تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

6

مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

  • کد خبر : 25387
  • 27 اسفند 1401 - 13:54
مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود
دکتر جباری در آخرین نشست هم اندیشی مدیران بیمه رازی با تاکید بر ارائه طرح ها و اهداف خلاق تاکید کرد باید بتوانیم شاخص های مورد نظر شرکت را به درستی ارزیابی کنیم

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، دکتر جباری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد: این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال 1402 را قبل از شروع سال درخرد جمعی بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم ارزیابی و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های مختلف شرکت و برنامه های سال 1401 است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال 1401 توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه هایی که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال 1402 را مرور خواهیم کرد.

وی گفت : در حقیقت ما هر سال که جلوتر می رویم برنامه ها بهتر و قوی تر می شوند چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است.

ایشان با تاکید بر اینکه مشتری مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به 5 چرخش استراتژیک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود : یکی از دستادورد ها شرکت در سال 1401 این بود که مدیران شعب که عموما با انگیزه و با نشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و برای صیانت از برند شرکت و ارتقا جایگاه شرکت در استانها تلاش کنند، وی ادامه داد: بسیای از شعب توانستند در راستای اهداف شرکت و برنامه هایی که داشتیم برای توسعه و توانمند سازی شبکه نمایندگی خوب عمل کنند و در جذب نمایندگان بسیار عالی عمل کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی