تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

2

بانک پاسارگاد، پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری

  • کد خبر : 25297
  • 24 اسفند 1401 - 16:04
بانک پاسارگاد، پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری
امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت، گسترش چشمگیر استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند، رشد خدمات در حوزۀ فین‌تک و ابداع ابزارهای جدید، امکان استفاده بسیاری از خدمات به‌صورت غیرحضوری در همۀ حوزه‌ها فراهم شده است.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت، گسترش چشمگیر استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند، رشد خدمات در حوزۀ فین‌تک و ابداع ابزارهای جدید، امکان استفاده بسیاری از خدمات به‌صورت غیرحضوری در همۀ حوزه‌ها فراهم شده است.

در سال‌های اخیر بانک‌ها نیز در صف مقدم این تغییرات حضور داشته و با ارائه خدمات متنوع، مشتریان خود را به استفاده از خدمات غیرحضوری خود ترغیب کرده‌اند. بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی پیشرو در این زمینه، ابزارهای گوناگونی را در اختیار مشتریان و سایر ذی‌نفعان خود قرار داده است که از جمله این امکانات می‌توان به نرم‌افزار همراه بانک پاسارگاد، بانکداری مجازی، وی‌بانک، تلفن‌بانک، کد دستوری #720*، ویپاد، پی‌پاد، زیپاد و… اشاره کرد که در ادامه به معرفی مختصر برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

همراه بانک پاسارگاد

با نصب نرم‌افزار همراه‌بانک پاسارگاد می‌توانید در فضایی امن و ساده در هر ساعت از شبانه‌روز به‌راحتی از خدماتی چون مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها به‌همراه نمودار گردش آن، امکان یادداشت‌گذاری بر روی تراکنش‌ها، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر، سامانه پل، سامانه صیاد (ثبت، تأیید و انتقال چک)، مشاهده و پرداخت تسهیلات، تعریف رمز سوم کارت و… بهره‌مند شوید. برای مشاهده سایر امکانات همراه‌بانک پاسارگاد، دریافت و نصب آن می‌بایست به نشانی اینترنتی 79/cms.bpi.ir/fa/content مراجعه فرمایید.

ویپاد

ویپاد در واقع یک بانک تمام دیجیتال است که همۀ خدمات بانکی را به‌صورت غیرحضوری و در قالب یک نرم‌افزار ارائه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی ویپاد افتتاح حساب دیجیتال به‌صورت رایگان، صدور کارت و تحویل آن در نشانی دل‌خواه به مشتری است. در این نرم‌افزار احزار هویت به‌صورت ویدئویی و آنلاین انجام می‌شود. ویژگی دیگری که ویپاد را از سایر رقیبان خود متمایز می‌سازد، دریافت تسهیلات در قالب حساب پشتوانه در کم‌تر از چند دقیقه است.

برای اطلاع از سایر امکانات ویپاد و دریافت آن در دو نسخه اپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن می‌بایست به نشانی wepod.ir مراجعه فرمایید.

بانکداری مجازی

در بانکداری مجازی طیف وسیعی از خدمات بانکی و مالی به مشتری ارائه می‌شود. درخواست افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه، بلند‌مدت و …، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزئیات سپرده‌های ریالی و ارزی، انتقال وجه مستمر، انتقال وجه گروهی، تعریف حساب فرعی، تعیین سقف برداشت و خرید از کارت در پایانه‌های مختلف، مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آن‌ها، درخواست پرداخت اقساط خود و دیگران، مشاهده جزئیات پرونده کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و… تنها بخشی از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد می‌باشد.

مشتریان محترم می‌توانند پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از شعبه‌های بانک با ورود به نشانی ib.bpi.ir از خدمات اینترنت‌بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

پی‌پاد

پِی‌پاد، به منظور جایگزینی برای عموم نرم‌افزارهای پرداخت آنلاین طراحی و با هدف ایجاد تحول مثبت در زندگی مردم، وارد بازار شده است. به طوری‌ که نیاز به نصب نرم‌افزارهای تک کاربردی برای کارهای روزانه از قبیل کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته، پرداخت کرایه و… را مرتفع کند. از ویژگی‌های پی‌پاد می‌توان به امنیت بالا و حفظ محرمانگی اطلاعات کاربران، پشتیبانی 24 ساعته و آسانی کار با نرم‌افزار برای تمامی سنین اشاره کرد.

به‌منظور استفاده از خدمات متنوع پی‌پاد می‌بایست به وب‌سایت آن به نشانی pay-pod.ir مراجعه کرده و نرم‌افزار را دریافت و نصب کنید.

زیپاد

زیپاد اولین نرم‌افزار مخصوص کودکان و نوجوانان، خدمتی جدید و منحصربه‌فرد از بانک پاسارگاد است. حساب دیجیتال کودک و نوجوان، یک حساب بانکی واقعی است که امکانات ویژه‌ای را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به دریافت کارت بانکی «زی‌کارت» به نام فرزند اشاره کرد.

این کارت‌ که مناسب رده سنی مخاطبان آن طراحی شده و به شبکه شتاب متصل است، امکان خرید آنلاین و خرید حضوری در فروشگاه‌ها را به کودک می‌دهد. از دیگر خدمات جذاب زیپاد می‌توان به کیف پول الکترونیک، قلک مجازی و ارائه تسهیلات بانکی و خدمات مالی اشاره کرد. لازم به ذکر است تمامی تراکنش‌های انجام‌شده در این نرم‌افزار به‌منظور نظارت و آموزش دانش مالی، به والدین اطلاع داده می‌شود.

برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد کافی است والدین نرم‌افزار زیپاد را از طریق کیدزی به نشانی kidzy.land در گوشی هوشمند خود دریافت کرده و در آن ثبت‌نام کنند. پس از طی‌کردن مراحل احراز هویت برای هر کدام از فرزندان خود که همگی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، حساب کودک و نوجوان دیجیتال ایجاد می‌شود.

سامانه USSD (کد دستوری #720*)

برای استفاده از سامانه USSD بانک پاسارگاد نیاز به نصب هیچ گونه نرم‌افزاری بر روی گوشی تلفن همراه نیست و فقط با شماره‌گیری #720* می‌توانید از خدمات متنوع آن استفاده کنید. ثبت، تأیید و انتقال چک در سامانه صیاد، استعلام چک، دریافت رمز دوعاملی و رمز پویا، دریافت شماره شبا، پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و… از جمله امکاناتی است که در این سامانه به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

آنچه گفته شد تنها برخی از امکانات متنوع بانک پاسارگاد برای دسترسی سریع و راحت مشتریان به خدمات بانکی است. هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌ پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی