تاریخ : شنبه, 13 خرداد , 1402 15 ذو القعدة 1444 Saturday, 3 June , 2023

اخبار داغ

اعلام ساعت شروع به کار همسان ادارات تهران تنفس هوای “قابل قبول” گزارش روزانه و هفتگی تسهیلات پرداخت شده سال 1402 پیام مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت سالگشت عروج بنیانگذار جمهوری اسلامی مدیرعامل بانک سپه سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت نرخ جدید کارمزد خدمات چک اعلام شد آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران هشدار وزش بادهای شدید در تهران گسترش خدمت رسانی با افتتاح شعبه جدید بانک آینده افزایش همت و توان و داشتن امید باعث تعالی خواهد شد ظرفیت واحدهای نظارتی برای دستیابی به اهداف راهبردی بانک، چراغ راهنما است برگزاری اولین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد بانک تجارت از سفته الکترونیک رونمایی کرد پرداخت 5000 فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت اعطای تندیس زرین «رضایت‌مندی مشتری» به بانک صادرات ایران صدور «چکنو» با نسخه وب (PWA) همراه بانک صادرات ایران بیانیه اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک پاسارگاد تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد

1

ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون از شعبه شروع می شود

  • کد خبر : 2532
  • 26 شهریور 1400 - 0:03
ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون از شعبه شروع می شود
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیریت شعب 17 استان و در مراسم آغاز به کار رسمی 120 نیروی جدید الاستخدام گفت: بانک ها در نظام اقتصادی و مالی کشور ها و خصوصا در ایران نقش ویژه ای دارند.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، حجت اله مهدیان با اشاره به اینکه حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد فعالیت اقتصادی کشور متاثر از نظام بانکی کشور است و همین موضوع اهمیت و جایگاه بانک را اثبات می کند خاطرنشان کرد : شعب بانک در سراسر کشور به عنوان خط مقدم و ویترین بانک هستند و هر اتفاقی که منجر به ارتقای جایگاه بانک می شود از شعبه شروع می گردد .

مهدیان تاکید کرد: تردیدی نداریم که نیروی انسانی مهم ترین سرمایه بانک است وهمه کارکنان بانک در سراسر ایران باید قدر خود را بدانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه آموزش گفت: آموزش جزو اصول لاینفک بانک و یک اصل بنیادین در همه سازمان ها به شمار می رود و بحث آموزش می تواند هم به صورت تئوری و هم سینه به سینه انجام شود.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه فعالیتش در نظام بانکی را از باجه و شعبه شروع کرده است ،یادآور شد: در برخورد با ارباب رجوع و مشتری باید بسیار صبور بود.چرا که با انواع مختلفی از انسان ها با رفتارهای متنوع روبرو هستیم.

وی به نیروهای جدید الاستخدام توصیه کرد:مشتریان در بین ۳۰ بانک فعال در کشور حق انتخاب دارند اما مطمئنا بانکی را انتخاب می کنند که به آنها احترام بگذارد و بتوانند تمام خدمات را از یک بانک بگیرند.

مهدیان تاکید کرد:رعایت اصل محرمانگی باید سرلوحه همه همکاران در شعب بانک توسعه تعاون باشد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:موفقیت های بانک در سال های اخیر مرهون تلاش و کوشش تک تک همکاران در واحد صف و ستاد بوده است.بدون شک نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده در بانک باعث کسب موفقیت های بانک توسعه تعاون در سال های آینده خواهد شد.

سعید معادی ، معاون امور استان ها و بازاریابی نیز در این نشست گفت:در دنیای پر رقابت کنونی اگر بخواهیم اعتماد سازی کنیم وموجب جذب و بقای مشتریان شویم باید کیفیت خدمات را افزایش دهیم.بخشی از کیفیت خدمات به رفتار فردی و سازمانی بر می گردد.

وی افزود:هر کسب و کاری رویه ، شیوه و کدهای رفتاری مخصوص به خود را دارد و بانک توسعه تعاون تلاش کرده است طی این سال ها این رویه ها را اجرایی کند و ارتقا بخشد.

معادی یادآور شد:بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای با جامعه هدف متنوعی روبرو می باشد که این امر می تواند اثرات بالایی داشته باشد.
رسول ارجمند ،مدیر امور سرمایه انسانی بانک نیز در این نشست با ارائه گزارشی از جذب نیروهای جدید افزود : بانک درخواست جذب ۱۰۵۷ نفر از سازمان امور اداری و استخدامی را داشت که تنها با جذب ۱۲۰ نفر موافقت گردید که از بین نیروهای جذب شده ۶۱ نفر خانم و ۵۹ نفر آقا هستند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2532
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی