تاریخ : پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اخبار داغ

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، درراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت گسترده بانک پاسارگاد از انجمن اتیسم ایران

2

ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی

  • کد خبر : 23526
  • 10 بهمن 1401 - 17:30
ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی
رییس شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد بستر تعامل در فضای مجازی با هدف تقویت ارتباط شهروندان پایتخت با اعضای شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شوراها نهاد برخواسته از متن مردم هستند و نمایندگان شورا موظف به پاسخگویی شهروندان می باشند، گفت: در حال حاضر شورای اسلامی شهر تهران با شیوه های مختلفی با شهروندان در ارتباط است و در حیطه وظایف خود پاسخگوی شهروندان محترم می باشد.

وی افزود: یکی از راه های ارتباطی شورا با شهروندان که به صورت مستمر در حال انجام می باشد دیدار حضوری اکثر اعضای شورا با شهروندان است که اعضای شورا با توجه به نوع برنامه ریزی خود، در مناطق شهرداری حاضر و با شهروندان دیدارهای رودرو و بدون واسطه برگزار و نظرلت، انتقادات و مشکلات آنها را به صورت مستقیم دریافت و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

چمران افزود: علاوه بر دیدارهای مردمی، واحد ارتباطات مردمی شورا نیز از طرق مختلف(تلفن، نامه، ایمیل، صندوق صوتی و اتصال به سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران) موضوعات و نظرات شهروندان را دریافت و پس از پیگیری از مبادی رسمی آن بویژه کمیسیون های تخصصی شورا، پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

رییس شورا در پایان اعلام کرد: به همین منظور در راستای تقویت و تسهیل ارتباط شهروندان با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر تهران بر آن شدیم تا در بستر فضای مجازی نیز امکان ارتباط پایتخت نشینان با شورا فراهم شود، بدین منظور در بستر فضای مجازی و از طریق شماره همراه ۵۱۰۴۰۰۰-۰۹۹۱ در پیام رسان های داخلی از جمله “بله” ، “ایتا” ، “روبیکا” و غیره پیگیر مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان محترم در حوزه وظایف و اختیارات شورای شهر خواهیم بود، بنابراین مردم شریف تهران می توانند علاوه بر روش های ارتباطی قبل از طریق شماره همراه مذکور نیز ما را در هر چه بهتر اداره شدن شهر خود یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=23526

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی