تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس

8

کدام صرافی ایرانی بیشترین ارز دیجیتال را دارد؟

  • کد خبر : 24838
  • 14 اسفند 1401 - 16:35
کدام صرافی ایرانی بیشترین ارز دیجیتال را دارد؟
افرادی که در زمینه رمزارزها تسلط و تجربه بیشتری دارند، سعی می‌کنند از صرافی‌های خارجی رمزارزی بهره‌مند شوند. اما این کار محدودیت‌ها و ریسک‌های خود را دارد. به همین دلیل برخی افراد سعی می‌کنند از صرافی‌های داخلی کمک بگیرند.

افق سرمایه؛ در این مطلب می‌خواهیم  به یکی از سوالات پرتکرار کاربران ارزهای دیجیتال پاسخ دهیم. اینکه کدام صرافی ایرانی ارز دیجیتال بیشتری دارد؟ این روزها شدت سرمایه‌گذاری در رمزارزها زیاد شده و هرکس حتی یک‌بار هم که شده نام ارزهای دیجیتال و بیت کوین را شنیده است.

حال افرادی که در زمینه رمزارزها تسلط و تجربه بیشتری دارند، سعی می‌کنند از صرافی‌های خارجی رمزارزی بهره‌مند شوند. اما این کار محدودیت‌ها و ریسک‌های خود را دارد. به همین دلیل برخی افراد سعی می‌کنند از صرافی‌های داخلی کمک بگیرند. در این راستا هرچقدر که یک صرافی توانایی پشتیبانی از ارزهای بیشتری را داشته باشد، از سایر رقبای خود جلوتر می‌افتد. بنابراین این سوال که کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد، یک سوال پرکاربرد و اساسی است که در ادامه پاسخ آن را بیان خواهیم کرد.

چرا باید صرافی ایرانی با بیشترین ارز دیجیتال را انتخاب کرد؟

زمانی که می‌خواهید برای خرید و فروش و معامله رمزارزها یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید باید به برخی موارد توجه کنید. به‌طور کلی معیارهای مختلفی وجود دارد که سبب تمایز صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف از یکدیگر می‌شود. برای مثال ویژگی‌های صرافی‌های خارجی همچون بایننس شامل پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال، بهره‌مندی از انواع معاملات مثل معاملات مارجین و فیوچرز، انواع راه‌های کسب درآمد همچون استیکینگ، لندینگ و انواع روش‌های سفارش‌گذاری است. همین موارد نیز سبب شده تا کاربران ایرانی به دنبال چنین صرافی‌هایی باشند.

کاربران ایرانی برای اینکه از این خدمات استفاده کنند، همه خطرات، ریسک‌ها و محدودیت‌های احتمالی برای فعالیت در صرافی‌های خارجی را قبول می‌کنند و در این صرافی‌ها به سرمایه‌گذاری و معامله مشغول می‌شوند. حال اگر صرافی‌های داخلی این امکانات را در اختیار کاربر قرار دهند، قطعا با استقبال زیادی روبرو خواهند شد. شاید در حال حاضر نتوان به‌راحتی امکانات کسب درآمدی همچون استیکینگ را برای مجموعه‌های داخلی اضافه کرد؛ اما اینکه یک صرافی از ارزهای بیشتر و یا امکانات سفارش‌گذاری پشتیبانی کند، کار خیلی دشواری نیست.

بهترین صرافی های ایرانی که بیشترین ارز دیجیتال را دارند

طبق مواردی که در قسمت قبلی بیان کردیم فهمیدید که در زمان یافتن صرافی داخلی، انتخاب صرافی ایرانی که بیشترین ارز دیجیتال را داشته باشد، بسیار مهم است. در ادامه برخی از صرافی‌های داخلی را به شما معرفی می‌کنیم که از تعداد ارز بیشتری نسبت به سایر رقبای خود پشتیبانی می‌کنند.

1 – صرافی ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت یکی از صرافی‌های معتبر داخلی است که در حال حاضر از 552 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و اولین انتخاب در لیست صرافی‌های داخلی با پشتیبانی از بیشترین ارز، به شمار می‌آید. این صرافی دارای 13 سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی است. شما می‌توانید به‌آسانی در این صرافی به خرید و فروش بپردازید و هیچ کارمزدی را از این بابت پرداخت نکنید.

3 – صرافی بیت ۲۴

اصرافی بیت 24 یکی از صرافی‌های معتبر ایران است که با هدف حذف واسطه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده است. کاربران ایرانی می‌توانند به خرید و فروش رمزارزهای مختلف از طریق ریال بپردازند و در احراز هویت هیچ مشکل و محدودیتی نداشته باشند. این صرافی دارای 328 ارز متنوع است و برای انجام معاملات شما بسیار ایمن می‌باشد. از ویژگی‌های این صرافی می‌توان به مجهز بودن به مبدل ارزهای دیجیتال، امکان فروش فوری رمزارز به خود صرافی، امکان انجام معامله در هر زمان از شبانه‌روز و غیره اشاره کرد.

4 – صرافی آبان تتر

صرافی آبان تتر یکی از معتبرترین و بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران محسوب می‌شود. این مجموعه در سال 1397 توسط تعدادی از دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف فراهم‌کردن شرایط آسان خرید و فروش ارز تتر برای کاربران ایرانی آغاز به کار کرد. برای انتقال داخلی رمز ارزها در این صرافی نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی نیست و برای بقیه معاملات نیز این مقدار بسیار ناچیز است. آبان تتر از 300 ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و با سرعت بالای تراکنش‌ها، احراز هویت بسیار آسان، امکان مشاهده تمامی تراکنش‌ها از ابتدا در بخش گزارش حساب کاربری، امنیت بسیار بالای پلتفرم و امکانات متنوع دیگر دارای بیش از 40 هزار کاربر فعال است.

5 –  صرافی دیجی ریال

این صرافی معتبر ایرانی نیز از حدود 180 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. مزایای این صرافی شامل پشتیبانی فوری و 24 ساعته، خرید و فروش سریع با کارمزد صفر و غیره است.

6 – صرافی بیت پین

صرافی بیت پین ( (Bitpin توسط گروهی از شرکت‌های مطرح در حوزه مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی ایجاد شده است. با استفاده از فرآیند احراز هویت دو عاملی و مجموعه ابزارهای فنی و تکنیک‌هایی مانند Cold Storage، امنیت این پلتفرم به ‌خوبی و به بهترین نحو برقرار می‌شود. باید بدانید که این صرافی برای جلوگیری از سوءاستفاده، کاربران خود را در سطوح مختلف تقسیم کرده است. این تقسیم‌بندی به سقف برداشت روزانه دارایی‌ها و میزان کارمزد دریافتی در معاملات مختلف بستگی دارد. در این صورت پرداخت کارمزد در این صرافی هم طبق همین گروه‌بندی متفاوت خواهد بود. به‌طور کلی با افزایش ارزش معاملات شما، میزان کارمزد پرداختی شما نیز کمتر خواهد شد. بیت پین دارای 51 ارز معروف و مطرح است و ویژگی‌های مختلفی همچون موارد زیر را دارد.

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • رابط کاربری آسان و کاربرپسند
  • تخفیف در کارمزدها
  • امکان معامله با جفت ارزهای مختلف
  • پشتیبانی از نسخه ios، اندروید و وب
  • و غیره

7 – صرافی ارزاینجا

صرافی ارز اینجا نیز یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین صرافی ایرانی با بیشترین ارزها قرار بگیرد. این صرافی بسیار معتبر و باسابقه است و حدودا از 79 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید در کمتر از 15 دقیقه در این صرافی احراز هویت کنید و با کارمزد 0 درصد به انجام معاملات مختلف بپردازید. از ویژگی‌های ارزاینجا می‌توان سیستم درآمدزایی، پشتیبانی از کیف پول اختصاصی و غیره را نام برد.

8 – صرافی والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی دیگر از صرافی‌های داخل ایران است که 46 ارز معتبر را ارائه می‌دهد. همچنین این صرافی دارای مزایای زیر است.

  • امکان معامله سریع برای کاربران
  • امکان اردر گذاشتن خارج از قیمت لحظه‌ای برای عدم اتلاف وقت
  • طرح ویژه با کارمزد پایین‌تر
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ آنلاین و تلفنی حرفه‌ای
  • دارای کیف پول رایگان برای هر کاربر
  • کسب سود با بات معامله‌گر (تریدینگ بات) برای کاربران

سخن پایانی

امروزه تعداد افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند رو به ‌افزایش است. صرافی‌های خارجی ممکن است خطرات و محدودیت‌هایی را برای کاربران ایجاد کنند. در نتیجه افراد به دنبال صرافی‌های معتبر ایرانی هستند که از ارزهای بیشتری پشتیبانی کنند. به همین دلیل هم  در این مطلب برخی از صرافی‌های ایرانی با بیشترین ارز دیجیتال را معرفی کردیم. شما می‌توانید برای خرید BTC بدون کارمزد به صرافی ایرانیکارت مراجعه کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=24838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی