تاریخ : سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024

اخبار داغ

انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود تسهیلات میلیاردی بانک تجارت در خدمت بخش‌های مختلف اقتصاد ایران بانک پارسیان طلایه‌دار حمایت از نهادهای حمایتی پرداخت بیش از ۸۰۳ میلیارد ریال وام قرض الحسنه در بهمن ماه مروری بر افتخارات داخلی و بین‌المللی بانک پاسارگاد در سال 1402 افزایش پذیرندگان طرح کالانو بانک تجارت

2

ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی

  • کد خبر : 23526
  • 10 بهمن 1401 - 17:30
ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی
رییس شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد بستر تعامل در فضای مجازی با هدف تقویت ارتباط شهروندان پایتخت با اعضای شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شوراها نهاد برخواسته از متن مردم هستند و نمایندگان شورا موظف به پاسخگویی شهروندان می باشند، گفت: در حال حاضر شورای اسلامی شهر تهران با شیوه های مختلفی با شهروندان در ارتباط است و در حیطه وظایف خود پاسخگوی شهروندان محترم می باشد.

وی افزود: یکی از راه های ارتباطی شورا با شهروندان که به صورت مستمر در حال انجام می باشد دیدار حضوری اکثر اعضای شورا با شهروندان است که اعضای شورا با توجه به نوع برنامه ریزی خود، در مناطق شهرداری حاضر و با شهروندان دیدارهای رودرو و بدون واسطه برگزار و نظرلت، انتقادات و مشکلات آنها را به صورت مستقیم دریافت و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

چمران افزود: علاوه بر دیدارهای مردمی، واحد ارتباطات مردمی شورا نیز از طرق مختلف(تلفن، نامه، ایمیل، صندوق صوتی و اتصال به سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران) موضوعات و نظرات شهروندان را دریافت و پس از پیگیری از مبادی رسمی آن بویژه کمیسیون های تخصصی شورا، پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

رییس شورا در پایان اعلام کرد: به همین منظور در راستای تقویت و تسهیل ارتباط شهروندان با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر تهران بر آن شدیم تا در بستر فضای مجازی نیز امکان ارتباط پایتخت نشینان با شورا فراهم شود، بدین منظور در بستر فضای مجازی و از طریق شماره همراه ۵۱۰۴۰۰۰-۰۹۹۱ در پیام رسان های داخلی از جمله “بله” ، “ایتا” ، “روبیکا” و غیره پیگیر مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان محترم در حوزه وظایف و اختیارات شورای شهر خواهیم بود، بنابراین مردم شریف تهران می توانند علاوه بر روش های ارتباطی قبل از طریق شماره همراه مذکور نیز ما را در هر چه بهتر اداره شدن شهر خود یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=23526

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی