تاریخ : سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

اخبار داغ

تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، درراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت گسترده بانک پاسارگاد از انجمن اتیسم ایران پیاده‌سازی «سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل)» در برنامک ویپاد صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی انحلال ۳ موسسه اعتباری کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید

4

ارتقای فرهنگ سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین

  • کد خبر : 2534
  • 26 شهریور 1400 - 0:08
ارتقای فرهنگ سازمانی در صدر برنامه های بانک کارآفرین
ارتقای فرهنگ‌سازمانی از طریق آموزش مستمر و بهره‌گیری از کارکنانی، متخصص و متعهد به‌منظور مشتری مداری بیشتر و توسعه‌سازمانی در صدر برنامه‌های بانک کارآفرین قرار دارد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه،دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل در مراسم افتتاحیه ساختمان تابان این بانک با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ‌سازمانی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: در عصر حاضر تمامی سازمان‌ها و به‌ویژه شرکت‌ها و بنگاه‌های مالی نیاز دارند تا با ارتقای فرهنگ‌سازمانی مسیر توسعه و پیشرفت سازمانی خود را هموار کنند.

وی همچنین افزود: توسعه‌سازمانی، توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت و بنابراین همگی همکاران باید تلاش کنند در راستای تحقق اهداف سازمان همگام و هم‌راستا عمل کنند.

مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های سازمانی عمل خواهند کرد و بر این اساس بانک کارآفرین جذب نیروی‌های متخصص و متناسب با رشته تحصیلی تخصصی را از اولویت‌های مهم کاری خود می‌داند.

وی همچنین افزود: بانک کارآفرین بانکی مشتری مدار است و ضرورت دارد با توجه به‌سرعت شتابان تکنولوژی و فناوری‌های نوین، کارکنان بانک آموزش‌های تخصصی، به‌روز و متناسب با بخش کاری خود را دریافت کنند تا بتوانند خدمات موردنیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در راستای مشتری مداری بیشتر گام بردارند.

دکتر فرزین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درگذشت زنده‌یاد رضا اجل افشار معاون حقوقی بانک خاطرنشان کرد: فقدان آقای اجل افشار برای تک‌تک همکاران سخت و دشوار است و متأسفانه ما همکاری بسیار متعهد، متخصص، خبره و با سعه‌صدر را که دارای سلامت کاری بسیار بالایی بود، براثر بیماری کرونا از دست دادیم و خلاء ایشان در بانک کاملاً احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آقای اجل افشار دومین همکار بانک هستند که متاسفانه بعد از آقای حسن‌زاده رئیس شعبه مهرآباد جنوبی که ایشان هم از همکاران متخصص و کارآمد ما بودند، براثر بیماری کرونا از دست دادیم. از تمامی همکاران خواهش می‌کنم مراقب سلامتی خود و خانواده‌هایشان باشند تا خدای‌ناکرده اتفاق ناگواری نیفتد.

دکتر فرزین همچنین با تقدیر از زحمات مدیریت پشتیبانی بانک برای تجهیز و راه‌اندازی ساختمان تابان خاطرنشان کرد: با همت همکاران این مدیریت ساختمان جدید بانک آماده بهره‌برداری شد تا معاونت بانکی و مدیریت‌های ذی‌ربط در آن استقرار یابند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی