تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

1

رونمایی از ظرفیت‌های مپنا در تعمیرات موتور هواپیماهای مسافربری

  • کد خبر : 20561
  • 05 آذر 1401 - 12:46
رونمایی از ظرفیت‌های مپنا در تعمیرات موتور هواپیماهای مسافربری
گروه مپنا برای نخستین بار از ظرفیت‌های خود در حوزه تعمیر موتور هواپیماهای مسافربری رونمایی می‌کند؛ این موتور از نوع موتورهاي به كار رفته در ناوگان هواپيمايي مسافربري كشور است كه در آن از قطعات تعمير شده توسط متخصصان داخلی گروه مپنا مطابق با استانداردها و قوانين بين‌المللي هوايي استفاده شده است.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، پیشتر، فاز اول پروژه تست و راه‌اندازی موتور هواپیمای مسافربری از نوع توربوفن بر روی استند طراحی شده ساخت داخل با موفقیت انجام شده بود. هدف اصلی بستر تست زمینی، راه‌اندازی اولیه موتور هواپیما بعد از ساخت قطعات یا تعمیر قطعات و انجام برخی آزمون‌هایی است که نیاز به فضای باز دارد.

تست انجام شده گام بسیار مهمی در دستیابی به امکان آزمون کلیه موتورهای هواپیماهای مسافربری و تجاری در کشور محسوب می‌شود. این دستاورد باعث بهبود کیفیت ایمنی پروازهای مسافربری در ناوگان هوایی مسافری خواهد شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بستر تست زمینی، قابلیت جابه‌جایی کلیه تجهیزات آن بر روی تریلی است؛ به این ترتیب به سهولت شرایط انجام انواع تست روی موتور هواپیما در هر منطقه‌ای و با توجه به شرایط محیطی فراهم شده است.

در همین راستا برخی از منابع خبری اخیراً به ساخت موتور جت در‌ گروه مپنا پرداختند که بر اساس اعلام این گروه صحت ندارد.

گروه مپنا اعلام کرده است دستاورد حاصل شده در این صنعت، انجام تعمیرات و بازسازی موتور هواپیمای مسافربری است که با اخذ گواهینامه‌های رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری محقق شده است.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی جزیره کیش، ۲۲ تا ۲۵ آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد و اولین تجهیز موبایل تست موتور رونمایی و یک موتور هواپیمای مسافربری از خانواده موتورهای ناوگان هواپیمایی مسافری کشور توسط گروه مپنا، به صورت زنده تست می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی