مقررات و بخشنامه ها تصریح کرد: تسریع در ارائه خدمات باعث نشود که مقررات و قوانین را مدنظر قرار ندهید.

ایشان گفت: روزانه روند منابع و مصارف را نظارت کنید تا مشکلی برای اعطای تسهیلات به مشتریان پیش نیاید.

در ادامه، عملکرد مناطق و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود روند فعالیت آنها برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده ارایه گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی