تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

3

مقایسه انواع برند های باتری یو پی اس ایرانی  

  • کد خبر : 24930
  • 16 اسفند 1401 - 9:56
مقایسه انواع برند های باتری یو پی اس ایرانی   
باتری‌های یو پی اس نقش کلیدی‌ای را در سیستم‌های مختلف دارند و به همین واسطه در فرایند تولید آنها باید استاندارد‌های زیادی را در نظر گرفت. خوشبختانه برند‌های ایرانی زیادی توانسته‌اند به خوبی از پس این چالش‌ها بر آمده و محصولاتی استاندارد و متناسب با نیاز صنایع مختلف تولید کنند.

افق سرمایه؛ باتری یو پی اس ایرانی محصولی است که در چند سال اخیر توسط تولید کنندگان داخلی به شدت مورد توجه قرار گرفته. باتری‌های یو پی اس نقش کلیدی‌ای را در سیستم‌های مختلف دارند و به همین واسطه در فرایند تولید آنها باید استاندارد‌های زیادی را در نظر گرفت. خوشبختانه برند‌های ایرانی زیادی توانسته‌اند به خوبی از پس این چالش‌ها بر آمده و محصولاتی استاندارد و متناسب با نیاز صنایع مختلف تولید کنند.

اگر صد خرید باتری یو پی اس ایرانی را دارید، دست نگه داشته و تا انتهای این نوشته همراه ما باشید تا بهترین نمونه‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

مزایای باتری یو پی اس ایرانی نسبت به خارجی

در بازار می‌توان باتری‌های یو پی اس را با برند‌های مختلف خارجی تهیه کرد. این برند‌ها معمولا، چینی، ویتنامی و تایوانی هستند و باتری‌های خارجی اروپایی و آمریکایی برای مصرف در ایران، خیلی به صرفه نیستند. باتری‌های خارجی بسته به کیفیت و قیمت‌شان ویژگی‌های فنی مختلفی دارند؛ برخی بسیار بهینه و مناسب هستند و برخی دیگر شرایط متوسط یا حتی ضعیفی دارند. در این بین باتری‌ یو پی اس ایرانی تولید شرکت‌های داخلی نیز وجود دارند که می‌توانند از نظر فنی بسیار بهینه و حتی در حد باتری‌های خارجی باشند. بنابراین، نیازی نیست که خیلی نگران استاندارد بودن باتری یو پی اس خریداری شده باشید چرا که برخی باتری‌های ایرانی با استاندارد‌های جهانی نیز وجود دارند.

جدا از ویژگی‌های فنی، باتری‌های داخلی دارای خدمات پس از فروش منسجم‌تری هستند چرا سر و کار شما مستقیما با تولید‌کننده است نه با وارد کنند. البته در این شرکت‌هایی نیز پیدا می‌شوند که در ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ضعیف عمل کنند. همچنین باتری‌های ایرانی به واسطه اینکه هزینه‌های مربوط به واردات را ندارند، به صورت کلی از قیمت مناسب‌تری نسبت به نموه‌های خارجی برخوردار هستند.

معرفی انواع برندهای باتری یو پی اس ایرانی

همانطور که پیشتر گفته شد، هر باتری یو پی اسی باید از جهات مختلفی، خصوصا ویژگی‌های فنی و شرایط فروش در وضعیت مناسبی باشد. به همین واسطه، در ادامه تنها به بررسی بهترین محصولات ایرانی که شرایطی مناسب دارند خواهیم پرداخت.

باتری یوفو

باتری یوفو ، محصول شاخص شرکت اکو باتری است. طبق ادعای این شرکت، باتری یو پی اس یوفو بر اساس متد‌های بزرگ‌ترین شرکت‌های باتری‌سازی در سراسر دنیا به تولید می‌رسد. این باتری از نوع سیلد اسید است که ساختاری بسیار قوی اما قدیمی برای باتری‌های صنعتی به شمار می‌رود. باتری یو فو به واسطه بهینه‌سازی‌های خود، با مزایای فنی زیادی همراه است که این موارد به شرح زیر هستند:

  • عمر مفید طولانی
  • قدرت دشارژ عمیق
  • عدم نشت الکترولیت
  • بدنه و ترمینال‌های مقاوم
  • رنج دمای عملکردی گسترده
  • بدون نیاز به نگهداری و اضافه کردن آب و اسید

در کنار همه این موارد، مهم‌ترین مزیت باتری یوفو اطمینان‌پذیری بالای آن است. به صورتی‌که می‌توان حتی در حساس‌ترین سیستم‌های پزشکی نیز با خیال راحت از این باتری یو پی اس استفاده کرد.

باتری زیکو

باتری زیکو محصولی دیگر از برند اکو باتری است. این باتری مقاومت بالایی دارد و به خوبی می‌تواند در فضاهای صنعتی کاربرد داشته باشد. این باتری به نحوی ساخته شده که کوچک‌ترین نشت الکترولیت یا گازی از آن صورت نگیرد و به همین واسطه، می‌توان از این باتری در سیستم‌های متحرک به خوبی استفاده کرد. این باتری نسبت به باتری‌های فاران طول عمر محدود‌تری دارد و به صورت کلی، بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارد. سایر مزایای فنی این باتری به شرح زیر است:

  • تحمل دمایی بالا
  • ساختار مقاوم بدنه
  • مقاومت داخلی بسیار ناچیز
  • وجود تکنولوژی بازترکیب گازهای داخلی

توجه داشته باشید که برند درج شده بر روی باتری یوفو و باتری یو پی اس زیکو متفاوت است اما هر دوی این باتری‌ها ساخت یک شرکت هستند و خدمات پس از فروش و گارانتی مشابهی دارند.

باتری فاران

باتری فاران تولید شده توسط شرکتی با همین نام است. شرکت فاران یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تجهیزات صنعتی و خصوصا یو پی اس در ایران است که در زمینه تولید باتری نیز به خوبی عمل کرده. باتری فاران دارای تمامی استاندارد‌های بین‌المللی از جمله JIS & GB/T & IEC Standards، UL & CE Approval، ISO 9001:2015، ISO 14001 بوده و محصولی کاملا قابل اطمینان به شمار می‌رود. برخی دیگر از مزایای باتری یو پی اس فاران عبارت‌اند از:

  • کیفیت ساخت بالا
  • عدم نشت الکترولیت
  • مقاومت داخلی بسیار کم
  • طول عمر بسیار بالا تا 8 سال
  • ساختار مقاوم بدنه و ترمینال‌ها
  • جداکننده‌های AGM با کیفیت بالا جهت باز ترکیب اکسیژن با بازده بالا

یکی از مهم‌ترین مزایای باتری فاران، خدمات پس از فروش منسجم و مناسب است. شرکت فاران تمامی باتری‌های خود را با یک گارانتی معتبر 12 ماهه با بهترین شرایط ارائه می‌دهد و این منظر شاید بتوان باتری فاران را بهترین گزینه در نظر گرفت.

باتری صبا باتری

صبا باتری یکی از معتبرترین برند‌های تولید‌کننده بطری در سراسر ایران است. یکی از محصولات شخص برند صبا باتری، باتری یو پی اس است که با کیفیت بالایی به تولید می‌رسد. باتری‌های صبا باتری به خاطر دقت بالای خود معمولا در سیستم‌های الکترونیکی و مخابراتی مورد استفاده قرار می‌گیرند اما هیچ محدودیتی برای موارد مصرف‌شان وجود ندارد.

مزایای باتری یو پی اس صبا باتری به شرح زیر هستند:

  • کاربرد گسترده
  • عمر مفید طولانی
  • رنج دمایی گسترده
  • مقاومت داخلی ناچیز
  • دقت و اطمینان پذیری بالا

محصولات صبا باتری همگی با قیمتی مناسب ارائه می‌شوند و به همین واسطه این محصول در بازار بسیار محبوب است. همچنین صبا باتری خدمات پس از فروش خود را با شرایط ایده آلی ارائه می‌دهد.

باتری توکان

باتری توکان به نسبت سایر باتری‌های ایرانی کمتر شناخته شده اما این چیزی از کیفیت بالای این دستگاه کم نمی‌کند! این باتری ایرانی کاربردهای گسترده‌ای تقریبا در تمامی سیستم‌ها، از سیستم‌های امنیتی و نظارتی گرفته تا سیستم‌های صنعتی پیچیده دارد. مزایای باتری یو پی اس توکان به شرح زیر هستند:

  • دقت بالا
  • مقاومت داخلی پایین
  • عدم نشت هرگونه اسید یا گاز
  • قابلیت شارژ و دشارژ با تعداد بالا
  • عملکرد یک‌سان در رنج‌های مختلف دمایی

باتری توکان از نظر کیفیت یکی از محصولات شاخص ایرانی به شمار می‌رود اما به واسطه اینکه شرکت تولید‌کننده این محصول خیلی معروف نیست، همواره گمان می‌شود که باتری‌های توکان دارای خدمات پس از فروش ضعیفی هستند. اما باید بدانید که این‌گونه نیست و خدمات پس از فروش باتری‌های توکان دست کمی از سایر برند‌های ایرانی ندارد.

خرید باتری یو پی اس ایرانی از هانیکا

در امر خرید باتری‌های یو پی اس، موضوعی که حتی بیشتر از انتخاب برند اهمیت دارد، انتخاب فروشنده است! در صورتی‌که باتری‌های یو پی اس از فروشندگان نامعتبر تهیه شود، امکان اینکه محصول تقلبی و یا کار کرده به خریدار ارائه شود بالا است. همچنین شرط تمامی تولید کنندگان برای پشتیبانی از محصولات خود، خرید از ارائه دهندگان رسمی است. با توجه به این موضوع، پیشنهاد ما مجموعه بازرگانی مهندسی هانیکا است؛ هانیکا نماینده رسمی فروش محصولات تمام برندهایی است که تا به اینجا بررسی کردیم. مجموعه هانیکا با حذف تمامی واسطه‌ها و ارسال محصولات مستقیما از درب کارخانه به خوبی توانسته قیمت باتری یو پی اس را تا حد امکان پایین آورده و به قیمت تولید نزدیک کند.

هانیکا به عنوان فروشگاه باتری یو پی اس در تهران و کرج فعالیت می‌کند و برای خرید حضوری می‌توانید به دفاتر شرکت در این دو استان مراجعه کنید. همچنین برای خرید غیر حضوری و دریافت محصول در سراسر ایران، می‌توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=24930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی