تاریخ : چهارشنبه, 30 خرداد , 1403 13 ذو الحجة 1445 Wednesday, 19 June , 2024

اخبار داغ

کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از 12 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه گشودن پنجره‌های امید با همراهی گروه پاسارگاد امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان رشد 486 درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی پرداخت ۳۶۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول امروز آخرین مهلت بانک‌ها برای اجرای قانون سقف نرخ مصوب سود بانکی اتمام مهلت بانک‌ها برای کاهش نرخ سود مشارکت بانک سپه در پویش «چله خدمت» با حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی پرداخت الکترونیک سپهر اول شد افتتاح نیروگاه خورشیدی نرماشیر با حمایت مالی بانک سامان پرداخت بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن «شعبه باباطاهر (402)» در «شعبه شهرک قائم (350)» و «شعبه بام تهران(390)» در «شعبه کوی فراز (380)» ادغام می‌شود استفاده همزمان از دو سرویس پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت چرخش تحول‌آفرین بانک صادرات ایران در ارائه خدمات مبتنی بر داده‌محوری و هوشمندسازی جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود افزایش صددرصدی سود هر سهم «وتجارت» برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید

9

چرخش شعبه محوری جامه عمل می پوشد

  • کد خبر : 2373
  • 20 شهریور 1400 - 22:12
چرخش شعبه محوری جامه عمل می پوشد
پس از تفویض اختیارات مناسب به شعب و ابلاغ بودجه و برنامه های عملیاتی ،جلسات بررسی عملکرد شعب و همچنین مشکلات احتمالی به صورت منظم با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت به صورت آنلاین برگزارگردید.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،  در این جلسات منظم و برنامه ریزی شده وضعیت شعب از طریق شاخص های مختلف از جمله تحقق بودجه،ترکیب پرتفوی،رشته های بازارهدف بومی استان ها،مطالبات،ضرایب خسارت ،گزارشات حسابرسی ، نرخ تمدید و غیره  بررسی می گردد.

در این جلسات ، شاخص های فوق که همسو با چرخش های توسعه کمی و کیفی پرتفوی،انتظار روحیه بازاریابی هجومی با نگاه به سودآوری و کاهش هزینه و لزوم وفاداری مشتریان است بررسی و منابع و انتظارات شعب برای تحقق آن بررسی و تصمیمات اجرایی می گردد.

لازم به ذکر است که در نیمه دوم سال بازدید های حضوری با کارکنان شعب سراسر کشور در دستور کار می باشد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2373
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی