تاریخ : جمعه, 21 مرداد , 1401 15 محرم 1444 Friday, 12 August , 2022

اخبار داغ

رفع دغدغه کشاورزان استان مرکزی با وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک سپه در صدر جدول پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بین بانک‌های کشور قرار گرفت مهاجرت گسترده صنعت‌گران و اندیشمندان از کشور نقش واحدهای صنعتی کوچک در تامین اشتغال عملکرد موفق بانک تجارت در سال ۱۴۰۰ ماندگاری لحظه ها و حماسه ها با قلم،‌ دوربین و حس مسئولیت خبرنگاران مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان یکپارچگی در واحدهای حقوقی بانک سپه باید استحکام داشته باشد رشد 51 درصدی سوددهی بانک سینا هوای تهران در مرز آلودگی بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کشور صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بانک دی به تصویب رسید آغاز همکاری دو جانبه بانک آینده و شرکت امداد خودرو ایران پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط مدیریت شعب استان سمنان در صدر افزایش تعداد کاربران برای سومین ماه هوای پایتخت در آستانه آلودگی تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از 5500 میلیارد ریال گذشت مدیرعامل بانک مسکن در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس نشست هم‌افزایی مدیران عامل بانک‌های سپه، صادرات و سینا برگزار شد بانک توسعه تعاون کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی پیشتاز بوده است

3

«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن

  • کد خبر : 2103
  • 09 شهریور 1400 - 0:09
«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن
بیمه رازی پس از مهندسی مجدد فرآیندها و ایجاد چرخش های استراتژیک ، با تمرکز مفاهیم بازاریابی تلاش دارد که در جهت ارتقای سطح آگهی و بهبود تصویر ذهنی در بازارهای هدف حرکت کند.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت های این شرکت منتشرکرده است که نشان می دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.

این تحقیقات که با بررسی انواع کانالهای شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر ، وب سایت ها مورد بررسی قرار گرفته است ، نشان می دهد بیمه رازی بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است. این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد رشد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهرهایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و … مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است .

بنابراین به نظر می رسد که این شرکت با ارتباطات بازاریابی یکپارچه نه تنها تلاش دارد که ثبات بیشتری را برای پیام های ارتباطی خود رقم زند بلکه برنامه ای مدون برای کسب سهم گسترده تری از بازار صنعت بیمه کشور دارد.

پیش از حضور دکتر علی جباری در بیمه رازی ، تردیدهایی در آینده این شرکت خصوصی ایجاد کرده بود اما به نظر می رسد حالا او تلاش دارد که از همه ابزارهای مدیریتی در اختیارش برای رهیافت های جدید استفاده کند.

در شرایط خاص کنونی ، سهم بازار نصیب آنهایی خواهد شد که خود را با شرایط و استفاده از فضای مجازی و دیجیتال تطبیق دهند.
رشد ۱۷۷ درصدی پرتفوی شرکت بیمه رازی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گویای اثربخشی راهبردها ست.

علاقه مندی و جست و جوی افراد شانس دیده شدن بیمه رازی را نسبت به رقبا ارتقا داده و افزایش دیده شدن به افزایش سهم صدای شرکت منجر شده است و افزایش سهم صدا به افزایش سهم قلبی منتج خواهد شد و این یک قانون تکاثری است.

بنابراین اگر بیمه رازی بتواند با طراحی یک هویت یکپارچه از نوک هرم شرکت تا لایه های زیرین و اجرایی همسویی ایجاد کند طوری که مخاطب از رفتار عامل فروش بتواند به افکار مثبت سطح کلان دست پیدا کند سبب خواهد شد سطحی از اطمینان از طرف بیمه رازی به سمت مشتری ایجاد شود . مسلما هرقدر این اطمینان مستحکم تر شود مشتریان در نقش سفیران برند می توانند بازویی باشند در حوزه بازارداری .

باید بپذیریم این شرکت در حوزه شناخت برند در جایگاه مناسبی نسبت به گذشته قرار گرفته است ضمن اینکه آنچه بیمه رازی هدف گذاری کرده و آنرا نسبت به رقبا متمایز کرده حرکت به سوی ایجاد باشگاه سفیران برند است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2103
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی