تاریخ : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

5

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

  • کد خبر : 25060
  • 18 اسفند 1401 - 19:10
پیش‌بینی بورس شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه صنایع کوچک در هفته آینده می‌توانند بازدهی خوبی را به ثبت برسانند، گفت: احتمالا بورس در هفته آینده وضعیت متعادل و رو به مثبتی خواهد داشت.

به گزارش سرویس بورس و اوراق بهادار افق سرمایه، بورس روز سه شنبه در حالی آخرین روز کاری خود را پشت سر گذاشت که توانست دوباره به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی وارد شود.

شاخص هم وزن نیز توانست ۷ هزار ۳۸۶ واحد معادل یک و ۳۷ صدم درصد افزایش یابد و در محدوده ۵۴۵ هزار و ۶۵۶ واحد قرار بگیرد.

نماد‌هایی که مورد استقبال سهامداران قرار گرفتند

نماد‌های فولاد، شستا، کچاد، شپنا، شبندر، پارس و فارس از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند.

فشار مقطعی فروش در بورس

یک کارشناس بازار سرمایه در مورد پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده به اقتصاد ۲۴ گفت: وضعیت متعادل و رو به مثبتی را برای بورس هفته آینده پیش بینی می‌کنم.

محمد غفوری با اشاره به روز‌های پایانی بورس تهران در سال ۱۴۰۱ گفت: با توجه به اینکه به زمانی می‌رسیم که بخش تسویه اعتبار کارگزاری‌های بورسی صورت می‌گیرد و می‌تواند یک فشار فروش جزئی در بازار ایجاد کند شاهد افزایش عرضه در روز‌های پایانی سال خواهیم بود.

صنایع کوچک مورد اقبال سهامداران؟

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه البته، چون اعتبارات به صورتی نبوده که زیاد باشد، به اقتصاد ۲۴ گفت: بنابراین این عرضه‌ها فشار فروش بالایی را در بازار ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل بورس هفته آینده بازاری متعادل خواهد بود.

غفوری با اشاره به اینکه صنایع کوچک می‌توانند بازدهی جذاب تری نسبت به صنایع بزرگ ایجاد کنند، ادامه داد: چند روزی هم هست که شاهدیم که شاخص هم وزن وضعیت بهتری را نسبت به سهام شاخص ساز داشته است؛ بنابراین صنایع کوچک مورد اقبال سهامداران خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی