تاریخ : شنبه, 19 آبان , 1403 8 جماد أول 1446 Saturday, 9 November , 2024

اخبار داغ

پرتوافکنان عضو هیات مدیره ناظر بر مدیریت امور اعتباری و واحدهای ذیربط شد فصل جدید همکاری بانک تجارت با دانشگاه‌های کشور آغاز شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد سامانه معاملات برخط «تجارت تریدر» توسط کارگزاری بانک تجارت آغاز به کار کرد تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و بیمه کوثر امضا شد رونمایی از سامانه بیمه مرهونات مشتریان بانک تجارت اعطای تسهیلات با پشتوانه چک و سفته الکترونیک در شعب بانک صادرات ایران گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه پارسیان برگزار شد هلدینگ بانک تجارت، تفاوت‌ها را در کیش اینوکس ۲۰۲۴ رقم می‌زند قدردانی رئیس سازمان بورس از خدمات نوین بانک صادرات ایران آغاز فعالیت بانک سپه در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس ۲۰۲۴) با حضور حسینی قائم مقام مدیرعامل امکان اتصال امید بوم به سامانه جامع اشتغال کشور برای تسهیل تسهیلات اشتغالزایی سربازان CBM چیست و چگونه در حمل‌ و‌ نقل محاسبه می‌شود؟ حضور خانواده بزرگ بانک صادرات ایران در کیش اینوکس 2024 نقش پررنگ بانک تجارت در حجم عملیات و مبادلات ارزی کشور تجربه بانکداری 186 هزار دانش‌آموز با سپهرکارت دانش‌آموزی بانک صادرات ایران مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت حضور بیمه پارسیان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ​نشست مشترک مدیران عامل بانک صادرات ایران و ایران‌خودرو برگزار شد/عظیمی: بانک صادرات ایران یکی از مطمئن‌ترین تکیه‌گاه‌های تولید کشور است رشد درآمد عملیاتی و سود انباشته در گزارش میاندوره‌ای 6 ماهه بانک پاسارگاد بانک سپه قهرمان مسابقات المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد

11

«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن

  • کد خبر : 2103
  • 09 شهریور 1400 - 0:09
«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن
بیمه رازی پس از مهندسی مجدد فرآیندها و ایجاد چرخش های استراتژیک ، با تمرکز مفاهیم بازاریابی تلاش دارد که در جهت ارتقای سطح آگهی و بهبود تصویر ذهنی در بازارهای هدف حرکت کند.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت های این شرکت منتشرکرده است که نشان می دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.

این تحقیقات که با بررسی انواع کانالهای شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر ، وب سایت ها مورد بررسی قرار گرفته است ، نشان می دهد بیمه رازی بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است. این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد رشد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهرهایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و … مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است .

بنابراین به نظر می رسد که این شرکت با ارتباطات بازاریابی یکپارچه نه تنها تلاش دارد که ثبات بیشتری را برای پیام های ارتباطی خود رقم زند بلکه برنامه ای مدون برای کسب سهم گسترده تری از بازار صنعت بیمه کشور دارد.

پیش از حضور دکتر علی جباری در بیمه رازی ، تردیدهایی در آینده این شرکت خصوصی ایجاد کرده بود اما به نظر می رسد حالا او تلاش دارد که از همه ابزارهای مدیریتی در اختیارش برای رهیافت های جدید استفاده کند.

در شرایط خاص کنونی ، سهم بازار نصیب آنهایی خواهد شد که خود را با شرایط و استفاده از فضای مجازی و دیجیتال تطبیق دهند.
رشد ۱۷۷ درصدی پرتفوی شرکت بیمه رازی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گویای اثربخشی راهبردها ست.

علاقه مندی و جست و جوی افراد شانس دیده شدن بیمه رازی را نسبت به رقبا ارتقا داده و افزایش دیده شدن به افزایش سهم صدای شرکت منجر شده است و افزایش سهم صدا به افزایش سهم قلبی منتج خواهد شد و این یک قانون تکاثری است.

بنابراین اگر بیمه رازی بتواند با طراحی یک هویت یکپارچه از نوک هرم شرکت تا لایه های زیرین و اجرایی همسویی ایجاد کند طوری که مخاطب از رفتار عامل فروش بتواند به افکار مثبت سطح کلان دست پیدا کند سبب خواهد شد سطحی از اطمینان از طرف بیمه رازی به سمت مشتری ایجاد شود . مسلما هرقدر این اطمینان مستحکم تر شود مشتریان در نقش سفیران برند می توانند بازویی باشند در حوزه بازارداری .

باید بپذیریم این شرکت در حوزه شناخت برند در جایگاه مناسبی نسبت به گذشته قرار گرفته است ضمن اینکه آنچه بیمه رازی هدف گذاری کرده و آنرا نسبت به رقبا متمایز کرده حرکت به سوی ایجاد باشگاه سفیران برند است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2103
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی