تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

3

فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت به ایستگاه «آینده مشاغل بیمه‌ای» رسید

  • کد خبر : 25120
  • 21 اسفند 1401 - 13:11
فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت به ایستگاه «آینده مشاغل بیمه‌ای» رسید
هشتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت، درباره «آینده مشاغل بیمه‌ای» منتشر شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، تحول فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتال، فضای بسیاری از کسب‌وکارها را در جهان تغییر داده است، تغییراتی که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا سرعت بیشتری گرفت. صنعت بیمه نیز از این تغییرات بزرگ و تحول‌های دنیای دیجیتال مستثنی نبود و در همین راستا فضای کسب‌وکارهای بیمه‌ای دچار دگرگونی شد.

در فضای جدید، بسیاری از مشاغل به دلیل میدان‌داری فناوری حذف و با ورود بازیگران جدید، برخی از مشاغل به بیرون سازمان‌ها منتقل شده‌اند. این تغییرات سبب شده تا کارکنان شرکت‌های بیمه، به صرف تمرکز بر توانمندی‌های پیشین، با خطر ادامه فعالیت و حتی کیفیت نوع کار مواجه شوند و برای همراه شدن با فضای نوین، نیازمند بازنگری در نقش، جایگاه و آینده خود باشند. در چنین شرایطی لازم است تا کارکنان این شرکت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را تقویت کنند تا بتوانند مانند گذشته در سازمان خود نقش موثری داشته باشند.

تحولاتی که به آن اشاره شد، مدل‌های کسب‌وکار شرکت‌های بیمه را نیز تغییر داده است و آینده از آن شرکت‌هایی خواهد بود که با این تغییرات همراه شوند و حتی جلوتر، آن را پیش‌بینی و برایش برنامه‌ریزی کرده‌ باشند.

فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت، در هشتمین شماره خود با همین رویکرد به سراغ «آینده مشاغل بیمه‌ای» رفته و در این فصلنامه، ۹ مقاله درباره تغییرات صنعت بیمه در حوزه دیجیتالی شدن و فناوری اطلاعات منتشر شده است.

علاقمندان می‌توانند برای دسترسی به این فصلنامه، به آدرس http://tech.melat.ir (http://tech.melat.ir/) در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی