تاریخ : پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

2

رونمایی از دو کتاب در بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 23678
  • 13 بهمن 1401 - 16:10
رونمایی از دو کتاب در بانک توسعه تعاون
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست و رییس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون، از دو کتاب رونمایی شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین رونمایی از دو کتاب «تجربه آسیایی تأمین مالی شرکت‌‌های کوچک و متوسط» و «راهنمای کاربردی مقررات احتیاطی در بانک‌ها» اظهار داشت: عرصه علمی تعاون عرصه فعالیت مجاهدانه است و هر اقدام در راستای پیشرفت در مسائل علمی و اجرایی تعاون بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

وی افزود: آموزش از عوامل پیشرو جهت پیشرفت اقتصادی کشور محسوب می‌شود و توجه به شیوه‌های نوین آموزشی و نوآوری و خلاقیت در آموزش و پرهیز از روش‌های اشتباه می‌تواند در اثربخشی دوره‌های آموزشی موثر واقع شود.

محمد شیخ‌حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر دو کتاب تخصصی حوزه اقتصادی و بانکی با بهره‌گیری از دانش فنی و تخصصی و ضمنی کارکنان بانک توسعه تعاون و حمایت این بانک رونمایی می‌گردد که این دو کتاب برای فعالان حوزه بانکی و اقتصادی قطعا مفید و مثمر ثمر خواهد بود. این مقام بانکی اظهار داشت: سرمایه انسانی پیشران اصلی در پیشرفت اقتصادی و اجتماعی محسوب می‌شود و آموزش سرمایه انسانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در بهره‌وری سرمایه انسانی است.

وی افزود: در بانک توسعه تعاون، برنامه‌های آموزش با تاکید بر آموزش‌های کاربردی و مهارتی در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان صف و ستاد به اجرا در آمده است و تلاش شده است که آموزش‌های خدمات تخصصی و عمومی بانکی به صورت حضوری و به صورت منطقه‌ای با حضور در استان‌ها نیز برگزار شود.

شیخ‌حسینی خاطر نشان کرد: برنامه‌های اثربخش آموزش در حوزه خدمات تخصصی اوراق گام و صدور اعتبار اسنادی صورت پذیرفته است که دستاوردهای مناسبی در حوزه عملکردی بانک در این حوزه‌ها حاصل شده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: در حوزه پژوهش نیز فعالیت‌ها و اقدامات متعددی انجام شده است که با رویکرد کاربردی و حل مسائل بانک بوده است.

کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون گفت: مسیر تحول و بالندگی بانک‌ها آموزش هدفمند و حرفه‌ای و پژوهش مبتنی بر مساله و کاربرد است.

وی افزود: یکی از سازوکارهای آموزش هدفمند، کیفی وحرفه‌ای مدیریت دانش و تجربیات صاحبان دانش و تجربیات برون و درون‌سازمانی است.

میرزاخانی گفت: مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اعتقاد به فلسفه فکری، مدیریت دانش و تجربایت درون و برون‌سازمانی را به عنوان یک راهبرد پیش‌بینی و در هر دو حوزه در سال‌های اخیر محصولات آموزشی را تولید و به اشتراک گذاشته است.

گفتنی است کتاب تجربه آسیایی تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط: نقش اعتبارسنجی (رتبه بندی اعتباری) و تضمین اعتبار با کوشش فرهاد تقی‌زاده حصاری استاد اقتصاد دانشگاه توکا ژاپن و با حمایت مالی مرکز آموزش و پژوهش بانک چاپ شده است که دارای نمونه‌های عملی از تامین مالی، تضمین اعتبار و رتبه‌بندی اعتباری کسب و کارها و تجارب کشورهای آسیایی است.

کتاب راهنمای کاربردی مقررات احتیاطی در بانک‌ها نوشته محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی، رویا رحمانی رییس اداره کل حسابرسی داخلی و حمید فلاحتی معاون این اداره کل است که تمرکز اصلی در مقررات احتیاطی، مدیریت انواع ریسک‌های پیش روی بانک‌ها و آشنایی با روش‌های کاهش ریسک در سرمایه‌گذاری دولتی، گشایش بیشتر در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی کشور است.

در این مراسم سید باقر فتاحی رییس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون، روح‌الله ابوجعفری مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد نادعلی مدیرکل عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی، رضا قاسم‌پور مدیرعامل شرکت رتبه‌بندی ایرانیان، معاونین مدیرعامل، مدیران ارشد ستادی بانک و شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون و همچنین مولفین این دو اثر حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=23678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی