تاریخ : سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

اخبار داغ

مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403

3

راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری در تهران

  • کد خبر : 25512
  • 02 فروردین 1402 - 8:09
راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری در تهران
راه اندازی سامانه تلفنی گردشگری و پویش عکاسی «تهران دوست داشتنی» و همچنین تصویر نگاری ۲۲ قاب شهری از طبیعت مهمترین اخبار روز چهارشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ است‌.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه؛ سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت، خبر داد.

امیر قاسمی، گفت: شهروندان و مسافران نوروزی از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و گرفتن کد سه می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود در مورد جاذبه‌ها، برنامه‌ها و مسیرهای گردشگری شهر تهران از جمله نشانی جاذبه‌ها گردشگری و ساعات بازدید را دریافت کنند.

سرپرست ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، تصریح‌ کرد: مشاوران این سامانه از تور لیدرهای دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است و از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ آماده پاسخگویی تلفنی به شهروندان و میهمانان نوروزی پیرامون برنامه‌های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی شهرداری تهران و ارائه مشاوره برای بهره‌مندی از جاذبه‌ها، برنامه‌ها و مسیرهای گردشگری شهر تهران است.

وی اظهارداشت: شهروندان و میهمانان نوروزی همچنین از طریق تماس با این سامانه می‌توانند در تورهای گردشگری شهر تهران، ثبت نام کنند، امکان ثبت نام در این تورها در سامانه جامع گردشگری شهرداری تهران به نشانی visit.tehran.irhttp://visit.tehran.ir نیز فراهم است.

قاسمی یادآور شد: مشاوران این سامانه علاوه بر ارایه اطلاعات گردشگری، آمادگی دارند، هر اطلاعات دیگری از جمله نشانی بیمارستان‌ ها را در اختیار افراد بگذارند.

وی تصریح‌ کرد: سامانه مشاوره تلفنی گردشگری ازجمله اقدام‌ های جدید ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای ایام نوروز و ارائه خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی است.

برگزاری پویش مسابقه عکاسی «تهران دوست داشتنی»

قاسمی همچنین از پویش مسابقه عکاسی «تهران دوست داشتنی» با موضوع جاذبه های گردشگری شهر تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد و گفت: این پویش به صورت یک مسابقه عکاسی خانوادگی و با موضوع جاذبه های گردشگری شهر تهران در نوروز توسط مناطق ۲۲ گانه در حال برگزاری است.

وی افزود: پویش مسابقه عکاسی «تهران دوست داشتنی» ابتدا در سطح منطقه اجرا می شود و از طریق هیات داوران منطقه ای، آثار دریافتی بررسی و به سه نفر برگزیده هدایایی، اهدا خواهد شد.

قاسمی اظهار داشت: در نهایت از میان همه آثار برگزیده مناطق، ۳ اثر برتر توسط هیات داوران شهر تهران، انتخاب و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) از برگزیدگان، تقدیر خواهد شد.

۲۲ قاب شهری بهار پایتخت را به تصویر می کشند

همچنین معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از جانمایی ۲۲ قاب شهری در فضای شهری که توسط دانش آموزان هنرستانی بهار پایتخت را به تصویر کشیده اند، خبر داد.

مجید قادری‌ آذر گفت: توجه به هنرهای محیط شهری همراه با تغییر فصل، یکی از موضوعاتی است که در ارائه آثاری هنری در هشتمین سالانه هنرهای شهری تهران به آن توجه شده است.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: بر همین اساس ۲۲ قاب فلزی هفت متر مربعی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران در اختیار مناطق ۲۲ گانه پایتخت قرار گرفته است تا با همکاری هنرستان های واقع در مناطق موضوعات نوروزی و بهاری توسط دانش آموزان به تصویر کشیده شده و در نهایت در سطح شهر جانمایی و نصب شوند.

گفتنی است؛ هشتمین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در بهار سال ۱۴۰۲ در سطح شهر تهران در بخش‌های مختلفی نظیر طراحی و اجرای دیوارنگاری، جشن تخم مرغ‌ های نوروزی، اجرای اثر هنری بر روی درختان خشکیده، هنرهای محیطی و آذین‌ بندی خلاق و تبلیغات فرهنگی محیطی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25512

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی