تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

5

قرار است به زودی کتاب زمان اثر علی اینانلو رونمایی و عرضه شود

  • کد خبر : 2138
  • 10 شهریور 1400 - 12:43
قرار است به زودی کتاب زمان اثر علی اینانلو رونمایی و عرضه شود
چشم انتظاری مخاطبان برای کتاب شعری جدید/ گفت‌وگویی صمیمانه با شاعری که برای باری دیگر دست به قلم شد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه،  علی اینانلو متولد بهمن ۱۳۶۲ از سال ۱۳۷۹ فعالیت حرفه‌ای سرودن شعر و ترانه خود را آغاز کرده و شعر‌های متفاوتی را در زمینه‌های مختلف تا به امروز سروده است.
این شاعر ارجمند برگزیده جشنواره فاخته در سال ۱۳۹۸، داور جشنواره ناجا در دو سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بوده و در همین راستا به گفت‌وگویی با علی اینانلو نشستیم تا درباره کتاب جدید خود توضیحاتی دهد.
طبق گفته او، اولین کتاب شعر وی توسط موسسه امرتات در حال چاپ است و تا اواخر ماه آینده در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و در ادامه خبر قسمتی از مقدمه کتاب را برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.
در مقدمه این کتاب ارزشمند آمده است؛ به نظر می‌رسد “زمان” مجهول‌ترین چیز در این دنیا و مهم‌ترین کشف در دنیای ابدی است. اینگونه تصور می‌شود که چرخش زمین به دور خود، زمان را خلق کرده است، ولی من بر این باور هستم که زمان، سرعت حرکت ماست یا بهتر بگویم سرعت حرکت تخیل و جسم ما در آن واحد است.
گذشته، حال و آینده همگی به ما بستگی دارند یا به نوعی آن ماشین زمان که قرن هاست، بشر به دنبال آن می‌گردد، چیزی نیست جز خودِ بشر…
در حال حاضر وسیله‌ی درک زمان برای ما، تخیل و فکر است و حتماً جائی دیگر، کسی ابزاری متفاوت برای زمان و تسخیر آن شناخته است. شاید سال‌ها بعد کسی از آینده به امروز ما آمد و هستی را به چالش کشید. گاهی در زندگی ما کسانی خواسته یا ناخواسته زمان را کُند و حتی متوقف می‌کنند. این کتاب تقدیم به دو نفر که زمان را برای من آغاز و کسی که آن را برای من متوقف کرد… پدر، مادر و همسرم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2138
  • نویسنده : ساراپیرانه

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی