تاریخ : چهارشنبه, 2 فروردین , 1402 1 رمضان 1444 Wednesday, 22 March , 2023

اخبار داغ

ثبت دومین روز از “هوای پاک” در دومین روز از سال ۴۰۲ تهران هوای پاک تهران در اولین روز ۱۴۰۲ هوای “قابل قبول” در آخرین روز کاری ۱۴۰۱ برداشت وجه نقد بدون نیاز به کارت بانک پاسارگاد پیشرفت را در «تجارت» دنبال کنید اعلام نرخ حق الوکاله بکارگیری سپرده‌های بانک آینده در سال 1402 ساعت کاری شعب بانک سامان در ایام نوروز فعالیت شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ایام نوروز بانک تجارت، با مفاخر ادب پارسی به استقبال بهار رفت نقش پررنگ بانک در ترویج بانکداری قرض الحسنه و رفع محرومیت ها ظرفیت‌های بانک صادرات ایران برای نقش‌آفرینی در اقتصاد بیش از گذشته است اعلام ساعات کاری شعب کشیک بانک گردشگری در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲ تنوع بخشی به محصولات ارزی و خدمات صرافی از برنامه های بانک توسعه تعاون است جابجایی شعبه معلم بانک اقتصادنوین در رشت عیدی بانک ملی ایران به کاربران «بله» اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در محورهای شرق استان تهران پیش‌بینی هوای تهران در روزهای آینده اعلام اسامی شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1402 تامین مالی 9311 میلیارد ریالی طرح‌های گردشگری از محل منابع صندوق توسعه ملی تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال ۱۴۰۲

1

مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

  • کد خبر : 25387
  • 27 اسفند 1401 - 13:54
مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود
دکتر جباری در آخرین نشست هم اندیشی مدیران بیمه رازی با تاکید بر ارائه طرح ها و اهداف خلاق تاکید کرد باید بتوانیم شاخص های مورد نظر شرکت را به درستی ارزیابی کنیم

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، دکتر جباری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد: این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال 1402 را قبل از شروع سال درخرد جمعی بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم ارزیابی و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های مختلف شرکت و برنامه های سال 1401 است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال 1401 توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه هایی که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال 1402 را مرور خواهیم کرد.

وی گفت : در حقیقت ما هر سال که جلوتر می رویم برنامه ها بهتر و قوی تر می شوند چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است.

ایشان با تاکید بر اینکه مشتری مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به 5 چرخش استراتژیک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود : یکی از دستادورد ها شرکت در سال 1401 این بود که مدیران شعب که عموما با انگیزه و با نشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و برای صیانت از برند شرکت و ارتقا جایگاه شرکت در استانها تلاش کنند، وی ادامه داد: بسیای از شعب توانستند در راستای اهداف شرکت و برنامه هایی که داشتیم برای توسعه و توانمند سازی شبکه نمایندگی خوب عمل کنند و در جذب نمایندگان بسیار عالی عمل کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی