تاریخ : یکشنبه, 12 آذر , 1402 21 جماد أول 1445 Sunday, 3 December , 2023

اخبار داغ

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 1400 بانک سپه برگزار شد اطلاعیه صادره موسسه اعتباری ملل انتشار جدیدترین گزارش فناوری اطلاعات بانک سامان نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید اولین اپلیکیشن “پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی” در ایران پرداخت بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه / افزایش 5 هزار میلیاردی اعطای تسهیلات نسبت به ماه گذشته بسته جامع اعتباری بانک توسعه تعاون برای حمایت از فعالیت عمرانی و تولیدی شرکت فراسان تقدیر و حمایت بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان تعامل بانک توسعه تعاون با خبرگزاری فارس در جهت امیدآفرینی 10 جایزه 1.000.000.000 ریالی دیگر جشنواره بانک تجارت تقسیم شد کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه ‌سال جاری رسیدگی به مشکلات اداری بانوان شاغل در بانک ها در اولویت برنامه های مدیریتی آگهی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آذر ماه 1402 انجام طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان مصداق کار دانش بنیان، متکی به همدلی و مجاهدت شبانه روزی است نسخه جدید موبایلت با الزام به‌روزرسانی منتشر شد آیین ارائه دستاوردهای طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان برگزار شد تقدیر وزیر اقتصاد از مدیرعامل بانک سپه برای اجرای طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت وام قرض الحسنه به اشخاص حقوقی(طرح نیکان ملل) تا ۷/۵ میلیارد ریال موسسه اعتباری ملل تامین مالی خرید هزار اتوبوس توسط بانک تجارت با هدف رفاه شهروندان تهرانی

6

مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است

  • کد خبر : 2120
  • 09 شهریور 1400 - 19:59
مشتری مداری و دسترسی آسان به خدمات غیرحضوری ، از اولویت های مهم بانک سینا است
مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.

وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.

دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.

گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2120
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی