تاریخ : چهارشنبه, 19 بهمن , 1401 18 رجب 1444 Wednesday, 8 February , 2023

اخبار داغ

افتتاح شرکت تعاونی بهامین فرابر پارس با حمایت بانک توسعه تعاون در استان مرکزی طرح ویژه بانک سپه برای وصول مطالبات غیرجاری مشتریان سومین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد اهدای کمک‌های غیرنقدی بانک اقتصادنوین به هموطنان زلزله‌زده خوی عرضه ارز با نرخ بازار متشکل ارزی در صرافی ملل دوست روزهای سخت هوای پایتخت بالاخره پاک شد ثبت نام در طرح های ‌فروش شرکت سایپا از طریق بانک پارسیان با حساب وکالتی محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد موسسه اعتباری ملل در دی ماه ۳۴۸ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد فراهم شدن امکان ارائه خدمت حساب‌های وکالتی به «شرکت‌های سایپا و پارس خودرو» اولین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد کمک‌های بانک پارسیان برای هم‌وطنان زلزله‌زده‌ی خوی ارسال شد سازماندهی سازمان های تابعه وزارت تعاون در شهرستان خوی در اولویت قرار گیرد اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ساعت کار شعب بجنورد و بیرجند پیام تشکر ریاست محترم هیات مدیره موسسه اعتباری ملل بر اساس اعلام اطلاعات صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری 63 درصدی “وپاسار” در 9 ماهه سال جاری تعداد روزهای “پاک” پایتخت در ۱۴۰۱ به عدد ۳ رسید آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک سرمایه (سهامی عام) جابجایی شعبه میدان آزادی بانک اقتصادنوین در اصفهان بانک پاسارگاد تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران را کسب کرد

4

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است

  • کد خبر : 2120
  • 09 شهریور 1400 - 19:59
مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است
مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.

وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.

دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.

گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2120
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی