تاریخ : دوشنبه, 22 بهمن , 1403 12 شعبان 1446 Monday, 10 February , 2025

اخبار داغ

الحاق خودروهای جدید به ناوگان پول‌رسان بانک سپه تغییر ساعات کاری شعب تهران به دلیل آلودگی و برودت هوا شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز تعطیل شنبه فعال هستند اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 20 بهمن ماه زمانی برای افتخارآفرینی 25 رییس شعبه برگزیده بانک تجارت تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه ۲۰ بهمن اعلام شعب کشیک استان تهران در ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ درخشش پانزده رئیس شعبه برتر بانک پاسارگاد در پانزدهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های نظام بانکی بیمه آسیا با 1300 میلیارد تومان سود، بالاترین درصد رشد سودآوری را در صنعت بیمه ثبت کرد تجلیل از ۲۵ رئیس شعبه برتر بانک صادرات ایران در بانک مرکزی فهرست ده استان برتر در فروش ده ماهه بیمه آسیا در سال ۱۴۰۳ عرضه محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت ۳۷ همت تأمین مالی زنجیره‌ای در بانک تجارت/ پرداخت ۴۰ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد آغاز فرایند وکالتی‌کردن حساب‌ها برای خرید از محصولات ایران‌خودرو، در موسسه اعتباری ملل امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در چهارمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو» تبیین اهداف عملکردی بانک صادرات ایران در استان البرز مصرف بی رویه دارو کنترل و مدیریت شود تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سخنرانی محمدرضا عربی مزرعه شاهی عضو هیات مدیره بیمه آسیا در پنل تخصصی ششمین همایش تامین مالی پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت

7

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است

  • کد خبر : 2120
  • 09 شهریور 1400 - 19:59
مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است
مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.

وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.

دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.

گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2120
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی