تاریخ : چهارشنبه, 2 فروردین , 1402 1 رمضان 1444 Wednesday, 22 March , 2023

اخبار داغ

ثبت دومین روز از “هوای پاک” در دومین روز از سال ۴۰۲ تهران هوای پاک تهران در اولین روز ۱۴۰۲ هوای “قابل قبول” در آخرین روز کاری ۱۴۰۱ برداشت وجه نقد بدون نیاز به کارت بانک پاسارگاد پیشرفت را در «تجارت» دنبال کنید اعلام نرخ حق الوکاله بکارگیری سپرده‌های بانک آینده در سال 1402 ساعت کاری شعب بانک سامان در ایام نوروز فعالیت شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ایام نوروز بانک تجارت، با مفاخر ادب پارسی به استقبال بهار رفت نقش پررنگ بانک در ترویج بانکداری قرض الحسنه و رفع محرومیت ها ظرفیت‌های بانک صادرات ایران برای نقش‌آفرینی در اقتصاد بیش از گذشته است اعلام ساعات کاری شعب کشیک بانک گردشگری در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲ تنوع بخشی به محصولات ارزی و خدمات صرافی از برنامه های بانک توسعه تعاون است جابجایی شعبه معلم بانک اقتصادنوین در رشت عیدی بانک ملی ایران به کاربران «بله» اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در محورهای شرق استان تهران پیش‌بینی هوای تهران در روزهای آینده اعلام اسامی شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1402 تامین مالی 9311 میلیارد ریالی طرح‌های گردشگری از محل منابع صندوق توسعه ملی تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال ۱۴۰۲

1

ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی

  • کد خبر : 23526
  • 10 بهمن 1401 - 17:30
ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی
رییس شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد بستر تعامل در فضای مجازی با هدف تقویت ارتباط شهروندان پایتخت با اعضای شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شوراها نهاد برخواسته از متن مردم هستند و نمایندگان شورا موظف به پاسخگویی شهروندان می باشند، گفت: در حال حاضر شورای اسلامی شهر تهران با شیوه های مختلفی با شهروندان در ارتباط است و در حیطه وظایف خود پاسخگوی شهروندان محترم می باشد.

وی افزود: یکی از راه های ارتباطی شورا با شهروندان که به صورت مستمر در حال انجام می باشد دیدار حضوری اکثر اعضای شورا با شهروندان است که اعضای شورا با توجه به نوع برنامه ریزی خود، در مناطق شهرداری حاضر و با شهروندان دیدارهای رودرو و بدون واسطه برگزار و نظرلت، انتقادات و مشکلات آنها را به صورت مستقیم دریافت و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

چمران افزود: علاوه بر دیدارهای مردمی، واحد ارتباطات مردمی شورا نیز از طرق مختلف(تلفن، نامه، ایمیل، صندوق صوتی و اتصال به سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران) موضوعات و نظرات شهروندان را دریافت و پس از پیگیری از مبادی رسمی آن بویژه کمیسیون های تخصصی شورا، پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

رییس شورا در پایان اعلام کرد: به همین منظور در راستای تقویت و تسهیل ارتباط شهروندان با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر تهران بر آن شدیم تا در بستر فضای مجازی نیز امکان ارتباط پایتخت نشینان با شورا فراهم شود، بدین منظور در بستر فضای مجازی و از طریق شماره همراه ۵۱۰۴۰۰۰-۰۹۹۱ در پیام رسان های داخلی از جمله “بله” ، “ایتا” ، “روبیکا” و غیره پیگیر مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان محترم در حوزه وظایف و اختیارات شورای شهر خواهیم بود، بنابراین مردم شریف تهران می توانند علاوه بر روش های ارتباطی قبل از طریق شماره همراه مذکور نیز ما را در هر چه بهتر اداره شدن شهر خود یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=23526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی