تاریخ : پنج شنبه, 22 شهریور , 1403 9 ربيع أول 1446 Thursday, 12 September , 2024

اخبار داغ

بانک تجارت مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 1403 را تمدید کرد اهدای٧٣ جایزه ٧٣ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403 بازخوانی خدمات شعب سپهری در سرزمین «طلای سفید» سهم خیرین بانک صادرات ایران در مبارزه با بی‌سوادی نخستین همایش بانکداری اسلامی در بانک صادرات ایران جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود طرح‌های ویژه بیمه پارسیان برای آغاز سال تحصیلی جدید حضور هدفمند بانک تجارت در نمایشگاه ایران‌پلاست خدمتی جدید از بانک پاسارگاد سامانه بام، امکان نظارت بهتر بر دخل و خرج را برای مشتریان فراهم کرده است بازگشت ساعت کاری بانک تجارت به روال گذشته “پادیا”، سامانه آموزش دیجیتالی بانک پاسارگاد تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان افزایش 48 درصدی درآمدهای کارمزدی «وبصادر» خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران» خدمتی نوین از بانک پاسارگاد؛ “مداد” سامانه مدیریت اسناد عرضه بیش از 40 میلیارد دینار ارز اربعین به 223 هزار زائر توسط بانک سپه پیشتازی بانک تجارت در حمایت از جوانان ایرانی با تسهیلات 14.2 همتی ازدواج و فرزندآوری ابر محموله جاده ای ایران تحت پوشش بیمه پاسارگاد به مقصد رسید

6

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است

  • کد خبر : 2120
  • 09 شهریور 1400 - 19:59
مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است
مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.

وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.

دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.

گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2120
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی