افزونه جلالی را نصب کنید. 21 ذو القعدة 1446 Sunday, 18 May , 2025

اخبار داغ

همکاری بانک تجارت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری با هدف احیای واحدهای اقتصادی راکد کارکنان موسسه اعتباری ملل، سرمایه‌ای ارزشمند برای تحول در نظام بانکی کشور تداوم روند سودآوری بانک پاسارگاد در سال۱۴۰۳ مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت آگهی دعوت به همکاری جزییات حق بیمه دهک های شش تا نه برای سال جاری پیام اخلاقی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ‌۲۵ اردیبهشت حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی آغاز مزایده عمومی املاک مازاد مؤسسه اعتباری ملل امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک گردشگری و هلدینگ پتروفرهنگ به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد اولین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ برگزار شد امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک تجارت با هلدینگ خلیج فارس و بانک ملت اعلام ساعات فعالیت در مؤسسه اعتباری ملل تسهیل در مبادلات تجاری،امنیت و اعتماد در معامله،اطمینان در پرداخت ارتقاء سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت بانک تجارت افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلوواتی شهید رئیسی استان قم با مشارکت بانک سپه

13

«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن

  • کد خبر : 2103
  • 09 شهریور 1400 - 0:09
«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن
بیمه رازی پس از مهندسی مجدد فرآیندها و ایجاد چرخش های استراتژیک ، با تمرکز مفاهیم بازاریابی تلاش دارد که در جهت ارتقای سطح آگهی و بهبود تصویر ذهنی در بازارهای هدف حرکت کند.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت های این شرکت منتشرکرده است که نشان می دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.

این تحقیقات که با بررسی انواع کانالهای شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر ، وب سایت ها مورد بررسی قرار گرفته است ، نشان می دهد بیمه رازی بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است. این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد رشد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهرهایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و … مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است .

بنابراین به نظر می رسد که این شرکت با ارتباطات بازاریابی یکپارچه نه تنها تلاش دارد که ثبات بیشتری را برای پیام های ارتباطی خود رقم زند بلکه برنامه ای مدون برای کسب سهم گسترده تری از بازار صنعت بیمه کشور دارد.

پیش از حضور دکتر علی جباری در بیمه رازی ، تردیدهایی در آینده این شرکت خصوصی ایجاد کرده بود اما به نظر می رسد حالا او تلاش دارد که از همه ابزارهای مدیریتی در اختیارش برای رهیافت های جدید استفاده کند.

در شرایط خاص کنونی ، سهم بازار نصیب آنهایی خواهد شد که خود را با شرایط و استفاده از فضای مجازی و دیجیتال تطبیق دهند.
رشد ۱۷۷ درصدی پرتفوی شرکت بیمه رازی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گویای اثربخشی راهبردها ست.

علاقه مندی و جست و جوی افراد شانس دیده شدن بیمه رازی را نسبت به رقبا ارتقا داده و افزایش دیده شدن به افزایش سهم صدای شرکت منجر شده است و افزایش سهم صدا به افزایش سهم قلبی منتج خواهد شد و این یک قانون تکاثری است.

بنابراین اگر بیمه رازی بتواند با طراحی یک هویت یکپارچه از نوک هرم شرکت تا لایه های زیرین و اجرایی همسویی ایجاد کند طوری که مخاطب از رفتار عامل فروش بتواند به افکار مثبت سطح کلان دست پیدا کند سبب خواهد شد سطحی از اطمینان از طرف بیمه رازی به سمت مشتری ایجاد شود . مسلما هرقدر این اطمینان مستحکم تر شود مشتریان در نقش سفیران برند می توانند بازویی باشند در حوزه بازارداری .

باید بپذیریم این شرکت در حوزه شناخت برند در جایگاه مناسبی نسبت به گذشته قرار گرفته است ضمن اینکه آنچه بیمه رازی هدف گذاری کرده و آنرا نسبت به رقبا متمایز کرده حرکت به سوی ایجاد باشگاه سفیران برند است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2103
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.