تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

3

خدمات بانک توسعه تعاون نیازمند تبیین بیشتر است

  • کد خبر : 26127
  • 26 فروردین 1402 - 12:57
خدمات بانک توسعه تعاون نیازمند تبیین بیشتر است
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: با توجه به گستردگی و تنوع خدمات ارائه شده بانک توسعه تعاون به آحاد جامعه ایران نیاز است که تبیین بیشتری صورت گیرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، محمد شیخ حسینی در دیدار با مسلم رحیمی و شهریار گنجی،قائم مقام معاونت امور استان ها و مدیر کل اخبار استان های صدا وسیما با تاکید بر اینکه مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور نیاز دارند که اطلاع کاملی از خدمات ارائه شده ازسوی دستگاه های دولتی داشته باشند،گفت:بر اساس اصل ۴۴قانون اساسی،بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد مالی توسعه ای و صد درصد دولتی می تواند به تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی با اولویت بخش تعاون بپردازد.

شیخ حسینی ادامه داد:بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی در دوره کوتاه فعالیت خود خدمات قابل توجهی در سطح استان ها در موضوع اشتغال زایی و ارتقای تولید ملی انجام داده است.

به گفته وی،بانک توسعه تعاون در سطح نهادهای نظارتی و اجرایی به عنوان یک بانک خوشنام،تمام توان خود را درجهت ارتقای بخش تعاون در راستای کسب سهم ۲۵ درصدی از اقتصاد ملی مصروف کرده است.

شیخ حسینی بیان کرد:بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی خدمات درخشانی در موضوع اشتغال پایدار روستایی و عشایری انجام داد و تسهیلات پرداختی بانک در این سرفصل کمترین انحراف را داشته است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون یکی ازمخاطبان شعار سال را بانک ها اعلام و تاکید کرد:80 درصد اقتصاد کشور مبتنی بر بانک هاست.عملکرد نادرست نظام بانکی از دو ناحیه «رشد پایه پولی» و «خلق پول» می تواند منجر به بروز تورم در سطح اقتصاد شود.

شیخ حسینی ادامه داد:در صورتی که نسبت مصارف به منابع و تخصیص منابع به درستی رعایت نشود ،تولید هم دچار چالش می شود.

وی تصریح کرد:هنر نظام بانکی این است که در بهترین نقطه که حداکثر بهره وری برای رشد تولید و مهار تورم را دارد،قرار گیرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد:به عنوان کارشناس بانکی باور دارم که سیستم بانکی کشور به عنوان نقطه قوت نظام است.به همین دلیل است که در معرض شدیدترین تحریم ها قرار گرفته است.همچنین شاخص بهره وری نیروی انسانی بانک ها حداقل 10 برابر سیستم اداری کشور است.

به گفته شیخ حسینی،برخی ضعف ها در نظام بانکی وجود دارد که بهکمک رسانه ها و به طور خاص رسانه ملی می توان این نقاط ضعف را نیز برطرف کرد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:در راستای عمل به فرمایش مقام رهبری در موضوع «جهاد تبیین»صدا و سیما ظرفیت های بالایی دارد که نهادهای خدمت رسان باید بتوانند برای تشریح خدمات خود از آن استفاده کنند.

گره گشایی از تولید

مسلم رحیمی،قائم مقام معاونت امور استان های صداوسیما نیز در این دیدار با استقبال از همکاری با دستگاه های خدمت رسان اعلام کرد:ما وظیفه داریم و حتی تکلیف شرعی برگردن ما در رسانه ملی است که با همکاری نهادهایی همچون بانک توسعه تعاون که یکی از نهادهای پیشگام در ارتقای تولید بوده در جهت عمل به شعار «رشد تولید ومهار تورم» گام برداریم.

وی افزود:تعاونی ها با توجه به ساختار حقوقی شان نقش بسیار مهمی در رشد تولید برعهده دارند و با توجه به راهبرد بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات مالی به این بخش از اقتصاد می توان با همکاری یکدیگر موانع فعالیت آنها را شناسایی کرد و در جهت رفع آنها گام برداشت.

رحیمی با بیان اینکه درسال های خدمت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک خوشنام مطرح بوده است،اعلام کرد:می توان با تشکیل کارگروهی با کمک بانک توسعه تعاون موانع رشد تولید در سایر واحدها همچون بخش خصوصی را شناسایی و در جهت رفع آنها گام برداشت.

قائم مقام معاونت اموراستان های صداوسیما ادامه داد:با توجه به تمرکز فعالیت بانک توسعه تعاون بر روی تعاونی ها می توان از ظرفیت های شبکه های استانی صدا وسیما در جهت معرفی خدمات این نهاد مالی توسعه ای استفاده کرد.

رحیمی اعلام آمادگی کرد که که در هر استان کارگروه مشترکی بین صداوسیمای استان و مدیریت شعب استان های بانک توسعه تعاون تشکیل و خدمات بانک توسعه تعاون به جامعه هدف به صورت مناسبی معرفی شود.

شهریارگنجی،مدیرکل اخبار استان های صداوسیما نیز در این جلسه اعلام کرد:همه دستگاه های دولتی و اجرایی باید شعار سال را جدی بگیرند و گام های عملی در جهت تحقق آن بردارند.

وی افزود:آمادگی داریم آن دسته از اقدامات بانک توسعه تعاون که در راستای رشد تولید هستند را به نحو مطلوبی پوشش رسانه ای دهیم.

گنجی ادامه داد:در حوزه تولید استان ها در پروژه هایی که بانک در تامین مالی آنها نقش داشته می توان به تشریح و تبیین آنها از زبان ذینفعان پروژه پرداخت.

مدیرکل اخباراستان های صداوسیما اعلام کرد:آن چیزی که به حوزه تولید کمک می کند ،تعاونی های فرابخشی هستند.

وی یادآورشد: ما در حوزه اخبار استان ها آمادگی داریم تا پروژه های نیمه تمام و یا پروژه های تازه تاسیسی که با تسهیلات بانک توسعه تعاون راه اندازی شده اند را به جامعه هدف معرفی نماییم.

انتهای پیام/

سما احمدی

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی