تاریخ : پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

5

آئین گرامیداشت سالگرد تأسیس بیمه میهن و تجلیل از کارکنان و شبکه فروش

  • کد خبر : 23851
  • 17 بهمن 1401 - 19:54
آئین گرامیداشت سالگرد تأسیس بیمه میهن و تجلیل از کارکنان و شبکه فروش
آئین گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت بیمه میهن و تجلیل و تقدیر از مدیران و نمایندگان برتر و کارکنان نمونه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ستادی و شعب در تالار اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره به مناسبت 16 بهمن سالروز تأسیس این شرکت برگزار شد، سیدهادی شیخ الاسلامی ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تبریک میلاد فرخنده مولود کعبه، حضرت علی علیه السلام و نیز سالروز تأسیس بیمه میهن، به تبیین اهداف، راهبردها وبرنامه های در دست اقدام این شرکت پرداخت و بر لزوم اهتمام و رویکرد جهادی در فعالیت‌ها، مسئولیت پذیری و مشارکت همه ارکان در اداره امور شرکت تأکید کرد.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه میهن از همراهی و تلاش تمامی همکاران در مسیر دستیابی به اهداف، توسعه عملکرد و جلب رضایت مشتریان طی 14 سال گذشته ابراز خرسندی کرد و گفت لازم است این روز خجسته را که یادآور 14 سال تلاش بی دریغ کارکنان این مجموعه است، تبریک و خسته نباشید بگویم چرا که تداوم فعالیت و حیات این شرکت مدیون تلاش تمام کسانی است که برای اعتلای این مجموعه زحمت کشیدند و امروز تعالی و بالندگی این شرکت در عرصه صنعت بیمه، مدیون این عزیزان است.

شیخ الاسلامی با اشاره به چالش های موجود و راه برون رفت از این وضعیت، از تدوین و ارائه برنامه عملیاتی خبر داد و گفت طبق برنامه مدون حداکثر تا سه سال دیگر زیان انباشته این شرکت که در سال های اخیر ایجاد شده است، مستهلک و رفع خواهد شد.

وی در همین راستا، بر تلاش جدی همکاران به منظور اصلاح و تسهیل فرآیندها و نقش آفرینی جدی در بازار و افزایش بهره وری تأکید و ابراز امیدواری کرد که با رویکردها و راهبردهای جدید، انشالله اتفاقات خوبی در بیمه میهن رقم خواهد خورد.

مدیرعامل بیمه میهن همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده طی چند ماه اخیر در بخش فناوری اطلاعات شرکت و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه؛ گفت: با استفاده از فناوری ها و ابزارهای نوین، استراتژی و نحوه فروش در این شرکت متحول و روند خدمات رسانی به مردم و بیمه گذاران تسهیل و تسریع خواهد شد.

شیخ الاسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود از رؤسا و سرپرستان شعب سراسر کشور خواست با نگاه کلان و راهبردی و با نگاه “ما می توانیم” ظرفیت های استان و منطقه متبوع خود را با نگاه اقتصادی و بیمه ای شناسایی، آنالیز و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و در تراز ملی تصمیم گیری و موارد را عملیاتی نمایند.

پیش از اظهارات مدیرعامل، علیرضا ضیائی پور عضو دیگر هیئت مدیره به بیان مسائل مختلف در حوزه بیمه گری پرداخت و بر اصلاح ساختار و ترکیب پورتفو، مدیریت ریسک و کنترل ضریب خسارت، توجه به شبکه فروش و افزایش سهم از بازار تأکید کرد. عباسعلی فراشیانی و روح اله پوریا معاونان فنی و مالی نیز مسائل و چالش های مرتبط با حوزه متبوع خود را تشریح و بر لزوم رعایت آئین نامه ها و مسائل فنی و مالی و الزامات قانونی تأکید کردند.

تیم کارشناسی مستقر در بخش آی تی شرکت برای ایجاد زیرساخت های لازم و ساماندهی فناوری اطلاعات به همراه مدیریت این حوزه نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی سه ماه اخیر در این بخش ارائه کردند.

در پایان این مراسم، پس از برش کیکِ گرامیداشت سالروز تأسیس بیمه میهن، از تعدادی از مدیران ستادی و شعب، نمایندگان و کارکنان شایسته و متعهد قدردانی به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، کریم همتی مدیر روابط عمومی به عنوان مدیر برتر؛ الهام زباندان، وحید کریمی و علی رستگارمقدم به ترتیب به عنوان رؤسای شعب برتر زنجان، غرب تهران و یزد؛ اعظم حاج امینی(7001)، آصف محمدی(2478) و فاطمه ویسی(3279) به عنوان نمایندگان برتر از تهران و یزد؛ و محمدعلی حکمیان، یلدا قربانی و علی خانعلی زاده به عنوان کارمندان نمونه بودند که در این مراسم از آنان تجلیل و از مدیرعامل لوح تقدیر دریافت کردند.

گفتنی است شرکت بیمه میهن در 16بهمن 1387 با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس و آغاز به فعالیت کرد و این شرکت طی چهارده سال فعالیت خود با فراز و نشیب هایی که داشته توانسته با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص پرسنل خود، خدمات قابل قبولی به بیمه گذاران خود ارائه دهد و افق درخشانی در این عرصه پیش روی خود ترسیم نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=23851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی