تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

8

برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش خواهیم کرد

  • کد خبر : 2610
  • 28 شهریور 1400 - 6:39
برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش خواهیم کرد
ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه های مختلف نسبت به شناسایی نیازهای جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می کند.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه،  مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید انواع  محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و  محصولاتی مانند آرک TH۳۶ برای معادن گفت: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

یزدی زاده افزود: محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان در بورس به فروش می رسد ولی با کسب مجوز و کمک شرکت های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه  مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضا های با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آن ها هستیم.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان تأکید کرد: هرچند کارخانه ما قدمت دارد ولی با توجه به طرح های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت ها این شرکت به روز شده است . 

یزدی زاده به اهمیت سازه های فولادی در ساخت و سازهای جدید و نقش ذوب آهن اصفهان در تامین نیازهای این سازه ها پرداخت و با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد. با این حال از مسئولان بلند پایه کشور انتظار می رود که نیازهای شرکت های تولیدی و صنعت فولاد کشور از جمله ذوب آهن اصفهان را در نظر بگیرند و همان گونه که انتظار دارند محصولات فولادی با کیفیت و ارزان قیمت تحویل بگیرند، در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب برای آن ها هم اقدام کنند. در واقع برای تقویت  زنجیره تولید باید از ابتدا تا انتها هم به فکر مصرف کننده و هم تولید کننده باشیم.

وی افزود: در این زمینه بانک ها، معادن و سازمان های مختلف باید با تولید کنندگانی مانند ذوب آهن اصفهان همکاری و مشارکت نمایند. در این صورت با عرضه تولیدات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی توسط شرکت های مختلف و از جمله ذوب آهن اصفهان، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت و تبعات اقتصادی و اشتغالزایی آن خیلی سریع تر و بالاتر از انتظار به ثمر می رسد. به هر حال ذوب آهن اصفهان در این زمینه با سازمان های مختلف و به ویزه سازندگان سازه های فولادی،آماده همکاری است.

 بازدید معاون رئیس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
در ادامه بازدید مقامات کشوری، متخصصان و علاقه مندان از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در روز پنج شنبه  و آخرین  روز برگزاری این نمایشگاه دکتر  غلامرضا شریعتی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرد . در این بازدید از طرف  کارشناسان ذوب آهن اصفهان نمونه محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان و آخرین استانداردهای داخلی و جهانی مورد استفاده در تولیدات شرکت ازجمله استانداردهای مورد استفاده در تولید مقاطع ساختمانی و انواع ریل راه آهن و مترو توضیح داده شد. رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن  ابراز خوشنودی از حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان وتشکر از زحمات کارکنان این مجموعه اجرای استانداردهای لازم  و به روز در تولیدات  این شرکت را عامل موفقیت  آن برشمرد. در ادامه بازدیدها از غرفه ذوب آهن اصفهان، مهندس خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرده و با نحوه تولید و عرضه  محصولات فولادی این شرکت  برای ساخت و سازهای کشور و از جمله ایجاد سازه های فولادی آشنا شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی